Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głośno chodzi .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Od miesiąca jak się mocno rozgrzeje silnik zaczyna klekotać jak diesel . Sprawdziłem vag'em i wyskoczył oto taki błąd

Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
  Controller: 8D0 906 018 Q
  Component: 1.8L R4/5V MOTR  01 0001
  Coding: 04001
  Shop #: WSC 06325
  VCID: 351DA2D71C59
1 Fault Found:
17927 -  Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction
           P1519 - 35-00 -   

czy ktoś wie co to może być ?

Opublikowano

regulacja wałka rozrządu

Opublikowano

i od tego tak klekocze jak sie rozgrzeje ? klekot identyczny jak tu

http://www.youtube.com/watch?v=S_bYGeytaw4

dodam że wymieniałem olej w styczniu pół syntetyczny castrol magnatec 10w40 . dziś dolałem z 2 setki i chodzi jakby ciszej . w tygodniu udam sie do mechanika to zobaczy dokładnie co to jest .

Opublikowano

byłem u mechanika powiedział albo wałek albo szklanki we wtorek ma rozebrać i zobaczyć dokładnie . Czy ktoś może mi powiedzieć na jaki wydatek mam sie przygotować ? w przypadku naprawy wałka lub szklanek ew. wymiany ?

---------- Post dopisany 04-03-2013 at 13:33 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 15:12 ----------

mechanik rozkręcał go i stwierdził że to napinacz rorządu .

Opublikowano

ciśnienie oleju sobie odrazu zmierz kolego

Opublikowano
ciśnienie oleju sobie odrazu zmierz kolego

Dokładnie tak ale zanim mechanik wyczesze Cię na wymianie napinacza a klekot ,z dużym prawdopodobieństwem, nie zniknie.

Jest sporo takich przypadków na Naszym forum opisanych.:hi:

Opublikowano

U mnie jest podobnie. Ale zacznę od wymiany oleju bo już czas. Jak nie pomoże to będę szukał dalej.

Opublikowano

te klekotanie łancucha to przez olej u mnie wymienilem napinacz i dalej lekko klekocze jakas masakra :facepalm: ale mechanik w serwisie skoda powiedział ze ten lancuch sie nie zerwie ani nie przeskoczy bo tam niby niema takiego obciazenia

Opublikowano

często się zdarza że mechanior wymieni albo łańcuch albo napinacz a po zmierzeniu ciśnienia oleju okazuje się że pompa niedomaga czasami tak bywa, kumaty fachowiec od razu zacznie od prostych i tanich rzeczy a nie od razu wywalanie kasy

Opublikowano

SPAWACZ1 a co ty nas za głupkow masz? :facepalm: nie muszisz nikogo pouczac bo kazdy dobrze wie ze trzeba sprawdzic cisnienie oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...