karolczyk007 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Zastnawiam sie nad kupnem od ojca audika a4 b5 AFN z 1996r. autko ma oryginalny przebieg 460tys. mimo to jezdzi znakomicie. Zakupilem przyrząd do mierzenia kompresji i chce wykonac pomiar, niestety nie wiem czy konieczne jest odlaczenie pompy wtryskowej, jesli tak to w jaki sposob ja odlaczyc ? moze jeszcze ma ktos pomysl co warto sprawdzic ? z gory dziekuje za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Najlepszym sposobem jest odpiecie zasilania od N109. Mozesz tez poluzowac przewody od wtryskow, ale wtedy ropka sie sączy i jest balagan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolczyk007 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 a w ktorym miejscu znajduje sie zawor N109 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Jest na pompie w okolicy przewodów wtryskowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Idzie do niego jeden przewód. Mam pytanko jakie jest minimalne dopuszczalne cisnienie w AFN'ie ?? z 22?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek969.86 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 od 25-31 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Dzięki za info:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 tylko sprawdzaj na zimnym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 tylko sprawdzaj na zimnym silniku Na zimnym??? z tego co mi wiadomo bardziej miarodajny wynik będzie na ciepłym bo na zimnym gęściejszy olej uszczelni pierścienie jeśli się mylę to mnie poprawcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 grubo sie mylisz kompresja tylko i wylacznie na zimnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek969.86 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 miarodajny wynik będzie też wtedy gdy mamy w pełni naładowany akumulator sprawny rozrusznik i czysty filtr powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 grubo sie mylisz kompresja tylko i wylacznie na zimnym. Jakieś uzasadnienie wypowiedzi?? Chętnie dowiem się czegoś nowego Od zawsze mierzyłem na ciepłym a tu zonk EDIT: kawałek tekstu z Sam Naprawiam Audi A4 ---->ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qndziu88 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 ja się zgadzam z przemówcami, kompresja tylko i wyłącznie na zimnym w dieslu:decayed: w benzynce można na ciepłym:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulek Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Zimny, najlepiej po nocy stania ;-) Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 W tym cały ambaras żeby mierzyć gdy olej spłynie po nocy i na zimnym by sprawdzić faktyczna kompresję silnika bez dodatkowego uszczelnienia olejem. Jesli na zimnym będzie OK to na ciepłym tym bardziej czego nie powiesz na odwrót. Jeśli na zimnym jest dobra kompresja to przy -30*C tez go odpalisz bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgadzam sie z przedmowcami. W dieslu pomiar kompresji miarodajny jest na zimnym silniku. Na zimnym masz najwiekszy luz pierscien-tlok, poza tym olej splywa z gladzi i nie uszczelnia pierscieni. A dla rozruchu zimnego Diesla odpowiednie cisnienie sprezania ma pierwszorzedne znaczenie. Jest jeszcze cos takiego jak proba olejowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolczyk007 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 dzisiaj wykonalem pomiar nowym miernikiem: TESTER CIŚNIENIA MIERNIK DIESLA SPRĘŻANIA DIESEL A (2992943633) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. , oczywiscie zawor paliwa odlaczony, gaz wcisniety do konca. Auto stalo cala noc, jedynie odpalilem i wjechalem do garazu(max.2minuty) Zrobilem pomiar i jestem bardzo zdziwiony, cisnienie niby max 31 bar. a nam wyszlo: 1-32,5. 2-32. 3-31,5. 4-32. Auto a4 b5 AFN z 1996r ma ponad 400tys przejechane. Co moze byc przyczyna ze tak duzo wyszlo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 trzeba bylo go nie odpalac przed pomiarem my u brata w golfie jak sprawdzalismy to rano samochod byl jezdzony potem stal 4 godziny na mrozie i zrobilismy pomiar i wyszlo po 36 na kazdym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolczyk007 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 to zostawie na noc w garazu i wtedy sprawdze. myslalem ze ta chwila nie bedzie miala wplywu. a wykrecales reszte swiec przy pomiarze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Z takich wyników się aby cieszyć. U mnie jak robił mi pomiar fachowiec przy 300tys przejechanych pokazało na wszystkich około 31 i pali na strzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się