Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje... na postoju i w czasie jazdy... Pomocy


cinekdt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w temacie otóż w moim oczku w głowie (a4 :D) od pewnego czasu pojawiły się wibracje, da sie je odczuć na kierownicy siedzeniu czy drążku zmiany biegów, z czasem jest to bardzo wkurzające. Dodam że podczas jazdy też są odczuwalne, najmocniej podczas gwałtownego dodania gazu czuć je wtedy wyraźnie. Gdy auto chodzi na wolnych obrotach i lekko dodam gazu wibracje znikają, lecz gdy już wrzucę bieg czuje się je zawsze. Miał z kolegów podobny przypadek?? Dodam ze jutro jadę wymienić wieszaki tłumika, podobno poduszki są w dobrym stanie. Proszę o sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinany pod kompa i wtryski w bardzo dobrej kondycji, co do poduszek ponoć dobre, a co do dwumasy to nie szarpie mi autem przy ruszaniu nie słychać stuków ani innych objawów tylko są te wkurzające wibracje podczas przyśpieszania najbardziej odczuwalne w obrotach 1600- 2200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo od półtora roku, zawsze obiecuje sobie ze to zrobię ale mechanicy rozkładają ręce, u mnie padło raczej na wtryski, dopiero mam zamiar je zakupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinany pod kompa i wtryski w bardzo dobrej kondycji, co do poduszek ponoć dobre, a co do dwumasy to nie szarpie mi autem przy ruszaniu nie słychać stuków ani innych objawów tylko są te wkurzające wibracje podczas przyśpieszania najbardziej odczuwalne w obrotach 1600- 2200.

Bardzo prawdopodobne, że winne temu są poduszki skrzyni, oraz silnika. U mnie wyglądało to następująco : Na postoju dało się odczuć silne drgania na fotelu, niemalże nim rzucało, podczas przyspieszania od 1600 do 2200 czyli jak u Ciebie: drążek zmiany biegów latał jak chciał, oraz odczuwałem silne drgania na kierownicy i pedale gazu. Po wymianie zawieszenia skrzyni (prócz podpory), oraz zawieszenia silnika objawy ustąpiły.

---------- Post dopisany at 07:59 ---------- Poprzedni post napisany at 07:56 ----------

Mam dokładnie to samo od półtora roku, zawsze obiecuje sobie ze to zrobię ale mechanicy rozkładają ręce, u mnie padło raczej na wtryski, dopiero mam zamiar je zakupić.

Jeśli chcesz wiedzieć czy to wtryski to daj je do sprawdzenia zamiast od razu ładować kasę na inne. Parametry moich pompek na kompie wyglądały dobrze, z tym że auto miało 90KM, na postoju rzucało silnikiem na lewo i prawo; po regeneracji silnik pracuje ciszej, nie rzuca nim, brak jakichkolwiek wibracji no i moc wróciła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinany pod kompa i wtryski w bardzo dobrej kondycji, co do poduszek ponoć dobre, a co do dwumasy to nie szarpie mi autem przy ruszaniu nie słychać stuków ani innych objawów tylko są te wkurzające wibracje podczas przyśpieszania najbardziej odczuwalne w obrotach 1600- 2200.

Bardzo prawdopodobne, że winne temu są poduszki skrzyni, oraz silnika. U mnie wyglądało to następująco : Na postoju dało się odczuć silne drgania na fotelu, niemalże nim rzucało, podczas przyspieszania od 1600 do 2200 czyli jak u Ciebie: drążek zmiany biegów latał jak chciał, oraz odczuwałem silne drgania na kierownicy i pedale gazu. Po wymianie zawieszenia skrzyni (prócz podpory), oraz zawieszenia silnika objawy ustąpiły.

---------- Post dopisany at 07:59 ---------- Poprzedni post napisany at 07:56 ----------

Mam dokładnie to samo od półtora roku, zawsze obiecuje sobie ze to zrobię ale mechanicy rozkładają ręce, u mnie padło raczej na wtryski, dopiero mam zamiar je zakupić.

Jeśli chcesz wiedzieć czy to wtryski to daj je do sprawdzenia zamiast od razu ładować kasę na inne. Parametry moich pompek na kompie wyglądały dobrze, z tym że auto miało 90KM, na postoju rzucało silnikiem na lewo i prawo; po regeneracji silnik pracuje ciszej, nie rzuca nim, brak jakichkolwiek wibracji no i moc wróciła.

Oddawałęm wtryski do sprawdzenie, wszyscy twierdza ze do wymiany, a jak mam dac za regeneracje 1500 to moze lepiej uzywki? z reszta sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz inne objawy które by wskazywały że to dwumas , to lepiej wymienić sprzęgło nowe i mieć już spokój, niż używane wtryski... u mnie coraz bardziej widać że pada sprzeglo, mam takie same objawy , wymienię sprzęgło jak nie pomoże będę szukał dalej . Z początku było lekkie telepanie buda na biegu jalowym, teraz rzadko kiedy to odczuwam , ale są dość spore wibracje prz przyspieszaniu, po puszczenie gazu i dodaniu jest szarpniecie i kilka innych szczegółów .

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dziś mechanik spoglądnął jeszcze na poduszki po rak kolejny i stwierdził ze jedyna możliwa którą by można było wymienić to tą pod skrzynią lecz nie jest ani oberwana ani w inny sposób uszkodzona. U mnie szarpnięć żadnych nie ma jedynie te nieszczęsne wibracje, na drążku zmiany biegów na kierownicy za to są zawsze gdy auto stoi a gdy jedzie to nie zawsze.

---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 12:15 ----------

Aha i mocy nie ubyło, auto bardzo dobrze przyśpiesza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używki to ty już masz ...:facepalm:

Dobre uzywane, lepsze jak zle regenerowane, za dobra regeneracje biorą jak za nowe wtryski, a nowe ciężko dostać, w dobrej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używki to ty już masz ...:facepalm:

Dobre uzywane, lepsze jak zle regenerowane, za dobra regeneracje biorą jak za nowe wtryski, a nowe ciężko dostać, w dobrej cenie.

A wiara czyni cuda ,że z niewiadomegoi niepewnego źródła kupisz pewne wtryski. No chyba ,że z gwarancją.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz przebudować pompę oleju, to jest przyczyna. Potwierdzona w 100 %. Miałem to samo, przebudowa pompy i żadnych wibracji.

Zerknij o jakim silniku jest mowa - w AWX pompy się nie poprawia jak u was w B7 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja tez mialem tak jak Ty, trzeslo mi cala buda jakbym po jakiejs tarce jechal.... poduszka pod skrzynia to pierwsza rzecz do sprawdzenia.... okazalo sie ze podczas jazdy przy przyspieszaniu zrywalo trakcje przez wyj... zawias i to u mnie bylo przyczyna... wymienilem wahacze i problem znikl.... mozesz jeszcze sprawdzic amory+sprezyny oraz przegoby wewnetrzne bo one tez tak potrafia rozrabiac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała podpowiedź do zagadki wibracji otóż gdy jest ujemna temp na zewnątrz (wystarczy 4-5 st. na minusie) wtedy wibracje są ale mniejsze conajmniej o połowę. Moja myśl że poduszki silnika staja się twardsze i nie czuć wtedy wibracji (drgań) aż tak bardzo. Dobrym tropem idę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.czy udalo Ci sie rozwiazac problem?podpinam sie pod temat.u mnie tez sa drgania,bardziej odczuwalne na jalowym,szczegolnie na kierownicy.Poduszki silnika wymienione.niedlugo dojdzie wymiana poduchy pod skrzynia ; a propo poduszki pod skrzynia,czy wie ktos moze czy jest tylko jedna czy dwie?mam skrzynie 6 stke manual,silnik Avf i jak szukalem na stronkach to podaja ze niby montuje sie dwie,po obu stronach , ?jesli ktos mialby linka ,zeby zobaczyc jak ta poduszka wyglada i ewentualnie link do zakupu,to bylbym wdzieczny.Sprobuje najpierw z ta poduszka a pozniej sie zobaczy.Wtryski sprawdzalem vagiem i wychodzi ,ze ok,tzn wszystko w normach podanych na vagu.no zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zauważyłem taką zależność - im niższa temperatura tym drgania są mniejsze. Wraz ze wzrostem temperatury drgania nasilają się - lewa poducha pod silnikiem wymieniona na ori. Jest lepiej ale problem dalej pozostał.

Zastanawiam się czy to przypadkiem nie przez dwumas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo długo nie mogłem zlikwidować drgan silnika, jeździłem od mechanika do mechanika jeden mówił poducha drugi dwumas trzeci wtryski nastepny rozrząd a jeszcze inny ze one tak maja :wink: Po prawie dwóch latach kombinowania wymieniłem wałek rozrządu hydroregulatoru i uszczelnienia PD i wkoncu moge spać spokojnie :banan: Gdybym słuchał sie mechaników to wymienił bym pół samochodu wsadził jakies 10tysi a o wymianie wałka zaden spec nie pomyślał :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...