adrian998998 Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Aż jutro w etce sprawdze czym się rózni.
126tomek Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Z tego co wiem AVB i AWX mają taką samą średnicę tarczy-228 ale może się mylę poprostu jak w swoim AWX wymieniałem sprzęgło to wiem ze pasowało tez do AVB a tylko AVF miało większe sprzęgło. Jutro jak kolega sprawdzi to się dowiemy czy w AWX jest to samo co w AVB;)
chopin Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Z tego co wiem AVB i AWX mają taką samą średnicę tarczy-228 ale może się mylę poprostu jak w swoim AWX wymieniałem sprzęgło to wiem ze pasowało tez do AVB a tylko AVF miało większe sprzęgło. Jutro jak kolega sprawdzi to się dowiemy czy w AWX jest to samo co w AVB;) avf napewno większe i mocniejsze sprzęgło bo w serii mi wyszło 142KM i 322 niuta
marekg Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 gdzieś widziałem, że docisk w AVB jest inny
adrian998998 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Srednice tarczy avb i awx sa takie same. Kompletne sprzeglo z avb zalozy sie do awxa i na odwrot.
126tomek Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Czyli dobrze słyszałem:) tylko AVF ma większe i mocniejsze sprzęgło.
adrian998998 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Ja teraz tez mam 240mm ale costumowy zestaw na jednomasie:) 228 tak jak pisalem trzyma spomojnie 400nm wiec mozna smialo jezdzic:)
chopin Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Czyli dobrze słyszałem:) tylko AVF ma większe i mocniejsze sprzęgło. tak bo ma seryjnie wiecej kucy i niutków czuć pod butem różnice
kaziu85 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 panowie moj awx 228mm a avf 240mm 6bieg .kolega awx +chip dobra nadzieja 370nm i 168km poezja po modach 70tys kmi nic hula az mmilo mariusz max rozume nasze auta
zrywka Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Jest temat przywrócony w dziale turbo odnośnie przeróbek PD. Samym programem z avb możesz spodziewać Się 130 kucyk,jak wrzucisz turbo od awx,wytniesz kata to przy zdrowym aucie 170 kucy. Sprzedasz fmica,pompki z końcówka AL i możesz liczyć na 180 - 190 kucy i moment pod 400 Nm. Bzdury piszą ci,co twierdzą ze sprzęgło standard wystarczy ci do 400 Nm. ja mam aktualnie w ajm'ie 341 Nm i już szukam na zapas kpl. Sprzęgła,kto z takim momentem jeździ na paluszku.ważniejsze kilka razy ze sprzęgła i zapomnij o dwumasie. Jak chcesz więcej mocy to turbo brd. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
adrian998998 Opublikowano 18 Października 2013 Opublikowano 18 Października 2013 Jest temat przywrócony w dziale turbo odnośnie przeróbek PD. Samym programem z avb możesz spodziewać Się 130 kucyk,jak wrzucisz turbo od awx,wytniesz kata to przy zdrowym aucie 170 kucy. Sprzedasz fmica,pompki z końcówka AL i możesz liczyć na 180 - 190 kucy i moment pod 400 Nm. Bzdury piszą ci,co twierdzą ze sprzęgło standard wystarczy ci do 400 Nm. ja mam aktualnie w ajm'ie 341 Nm i już szukam na zapas kpl. Sprzęgła,kto z takim momentem jeździ na paluszku.ważniejsze kilka razy ze sprzęgła i zapomnij o dwumasie. Jak chcesz więcej mocy to turbo brd.Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Widocznie miałeś kijowe sprzęgło. U mnie trzymało 196ps i 401nm i zrobiłem 70tyś bez dotykania i na żadnym paluszku jeżdżone nie było. Zobacz ze na forum sporo osób jezdzi na 228mm i żadnych problemów nie mają. Tyle aut już zrobiłem i jeżdzą po dziś bez problemów. Przykład które robiłem na BRD AJM 116PS Po lekkim modzie:) A4 AJM+BT+BRD+3bar+F...jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl AJM POWER IMAG0457.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
zrywka Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Jest temat przywrócony w dziale turbo odnośnie przeróbek PD. Samym programem z avb możesz spodziewać Się 130 kucyk,jak wrzucisz turbo od awx,wytniesz kata to przy zdrowym aucie 170 kucy. Sprzedasz fmica,pompki z końcówka AL i możesz liczyć na 180 - 190 kucy i moment pod 400 Nm. Bzdury piszą ci,co twierdzą ze sprzęgło standard wystarczy ci do 400 Nm. ja mam aktualnie w ajm'ie 341 Nm i już szukam na zapas kpl. Sprzęgła,kto z takim momentem jeździ na paluszku.ważniejsze kilka razy ze sprzęgła i zapomnij o dwumasie. Jak chcesz więcej mocy to turbo brd.Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Widocznie miałeś kijowe sprzęgło. U mnie trzymało 196ps i 401nm i zrobiłem 70tyś bez dotykania i na żadnym paluszku jeżdżone nie było. Zobacz ze na forum sporo osób jezdzi na 228mm i żadnych problemów nie mają. Tyle aut już zrobiłem i jeżdzą po dziś bez problemów. Przykład które robiłem na BRD AJM 116PS Po lekkim modzie:) A4 AJM+BT+BRD+3bar+F...jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl AJM POWER IMAG0457.jpg | adrian998998 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl U mnie jeszcze chodzi, pisząc szukam miałem na myśli, że przy takim momencie niedługo się skończy. Mam 341 Niutów i na mokrym do czwórki rwie mi asfalt. W mojej S`ce mam 422 Niutki i sprzęgło customowe, i wytrzymało 5 strzałów ze sprzęgła.
adrian998998 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Chociaż spieka masz w S-ce czy tylko docisk wzmocniony??
zrywka Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Dwumas zamieniony na jednomas z 7A, kosz standard, sprzęgło nabijane na Centralnej w Krakowie również od 7A, a docisk nie pamiętam, chłopy z QS mi zakładali. Ale chyba nie wierzyli że wyjdzie z tego tyle Niutów, chociaż w serii to to ma 350 Nm. Teraz założę Sachs ZF SRE http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=23d2d9a9&cat[cmf]=2ea&cat[cmo]=3af&cat[cve]=83d&cat[art]=bdf6e&cat[atg]=162f382&offset=0&sort=1 taką albo http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[cat]=23d2d9a9&cat[cmf]=2ea&cat[cmo]=3af&cat[cve]=83d&cat[art]=bdf71&cat[atg]=162f460&offset=0&sort=1 Taką.
adrian998998 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Ja jeszcze bym kewlarem obił odporny jest na temperatury.
zrywka Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Ja jeszcze bym kewlarem obił odporny jest na temperatury. ???? tak, a co chesz obijać kewlarem?
adrian998998 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Sory w linka nie luknełem. Ogólnie ja bym wzmocnił docisk plus zrobienie spieka 4 badz 6 łopatkowego i masz święty spokój.
zrywka Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 zobaczymy jak z kasą będzie. Na razie mam zagwostke jak s'ke do Krakowa doturlac bo siadła mi jeszcze skrzynia. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Master2000155 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Czesc panowie ma pytanie ma silnik 1.9 tdi z oznaczeniem BKE chciałbym zaczerpnąć informacja na ten temat tego silnika wiecie coś o nim
C4NC3R Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Widze że rozpisaliście się tu o sprzęgle a jak wygląda sprawa dołu silnika, głowicy, wałka, zaworów(AVB=AWX=AVF)? Czy AWX/AVF ma mocniejsze "bebechy" od AVB?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się