Labiel 10 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Pytanie z którego rocznika ty masz auto z i z którego rocznika jest dawca - głównie chodzi pod kątem elektroniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizaha 0 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 czyli mowicie ze da rade )) serio moge kupowac 1.8 sprzeglo podpasuje ) ja mam audiczke z 95 roku pierwsza a z 1.8 nieweiem widzialem adr silnik 1.8 ja mam adp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adikoss 0 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Pytanie z którego rocznika ty masz auto z i z którego rocznika jest dawca - głównie chodzi pod kątem elektroniki. A duża jest różnica czy jeśli mam teraz 1.6 AHL 98r to muszę szukać odpowiednika 1.8 na rok 98. Czy poprostu z przedziału 95-98 a 99-01 już nie będzie pasowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Zrobić to się da zrobić wszystko. Nie wiem dokładnie jak tam jest w tych półliftach, ale ja robiąc SWAPa z 95 na APU z 2000 roku miałem trochę zabawy z elektryką. W polifcie były już całkiem inne kostki, immo itp. W prawdzie elektryk za 250zł ogarnął mi wsio w 3 dni i wszystko chodzi pięknie, ale na pewno było więcej zabawy niż gdybym pakował zwykłego AEB z 95-96r. Nie wiem też czy w tych 1,6 występowała również przepustnica elektryczna tak jak jest teraz u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adikoss 0 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Panowie a jaki powinien być średni koszt robocizny przy takiej Operacji nie licząc części poprostu sama robota mechanika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 A czy zmieniał ktoś silnik z 1.6 na 1.8T? Zamierzam kupić od znajomego cały silnik z osprzętem oraz całą skrzynią za 1300 zł lecz czy będę do tego musiał zmieniać zawieszenie hamulce, i ewentualnie wiązki komputery lub jakąś elektronikę? Czy wystarczy że włożę 1.8 T i wszystko będzie pasowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Na pewno nie będzie tak że wyciągasz jeden silnik i wkładasz drugi. To nie trabant. Dochodzi oczywiście instalacja, komputer, trochę osprzętu, część wydechu itp. Ile będzie z tym zabawy to jeszcze kwestia z którego roku jest dawca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayew 1 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Mam 1.6 adp dwumas jest. Zależy od numeru silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 A jak sprawdzić kod silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 A jak sprawdzić kod silnika? Opcja szukaj bo to podstawowe pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serko 0 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 A jak sprawdzić kod silnika? Kod silnika jest na bloku pod kolektorem ssącym wybity. Będziesz miał ADP i dalej numer. Z tego co piszą to do numeru 170000 nie było koła dwumasowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kerach 0 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 (edytowane) A czy zmieniał ktoś silnik z 1.6 na 1.8T? Zamierzam kupić od znajomego cały silnik z osprzętem oraz całą skrzynią za 1300 zł lecz czy będę do tego musiał zmieniać zawieszenie hamulce, i ewentualnie wiązki komputery lub jakąś elektronikę? Czy wystarczy że włożę 1.8 T i wszystko będzie pasowało? Hamulce też bym zmienił na Twoim miejscu, wiadomo, że 1.8T ciężej zatrzymać niż 1.6 na tych samych hamulcach Dla własnego bezpieczeństwa założyłbym większe tarcze a co za tym idzie inne zwrotnice (czy sie myle?). ECU też musisz inny no i tak jak pisali koledzy wyżej immo, wydech więc koszta rosną. Sam sie zastanawiam nad SWAP'em ale na 1.8 bez turbo, mniej roboty, mniejsze koszty a mocy i tak wystarczy Edytowane 17 Maja 2016 przez Kerach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 SWAP na 1,8 to kompletny bezsens, bo roboty będziesz miał praktycznie tyle samo co z 1,8T. A z hamulcami nie ma żadnej zabawy. Jak już ktoś chciałby zmieniać to z jednolitych na wentylowane bo taka tylko różnica była i to wyłącznie z przodu. Zwrotnic nie trzeba zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 A czy ktoś kombinował z 1.8 bez turbo tak aby przerobić na turbo? Kupiłem audi 1.8, to była dobra okazja bo wyposażenie i stan perfekcyjny, ale zawsze chciałem 1.8 T. Czy jest możliwe założenie turbo? Czy to w ogóle ma sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Nie ma sensu dla tego nikt tego nie robi. Łatwiej, szybciej, lepiej i taniej jest zrobić SWAPA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janis 0 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Tez mysle nad swapem bo juz silnik wiem, ze sie konczy a buda nawet ori lakier ma - mega zadbana i widze w niej kupe kasy ale znajomy kupil 1.8T i tez sie silnik skonczyl i znowu kolejna kasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian94 0 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Witam Panowie chciałbym się dowiedzieć co potrzebuje wiedzieć gdy chce wymienić silnik z 1.6 ahl na 1.8 i jaki kod silnika będzie pasował mógł by ktoś to wyjaśnić pokoleji krok po kroku ponieważ jestem laikiem w ten dziedzinie a chciałbym uratować moja A4 bo mam sentyment pierwsze auto które kupiłem za własne pieniądze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się