Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 2.0TDI CR


jaguś

Rekomendowane odpowiedzi

Inne turbo na pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił ktoś CJCD (150KM) ? Co z tego wyjdzie?

Po programie wychodzą 180-190KM i 390-400Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam pytanie odnośnie chipa do 2.0 CAGA. Jakie wartości będą bezpieczne dla silnika i sprzęgła?

Czy seryjny intercooler wystarczy żeby auto zbytnio nie puchło?

Ostatnio chipowałem B6 i podobno sprzęgło miało wytrzymać 420Nm, miałem program na 399Nm, niestety po około 15tyś sprzęgło zaczęło się ślizgać, chciałbym uniknąć tego problemu w B8, dlatego najpierw wolę się wszystkiego dopytać :)

Edytowane przez leewang
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 400Nm dla CAGA nie powinno się nic stać. Sprzegło bez problemu ogarnie taki moment , chyba że juz się kończy ewidentnie. Nie zdazyło mi się żeby auto poniżej 400Nm slizgało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za odpowiedź, dla bezpieczeństwa zrobiłbym tak 385Nm :) z CAGA na seryjnym turbo powinno wyjść po chipie około 170 koni?

Jeszcze pytanie jak z tym chłodzeniem, czy seryjny IC wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 170-175 KM wystarczy bez problemu, ale koszt IC od 3.0TDI jest tak mały że żal nie zmienić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edraven IC pasuje p&p z 3.0TDI ? :P Mniej więcej jakie koszty? Może być na PW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt ok 200PLN bo za tyle spokojnie wyrwiesz na alle IC, plus koszt montażu. Wchodzi praktycznie P&P , czasem jest potrzebna redukcja średnicy bo wąż nie chce wejść na większą średnice króćca w IC 3.0 TDI. Do tego trzeba plastikową osłonę delikatnie podciąć. Roboty na 2-3 jeśli masz wszystko przygotowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edraven IC pasuje p&p z 3.0TDI ? :P Mniej więcej jakie koszty? Może być na PW :)

Węże tak prawie pasują, na siłę trzeba je wciskać. Kierownice powietrza przed chłodnicą nie . Trzeba kupić inne albo powycinać nożykiem do tapet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy, w ASO zakupie sobie kierownice, widzę że po około 40zł są. Jeszcze pytanie o te redukcje, czy wiecie jaki rozmiar powinienem kupić? Chciałbym miec już wszytsko skompletowane i wtedy wszystko założyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć numer części na przyszłość jakby ktoś szukał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numerki kierownic powietrza lewej i prawej z 3.0 TDI: 8K0121284F 8K0121283F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem kierownica od 3.0 to zbędny wydatek, identyczny efekt osiągniesz jak się przyłożysz do wycięcia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, zamierzam zrobić program w moim audi A4 B8 CAGC 12o KM. Zastanawiam się nad firmą Kingsoft ze Starego Sącza, ktoś by polecił te firmę, może ktoś w Was korzystał z ich usług. Bardzo proszę o jakieś opinie dot. tej firmy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KREATOR MOCY w Warszawie - macie jakieś doświadczenia, możecie go polecić?

Co wybrać Kreator Mocy czy R-Performance?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem się wybrać do Kreatora, ale coś mi wypadło i w końcu anulowałem.

Potem się dobiłem do R-Performance i nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres ładnie rozłożony, auto słabo jedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...