Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknący zawór EGR


lukasz1813

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Posiadam Audi A4 B5 1.9 TDi 115 km, jakiś czas temu zaczął mi się pocić zawór EGR, teraz z niego po przejechaniu ok 1000km wycieka olej :kwasny:

Skąd ten olej się bierze i jak mogę uszczelnić ten zawór? Czy wymienić go na nowego? Dodam że turbo było sprawdzane i nie puszcza oleju.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

THUMB_3814930_p_34_7f_347fa5b1350b7a4623e13675b881b2d0500x500.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik twierdzi, że jak jest olej w interkulerze i dasz czadu na autostradzie to egr wtedy dostaje olej. Sam jestem ciekaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W interkulerze był olej, ale został usunięty jakieś 2 tygodnie temu, cały dolot wyczyszczony.

Słyszałem opinie że olej bierze się z odmy. Czy to prawda?

Jak turbo nie puszcza ani grama to zostaje tylko odma:wink:

Wyjść jest kilka,

zakup nowego zaworu egr,

wywalenie zaworu gdzie minusem jest brak klapy gaszącej,

zamontowanie oil tank catch

Wybór należy do Ciebie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałem jeszcze żadnej opinii o regenerowanych zaworach egr, raczej większość użytkowników wymienia, wyrzuca te zawory:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja EGR u siebie "przerobiłem" wywaliłem całe bebechy zostawiłem tylko klape gaszenia reszte zaspawałem,nowe gumki i zero wycieków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100%odma ale żeby ją wymienić musisz kupić całą pokrywe zaworów nową jakieś 400 500 zł chyba że zastosujesz oil tank tak jak kolega wyżej pisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja EGR u siebie "przerobiłem" wywaliłem całe bebechy zostawiłem tylko klape gaszenia reszte zaspawałem,nowe gumki i zero wycieków

ja mam podobnie tylko ze bebechów nie wywalalem zaspawałem dziórki po bokach nowe uszczelki i zero wycieków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad kupnem nowego zaworu EGR ( choć to mi chyba nie pomoże w niczym bo jest już zaślepiony ten zawór ) Co do odmy to tylko w grę wchodzi zakup nowej wraz z deklem? Czemu uważać na oil tank catch?

Pozdrawiam

---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 14:44 ----------

A czy z odmy aż takie ilości oleju się wydobywają? Po przejechaniu ok 1000km olej cieknie mi po kolektorze, bloku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaspawać małe koszta a spróbować można ja już zrobiłem 40.000 na zaslepionym EGR jak narazie nic się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ten zawór jest aluminiowy. Ciężko mi go będzie zaspawać.

Może podeślesz mi jakieś fotki tego zaspawanego zaworu?

Myślałem też na wstawieniu specjalnie dorobionej rury zamiast egr. Tylko wtedy brak będzie klapki gaszącej :facepalm:

---------- Post dopisany at 20:08 ---------- Poprzedni post napisany at 20:05 ----------

Coś na wzór poniższego zdjęcia :)

5361553900_1361831941.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak klapy będzie powodował bujankę przy gaszeniu auta. Można spróbować Oil catch tank na jakiś czas i zobaczyć czy to faktycznie z odmy idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...