tarq Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 FMIC ON-BOARD - priorytetem miał być seryjny wygląd auta - jak ściągnę boczne kratki to wtedy go ładnie widać - jeśli miał by być całkowicie nie widoczny to rdzeń musiałbym psiknąć w czerń - pomyśle - pod maską pokażę zdjęcie jak ogarnę kosmetykę - maska na foto jest otwarta a zderzak to tylko skorupa przejściowa
Marc!n Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Nie maluj go w czerń łączniki trzeba było wrzucić w kolorze np. niebieskie. Większość ludzi i tak tego nie zauważy a kto wie o co kaman ten zobaczy. Kratki bym wyrzucił a założył żółte halo:jerk:
tarq Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 łączniki i redukcje są przecież niebieskie z silikonu :-)
damian81Z Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 z tymi felgami to jak bym miał tyle kpl. to zakładałbym 4 rózne bo bym sie nie mógł zdecydować :naughty::naughty::grin: ---------- Post dopisany at 12:25 ---------- Poprzedni post napisany at 12:24 ---------- z tymi felgami to jak bym miał tyle kpl. to zakładałbym 4 rózne bo bym sie nie mógł zdecydować
tarq Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2013 bez kratek wygląda to tak prawa rura nieco krzywo poprawka będzie w sobotę.. jak i cała kosmetyka pod maską. odczucia są takie że FMIC po prostu sprawił że auto się nie męczy nie dymi nic, ile bym mu nie dawał nawet tak jak dzisiaj przy 27 stopniach, zawsze jędzie tak jak jeździł tylko w chłodne zimne dni, zawsze równo ciągnie i nie puchnie, tak więc FMIC daje rade, polecam jak ktoś sie zastanawia czy warto to warto - zaciski dostały tez srebrny lakier
Marc!n Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Łączniki faktycznie niebieski..moje niedopaczenie:grin: Tylko po co Ci jeszcze ta środkowa kratka? coś takiego mi chodzi po głowie (halo dorobione w PS)
tarq Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2013 całkiem ładnie ale zajmę się wyglądem jak wszystko zrobię od A do Z, czyli spasuje idealnie FMIC, pod maską zrobię estetykę dolotu z kwasa.. do końca tygodnia zamknę detale mechaniczne... spasuje wszystko jak być powinno, nowe felgi się malują, opony naciągają... jak juz zgram felgi do auta to planuje zakup zderzaka w kolorze własnie ze spryskami, jest do wzięcia za 400zl KPL chyba dobra cena ?
ŁukaszA4 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Ile przeróbka całości Cię kosztowała? Jest róznica w upalne dni, auto jest bardziej mułowate...
tarq Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2013 Auto zawsze zapierdziela W upał nie ma różnicy po prostu zawsze ciągnie mocno jakby bylo na dworze ok 10-15 stopni Wcześniej w upał puchł i nie jechal, zamulał... Koszta, mnie całośc wyszła niecałe 500zl włacznie z FMIC ale mam dojscia do kwasa i do spawania kwasa rurek kolanek z kwasówki, silikonów po kosztach itp FMIC nowy custom z fmic.pl tzw 14s-stka Teraz pora szukać: - Turbo GTB1756VK - wtrysków 260 race - pompki 11 - sprzęgła jednomasa + awx no i kilka innych detali malowanie całego auta przerzucam na 2014 ---------- Post dopisany 15-06-2013 at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2013 at 12:13 ---------- Z tym FMIC niezłe przeboje mam, działać działa ale żeby dziada upchnąć idealnie jakbym chciał to jeszcze trochę rzeźby Muszę nieco inne kolana dorwać bo mi lampę wypycha rura i wychodzi lewą kratką zderzaka Wszystko wersja robocza ale jakiś pogląd jest opaski też byle jakie chwilowo, teraz zamawiam już chromy normy GBS będzie schludnie. Macie pomysł jak zrobić z kwasa tą rurę na której jest EGR mocowany tyłem ? ten odcinek co został mi czarny, od dołu też ma czujnik co komplikuje sprawę... może ktoś robi to na zamówienie ?? jakieś namiary bo nie chce mi się tego rezać... - wleciała też sportowa wkładka gąbkowa PiperCross nasączana olejkiem ---------- Post dopisany 20-06-2013 at 14:13 ---------- Poprzedni post napisany 15-06-2013 at 23:05 ---------- Co prawda do kumpla A4 ale przymierzyłem z ciekawości
paput Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 ładnie idą mody do przodu, dlocik:kox: czerwone koło do tego kolorku teraz detailing pod maską bo korek płynu chłodzącego masz niemiłosiernie brudny:decayed:
tarq Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2013 Pod maską zostaje teraz tak, naklejka z filtra powietrza była pipercrossa to zapodałem na kwasiaka a co mi tam Musze tylko przedluzenie kwasa pociągnąć dalej, ale trzeba spawać czujniki więc to mi nieco zejdzie no, zbiornik do płynu korek itp wymienię na nowe ori, te niestety ktoś przede mną malował cały silnik z osprzętem jakimś konserwującym fluidolem i wszystko jest tym zapaćkane.. pomału to ogarniam Felgi od TT 80% realizacji się malują: - dystasne 4x20mm już mam ze śrubami - nie wiem czy na te 9J zostawiać 225/40 czy szukać innych 215/40 np - kupiłem tez grila polifta nowego ale zamiennik i okazal sie nieco slabo pasujący bokami.. oryginał pewnie spasuje igła do przed fl-a
Kowi87 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Dlaczego Cie nie ma na liście zlotu sierpniowego A4 OEM+?
tarq Opublikowano 22 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2013 Bo nie wiem czy nie polecę w tym czasie na urlop :/ Czekam na dniach sie wyjaśni, jak nie polecę to wbijamy z Krawatem razem na OEM+ ! ---------- Post dopisany 21-06-2013 at 18:22 ---------- Poprzedni post napisany 20-06-2013 at 22:03 ---------- 18x9 ET 52 + 20mm dystans wszędzie, gumy 225/40/18 felgi z nowej audi TT, oczywiście oryginały Jeśli mam być szczery to nie powaliły mnie bo po prostu za wysoko stoje powinno byc o 2cm wszędzie, o ile na żywo szerokość jest fajna i auto to taki gokard teraz to chyba na czarnych pająkach mi się bardziej widziała Pewnie dlatego że brak mi gwinta Pomyśle podumam, w razie czego w poniedziałek wracają czarne Cromodory a te laleczki pójdą na sprzedaż... ale nie mówię jeszcze nic pojeżdżę i zobaczę ale chyba preferuje bardziej racingowy styl niz takie toczyfele ---------- Post dopisany 22-06-2013 at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2013 at 18:22 ---------- zalożyłem gwint w PAINCIE
PiterA4 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 paint nie paint autko ladnie sie przezentuje
pete007 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Opublikowano 23 Czerwca 2013 daj znać jak te felgi z TTki będziesz sprzedawał
tarq Opublikowano 23 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2013 Dobra, auto umyte, nawoskowane, sztab kosmetyków nieco wskrzesił blisko 17 letnią srebrną Więc dorwałem aparat i strzeliłem kilka szybkich fot. - opony chyba zamówię 215/40/18 FALKENY - szukam GWINTA !! Tak wiem miało go nie być ale co zrobić, trzeba to jakoś spasować i idealnie zgrać żeby było bez lipy - nie komentujcie zderzaka przód i jego spasowania bo to tylko skorupa przejściowa która nieźle się wycierpiała przy FMIC itp, docelowo będzie ori ze spryskami pod xenon i to niebawem. - na foto blisko rezerwy jak mam pełny to tył siada z 1.5 cm haha... powaga Miłego oglądania Nadwozie Wnętrze: Profile, naciągi etc [/url[/url
ŁukaszA4 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 hmm...:eusathink:co tu dużo mówić... Piękna sztuka
zadra Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Spróbuj z przednim zderzakiem od S4 w którym też są spryski. Poza tym bardziej "rasowo" będzie się prezentował a FMIC się schowa
tarq Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2013 myslałem nad S4 ale jednak nie założe bo przedni S4 jest cały srebrny bez czarnej dokładki, do kpl musiałbym miec tylny i progi boczne FMIC moge zakryc kratkami i nie widac go praktycznie wcale i tak też uczynie zimą szybkie porównanie , pół roku w moich rękach: luty 2013 vs czerwiec 2013
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się