Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pytanie ,wiatrak:/


uszylo

Rekomendowane odpowiedzi

witam ,mam takie pytanko..

audi a4 b7 2006 rok 1.9 tdi brb

Zalaczam silnik i od razu po przereceniu zaplaonu wlacza sie wiatrak, to troche dziwne bo gdzie by ni stlo auto tak sie dzieje, wiatrak w cholere glosno chdzi ale to one chyba juz tak maja.. jestem troche laikiem jesli chodzi o takie sprawy dlatego pytam

W aucie brakue mi jeszcze klimatronicku i licznika, i przodu auta (zderzaka, lamp; ale to raczej bez zaczenia),, czy to moze miec wplyw na to ze sie zalacza ten wiatrak.. ? nie wiem czy dobrze pisze, ale to chyba raczej ma zwiazek z klmatyzacja,, jesli tak to przepraszm z gory..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jpd , ale jak masz dawac taka odpowiedzz to ja nie czaje wogole po co siedzisz na tym necie... ? zadalem pytanie ,opisalem co i jak.. fajni ludzie tu siedza ktorzy zawsze pomoga.. a ty widze lubisz zasmiecac czyjes posty. usuń konto i zajmij sie czyms innym

---------- Post dopisany at 15:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ----------

ps jak bym składał ze szrotu to potrzebowałbym części z twojego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawle, sorry jak Cię uraziłem, ale pytasz się o wiatrak który się włącza i pytasz od czego to, a nie masz ani klimatronica ani licznika. Przód może nie jest taki ważny, ale najpierw załóż klimatronic i licznik, a jak ciągle nie będzie ok to wtedy będziemy myśleć, bo ja na 99% obstawiam, że to przez brak klimatronica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli po prostu moge miec wlaczona klimatyzacje,, to by bylo pieknie;) dopiero w tyg przyjdzie mi klimatronic. Tylko tak sie zastanawiam, bo odpalalem go na dworze , a slyszalem ze klima sie nie zalaczy jak nie m 5 stopni na plusie.. a bylo napewno cos kolo zera.. pozdrawiam!

---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:02 ----------