damian_blk Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Witam, Od miesiąca jak się mocno rozgrzeje silnik zaczyna klekotać jak diesel . Sprawdziłem vag'em i wyskoczył oto taki błąd Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 8D0 906 018 Q Component: 1.8L R4/5V MOTR 01 0001 Coding: 04001 Shop #: WSC 06325 VCID: 351DA2D71C59 1 Fault Found: 17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction P1519 - 35-00 - czy ktoś wie co to może być ?
damian_blk Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 i od tego tak klekocze jak sie rozgrzeje ? klekot identyczny jak tu http://www.youtube.com/watch?v=S_bYGeytaw4 dodam że wymieniałem olej w styczniu pół syntetyczny castrol magnatec 10w40 . dziś dolałem z 2 setki i chodzi jakby ciszej . w tygodniu udam sie do mechanika to zobaczy dokładnie co to jest .
motor144 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 http://www.justanswer.com/uploads/asemaster327/2008-09-24_162245_ANSWER.pdf
damian_blk Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Opublikowano 4 Marca 2013 byłem u mechanika powiedział albo wałek albo szklanki we wtorek ma rozebrać i zobaczyć dokładnie . Czy ktoś może mi powiedzieć na jaki wydatek mam sie przygotować ? w przypadku naprawy wałka lub szklanek ew. wymiany ? ---------- Post dopisany 04-03-2013 at 13:33 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 15:12 ---------- mechanik rozkręcał go i stwierdził że to napinacz rorządu .
MATIUS Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 ciśnienie oleju sobie odrazu zmierz kolego
motor144 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 ciśnienie oleju sobie odrazu zmierz kolego Dokładnie tak ale zanim mechanik wyczesze Cię na wymianie napinacza a klekot ,z dużym prawdopodobieństwem, nie zniknie. Jest sporo takich przypadków na Naszym forum opisanych.
piotrzaba5 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 U mnie jest podobnie. Ale zacznę od wymiany oleju bo już czas. Jak nie pomoże to będę szukał dalej.
rafal9119 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 te klekotanie łancucha to przez olej u mnie wymienilem napinacz i dalej lekko klekocze jakas masakra ale mechanik w serwisie skoda powiedział ze ten lancuch sie nie zerwie ani nie przeskoczy bo tam niby niema takiego obciazenia
spawacz1 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 często się zdarza że mechanior wymieni albo łańcuch albo napinacz a po zmierzeniu ciśnienia oleju okazuje się że pompa niedomaga czasami tak bywa, kumaty fachowiec od razu zacznie od prostych i tanich rzeczy a nie od razu wywalanie kasy
rafal9119 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 SPAWACZ1 a co ty nas za głupkow masz? nie muszisz nikogo pouczac bo kazdy dobrze wie ze trzeba sprawdzic cisnienie oleju.
damian_blk Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 no u mnie ciśnienie ok przy nagrzaniu lekko spada ok. 1 atmosferę .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się