Kwiatuszek91 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Witam wszystkich zaznaczam jestem tu nowa i prosze o zrozumienie!! szukam i nie potrafie znalesc odpowiedzi na pytanie.. Do rzeczy..Posiadam Audi A4 1.9 TDI 2004 r. od 2 dni swieci mi kontrolka check engine. Z autem nic sie nie dzieje nie traci na mocy praca silnika jak zwykle.. jednak niepokoi mnie spalanie! otóż spala mi 7-12 a nawet 30l/100km przy jezdzie w miescie jak i w obszarze niezabudowanym... Jutro wybieram sie na warsztat jednak chcialam sie Was poradzic? Co sie dzieje?
Virus1984 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Powiedzmy ze mialem to samo zaraz dam Ci logihttp://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/pilna-prosba-analize-logow-261298/ No teraz faktycznie zaczynam się zastanawiać nad N18... zobaczymy. Jutro ma mi przyjść N75, więc najwyżej zrobię jak ty i go dam w miejsce N18. Przy okazji wymieniam też wszystkie przewody podciśnienia, bo faktycznie w tym oplocie to nie widać w jakim są stanie. Jak u Ciebie wygląda EGR? Bo u mnie jest oczywiście uwalony olejem... No zobacz ja tez kupilem N75 i teraz mam dwa wstawilem go za n18 i jest git nie wiem jak wygladal EGR bo jak czyscili mi turbo to ziomek przy okazji tez go wyczysci ale mowil ze cos brudny byl na kompie wygladal dobrze ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ---------- Witam wszystkich zaznaczam jestem tu nowa i prosze o zrozumienie!!szukam i nie potrafie znalesc odpowiedzi na pytanie.. Do rzeczy..Posiadam Audi A4 1.9 TDI 2004 r. od 2 dni swieci mi kontrolka check engine. Z autem nic sie nie dzieje nie traci na mocy praca silnika jak zwykle.. jednak niepokoi mnie spalanie! otóż spala mi 7-12 a nawet 30l/100km przy jezdzie w miescie jak i w obszarze niezabudowanym... Jutro wybieram sie na warsztat jednak chcialam sie Was poradzic? Co sie dzieje? Trzeba by logi zrobic zobaczyc jakie błędy pokazuje komputer inaczej to strzelanie w ciemno ---------- Post dopisany at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ---------- Kopci mocno ? ---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ---------- U mnie egr jest troszkę uwalony olejem.Również zaczynam od wymiany przewodów. Po za tym z tyłu silnika coś jakby mi syczało nie wiem czy to coś przy pompie vacum. Jak dociskam tam taki łącznik to przestaje. No to znalazles nieszczelnosc usun i zobacz czy sie poprawi
Kwiatuszek91 Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 Virus1984 Nie kopci, jedynie skacze spalanie, np z 5L na 19L :/ jutro jade na kompa Dzieki za odp
Virus1984 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Virus1984Nie kopci, jedynie skacze spalanie, np z 5L na 19L :/ jutro jade na kompa Dzieki za odp daj znac jak poszlo
paweł1989 Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 witam mam ten sam problem i nie wiem co jest zgrane moze ty usunełes swojom usterke i wiesz co moze byc uszkodzone
cl4vish Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 witam mam ten sam problem i nie wiem co jest zgrane moze ty usunełes swojom usterke i wiesz co moze byc uszkodzone 1. Po pierwsze zrób logi: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ 2. Po zrobieniu logów popatrz jak pracuje sztanga przy turbinie (robisz to będąc w grupie 011 BS). 3. Przy okazji sprawdź w jakim stanie są wężyki podciśnienia: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b6-tdi-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-silnikow-avb-awx-avf-48348/
Kwiatuszek91 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Virus1984Nie kopci, jedynie skacze spalanie, np z 5L na 19L :/ jutro jade na kompa Dzieki za odp daj znac jak poszlo Okazalo sie ze to czujnik temp paliwa wiec tylko wymienic nieduzy koszt a co do spalania to norma tym sie nie mam sugerowac. wymienie czujnik i zobaczymy czy cos sie zmieni z spalaniem.
Krytias Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 a co do spalania tym sie nie mam sugerowac. wymienie czujnik i zobaczymy czy cos sie zmieni z spalaniem. A kto diagnozowała silnik..? PS. Ma kolezanka załozony dwa razy ten sam temat. Tu i jeszcze link http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/kontrolka-check-engine-wysokie-spalanie-263294/. Standardowo tego sie nie robi. Nie mowiac o tym ze mozna sie pogubic. PS. A jak auto zapala rano? Pozdrawiam
Kwiatuszek91 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 a co do spalania tym sie nie mam sugerowac. wymienie czujnik i zobaczymy czy cos sie zmieni z spalaniem. A kto diagnozowała silnik..? PS. Ma kolezanka załozony dwa razy ten sam temat. Tu i jeszcze link http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/kontrolka-check-engine-wysokie-spalanie-263294/. Standardowo tego sie nie robi. Nie mowiac o tym ze mozna sie pogubic. PS. A jak auto zapala rano? Pozdrawiam a zyczysz sobie dokladne dane warsztatu? Kolego jak zauwazyles jestem od kilku dni na forum co zaznaczylam na poczatku. Jak do tej pory koledzy pomagali.. NIE krytykowali. a co do auta rano zapala bez problemu. Pozdrawiam
Krytias Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Słoneczko, zle mnie odebrałas. Absolutnie Ciebie nie krytykuje. Piszac to co napisalem chcialem zwrocic Tobie uwage na to ze robiac w ten sposób ( dwa te same tematy). Za ktoryms razem mozesz nie odnalezc swojego tematu bo za pomoca moderatora powedruje on do kosza.. Poza tym tak jak pisalem mozesz sie pogubic. I z tej racji ze jestes nowa to napisalem, abys wiedziała na przyszłosc. Poza tym jesli to nie tajemniaca, to tak chcialbym wiedziec jaki to warsztat. Czy był podłaczony komputer do auta? I zrobiony test VAG? Panowie mechanicy opowiadaja czasami bardzo rozne rzeczy, ktore nie przynosza poprawy. A czlowiek traci tylko pieniadze. Rozumiem ze nie kontaktowałas sie z kolega Sztomel? PS. Na tym drugim watku koledzy czekaja na odpowiedz, co z autem. PS. W bardzo duzo przypadkach, auto z uszkodzonym czujnikiem temp. paliwa zle rano zapala.
cl4vish Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Słoneczko, zle mnie odebrałas. Absolutnie Ciebie nie krytykuje.Piszac to co napisalem chcialem zwrocic Tobie uwage na to ze robiac w ten sposób ( dwa te same tematy). Za ktoryms razem mozesz nie odnalezc swojego tematu bo za pomoca moderatora powedruje on do kosza.. Poza tym tak jak pisalem mozesz sie pogubic. I z tej racji ze jestes nowa to napisalem, abys wiedziała na przyszłosc. Poza tym jesli to nie tajemniaca, to tak chcialbym wiedziec jaki to warsztat. Rozumiem ze nie kontaktowałas sie z kolega Sztomel? PS. Na tym drugim watku koledzy czekaja na odpowiedz, co z autem. PS. W bardzo duzo przypadkach, auto z uszkodzonym czujnikiem temp. paliwa zle rano zapala. Jak najbardziej się zgadzam z Krzysztofem. Nie rozumiem właściwie po co tworzyłaś osobny topic + post w tym temacie skoro nawet nie jest trochę powiązany. Teraz osoby, które będą szukać rozwiązania przy braku mocy trafią na problem z wysokim spalaniem...
Kwiatuszek91 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Słoneczko, zle mnie odebrałas. Absolutnie Ciebie nie krytykuje.Piszac to co napisalem chcialem zwrocic Tobie uwage na to ze robiac w ten sposób ( dwa te same tematy). Za ktoryms razem mozesz nie odnalezc swojego tematu bo za pomoca moderatora powedruje on do kosza.. Poza tym tak jak pisalem mozesz sie pogubic. I z tej racji ze jestes nowa to napisalem, abys wiedziała na przyszłosc. Poza tym jesli to nie tajemniaca, to tak chcialbym wiedziec jaki to warsztat. Rozumiem ze nie kontaktowałas sie z kolega Sztomel? PS. Na tym drugim watku koledzy czekaja na odpowiedz, co z autem. PS. W bardzo duzo przypadkach, auto z uszkodzonym czujnikiem temp. paliwa zle rano zapala. Skontaktowalam sie z Tomkiem ale troszke za pozno. Bylam u Radziejowie "Wojtas" Wojciech Grzeszczuk ( rodzina) a co do postów.. zeby dodac moj pierwszy temat musialam miec swoj pierwszy komentarz:wink: Jezeli kogos zmylilam z gory przepraszam.
Krytias Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Jak najbardziej się zgadzam z Krzysztofem. Nie rozumiem właściwie po co tworzyłaś osobny topic + post w tym temacie skoro nawet nie jest trochę powiązany. Teraz osoby, które będą szukać rozwiązania przy braku mocy trafią na problem z wysokim spalaniem... No dokładnie o to mi chodziło. A ze jest nowa to chciałem kolezance jakos w tym pomoc. Moniko, nie ma sprawy. Najwazniejsze zeby diagnoza była dobra i autko nie paliło (jak sama napisałas) 19L Oraz zapamietaj (to jest rada, a nie krytyka) ze tu na tym forum ( i nie tylko tym) podstawą naprawy samochodu jest diagnostyka VAG. Czyli słowami laika podłaczenie komputera z odpowiednim programem do auta. I zrobienie testu czyli tzw. LOGI. Jezeli pojedziesz gdzies do warsztatu i panowie fachowcy nie beda wiedzieli o co chodzi... to szybko uciekaj. Pozdrawiam Koniec OT
Kwiatuszek91 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Jak najbardziej się zgadzam z Krzysztofem. Nie rozumiem właściwie po co tworzyłaś osobny topic + post w tym temacie skoro nawet nie jest trochę powiązany. Teraz osoby, które będą szukać rozwiązania przy braku mocy trafią na problem z wysokim spalaniem... No dokładnie o to mi chodziło. A ze jest nowa to chciałem kolezance jakos w tym pomoc. dziekuje Ci:wstydliwy:
Virus1984 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 witam mam ten sam problem i nie wiem co jest zgrane moze ty usunełes swojom usterke i wiesz co moze byc uszkodzone Kolego pisze sie `swoją` zrob logi albo troche opisz swoj problem i bedziemy rozmawiac
Kwiatuszek91 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Jak najbardziej się zgadzam z Krzysztofem. Nie rozumiem właściwie po co tworzyłaś osobny topic + post w tym temacie skoro nawet nie jest trochę powiązany. Teraz osoby, które będą szukać rozwiązania przy braku mocy trafią na problem z wysokim spalaniem... No dokładnie o to mi chodziło. A ze jest nowa to chciałem kolezance jakos w tym pomoc. Moniko, nie ma sprawy. Najwazniejsze zeby diagnoza była dobra i autko nie paliło (jak sama napisałas) 19L Oraz zapamietaj (to jest rada, a nie krytyka) ze tu na tym forum ( i nie tylko tym) podstawą naprawy samochodu jest diagnostyka VAG. Czyli słowami laika podłaczenie komputera z odpowiednim programem do auta. I zrobienie testu czyli tzw. LOGI. Jezeli pojedziesz gdzies do warsztatu i panowie fachowcy nie beda wiedzieli o co chodzi... to szybko uciekaj. Pozdrawiam Koniec OT Dzieki kolego zapamietam Czesto spotykam sie z przeswiadczeniem " mloda dziewczyna nie zna sie czyli mozna wyssac kase :/"
cl4vish Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 Generalnie jest już ok. Co ciekawe przewody podciśnienie niby były ok, ale wymieniłem je wszystkie i problem z niedoładowaniem zniknął, więc pewnie były rozluzowane na samych końcach. Natomiast problem z przeładowaniem zniknął dopiero po wymianie N75. Jeśli chodzi o przewody to łącznie poszło 3m (3mm) i 1m (5mm). ---------- Post dopisany 12-03-2013 at 10:26 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2013 at 17:53 ---------- A jednak nie N75, bo dzisiaj miałem notlauf... Ciągle jest przeładowanie.
MaciejK Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Witam Panowie i Pani może pomożecie mi w zdiagnozowaniu. Pacjent A4 2006 AVant 2,0 tdi 140km. Otóż na biegu 1 i 2 auto prawie w ogóle nie przyspiesza, strasznie muli. Na biegu 3 autko rwie do przodu aż miło, tak samo na pozostałych. Czy to jest normalne żeby tak muliło na pierwszych 2-ch biegach?? Auto wtedy sprawia wrażenie strasznie ciężkiego, jakby czołgiem było. Np. gdybam chciał startować z pod świateł to podejrzewam że Polonez by mnie wyprzedził,aż do 3 biegu. Co może być przyczyną?? A może ten typ tak ma??
cl4vish Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 WitamPanowie i Pani może pomożecie mi w zdiagnozowaniu. Naprawdę tak ciężko przeczytać cały temat? Masz wszystko napisane... ---------- Post dopisany at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- Najnowsze logi po wymianie przewodów, N75, N18 (turbo było czyszczone wcześniej). Ciągle przeładowanie... Ktoś pomoże? BS: Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (0 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 003,008,011)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się