majkel1993 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Witam mam problem z sportowym zawieszeniem w mojej b5:kwasny:sprawa wygląda tak kupiłem sportowe amorki i sprężyny -40mm najpierw założyłem tył i jestem zadowolony z efektu,ale kiedy zacząłem zakładać przód okazało się ,że nie obniżył się ani centymetra i stał wyżej od tyłu:facepalm:myślałem ,że to wina sprężyn które mogą pochodzić z wersji z większym silnikiem więc zamówiłem od kolegi na forum używane które jeździły w 1.8T (dodam ,że ja mam 1.8) i jak widziałem po zdjęciach obniżają sporo:naughty:kdziś założyłem lewą sprężynę na sportowy amortyzator okazało się ,że nic nie poszło na dół ani mm:facepalm: i teraz pytanie czy jest możliwość ,że to wina amorów? i czy nie lepiej dać te sprężyny na ori amory?z góry dzięki za pomoc:decayed:
prezesik18 Opublikowano 23 Lutego 2013 Opublikowano 23 Lutego 2013 Amortyzatory nie mają wpływu na wysokość zawiechy, także pewnie wina sprężyny, za twarda i auto nie siada.
majkel1993 Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Opublikowano 23 Lutego 2013 tak tylko jeżeli w 1.8T usiadł to dlaczego w 1.8 nie poszedł ani cm
norka Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 bo kolega moze zalozyl za dlugie odboje, albo po 2 na amor, ori i moze tez dostal odboje razem z zawiasem
damian111 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 Wydaje mi sie kolego że trzeba popuścić wahacze i je ustawić do tego zawieszenia może być tak że po prostu tuleje ci trzymają i nie puszczają niżej procedura taka jak byś zakładał nową zawiechę popuszczasz wahacze na na tulejach gumowych opuszczasz auto na kołach i dokręcasz
majkel1993 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 aha czyli myślisz żeby górne wahacze popuścić ,opuścić auto żeby się ustawiło pod zawiechę i wtedy dokręcić? no a jak zakładasz gwint to też trzeba coś takiego robić?
norka Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 te tuleje nie utrzymaja auta w seryjnej wysokosci, predzej sie gumy pozrywaja zawsze wszystkie tuleje powinny byc dokrecone gdy auto stoi na kolach, to przeciez jest podstawa proponowal bym najpierw poczytac jak sie co robi a pózniej dopiero robic kolego majkel1993 kup sobie ksiazke SAM NAPRAWIAM
majkel1993 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 hehehe no kolego norka jestem w miarę zaawansowanym mechanikiem więc nie potrzebuje takiej książki ale jest to dla mnie dziwne ,że samochód nawet po mimo zmiany sprężyn na niższe nie obniżył się nawet o mm,zapytałem na forum bo może ktoś miał już taką sytuacje
norka Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 aha czyli myślisz żeby górne wahacze popuścić ,opuścić auto żeby się ustawiło pod zawiechę i wtedy dokręcić? no a jak zakładasz gwint to też trzeba coś takiego robić?i nie znasz podstaw?
majkel1993 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Opublikowano 24 Lutego 2013 nigdy nie miałem gwintu,a co wahaczy to wiadomo ,że muszą być przykręcone na stałe wolę wysłuchać wszystkich propozycji ludzi którzy chcą pomóc niż dowiedzieć się ''kup sobie książkę''
norka Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 kolego, wez podnies auto, spróbuj sciagnac odbój w dól, pózniej opuszczaj powoli auto i patrz jak odbój sie wciska spowrotem w ta górna czesc. Jak wcisnie sie caly a auto bedzie wysoko stalo to znaczy ze odbój jest za dlugi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się