daffy 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 ja kiedyś szukałem ma allegro to nowy 450zł kosztował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1813 1 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Pytałem o nowy zawór w sklepie - cena: 550 zł!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daffy 0 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 cena kosmiczna za kawałek odlewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1813 1 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Używany zawór od 100 zł - tylko też pewnie cieknie, szkoda wyrzucać pieniędzy w błoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Panowie a zaślepienie tych otworów w EGR nie ma żadnej przyczyny ubocznej ? U mnie jest EGR zaślepiony a zauważyłem dziś że leci z tych otworów I czy olej w odmnie to normalna sprawa ? ---------- Post dopisany at 23:18 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ---------- mi chodzi o silnik AVF 1,9 ale to chyba nie ma różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1813 1 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Ja te otworki zaślepiłem i żadnych skutków ubocznych nie zauważyłem Koledzy wyżej pisali że to normalne zjawisko, wiec chyba się nie ma czym denerwować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 no właśnie jestem ciekawy czy są jakieś skutki uboczne, bo ten cieknący EGR to jest przypadłość aut z grupy VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1813 1 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Mechanik mi mówił że w Audi też takie coś czyli cieknący zawór się zdarza i to bardzo często Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktawiusz5 0 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 koledzy a jak dokładnie zastosować ten OCT czyli oil catch tank w silniki AHU odpiąć i zakorkować mniejszy króciec przy dolocie turbiny a drugą część do tzw. butelki tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się