Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

BLOW OFF DO 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam przymierzajac sie do montowania blow offa czytalem o tym i duzo osob mowilo ze do tych silnikow sie nie da ze cos tam sie bedzie dzialo

ja zamontowalem nagwintowaem bova wycialem dziure w wezu od koletora do intercoolera przykrecilem dalem podcisnienie z kolektora ssacego i dziala nic sie nie dzieje ani nic wiec o co chodzi co bedzie nie tak?

Opublikowano

rozumiem że DV zostawiłeś na miejscu?

różne sterowniki 1.8t różnie reagują na BOV-y, w niektórych przypadkach, może też i w twoim problem nie wystąpi,

jeżeli za jakiś czas auto zacznie szarpać silnikiem na wolnych i parskac z wydechu to znaczy żeby zdemontować BOV-a

Opublikowano

Też miałem założonego bov-a i nic się nie działo ( obroty nie falowały ) ale auto jest lekko zalewane paliwem przez co więcej pali....

Opublikowano

więcej pali bo trzeba mocniej deptać dla efektu pssssst:decayed:

Opublikowano
więcej pali bo trzeba mocniej deptać dla efektu pssssst:decayed:

Jak najbardziej zgadzam się z Twoją opinią ale nawet jak nie było słychać pssssssst to i tak więcej palił niż po zamontowaniu dv :whistling:

Opublikowano

paweł ale nie szarpie ci w ogole auto szczegolnie kiedy z obrotow puszczasz gaz ?

u mnie w momencie kiedy puszcze gaz po przyspieszeniu jest szarpniecie jakby wlasnie zabraklo mu tego tchu ktory normalnie wraca przez dvke do dolotu, a ktory wypuszcza do atmosfery BOV

zarowno na sterowniku AJL jak i AEB, oczywiscie jest to normalny objaw dla niestrojonego auta ale nie wierze po prostu ze inni mogą tego nie mieć :decayed:

Opublikowano
paweł ale nie szarpie ci w ogole auto szczegolnie kiedy z obrotow puszczasz gaz ?

u mnie w momencie kiedy puszcze gaz po przyspieszeniu jest szarpniecie jakby wlasnie zabraklo mu tego tchu ktory normalnie wraca przez dvke do dolotu, a ktory wypuszcza do atmosfery BOV

zarowno na sterowniku AJL jak i AEB, oczywiscie jest to normalny objaw dla niestrojonego auta ale nie wierze po prostu ze inni mogą tego nie mieć :decayed:

Nic mi nie szarpało i nie miałem absolutnie żadnych innych objawów oprócz lekkiego przelewania auta i czasami przy pełnym bucie i zmianie biegów był lekki strzał z wydechu ale również nie objawiał się żadnym szarpnięciem czy telepaniem. Dodam jeszcze że bov siedział u mnie przy większym turbo, innym kolektorze wydechowym i na wydechu 2.5", zmienione wałki rozrządu i zamiast n75 założony MAC a to wszystko najpierw było na sterowniku z programem na 0.9-1Bar ( pod seryjne graty ) a później dla bezpieczeństwa powróciłem do fabrycznego softu także auto jeździło niewystrojone...

Opublikowano

Co do BOVa w 1.8T to miałem kiedyś Properfekta typ2 i przy 1.1bara dawał głośno ale przy zmianie biegów było odczuwalne przymulanie no i po kilku dniach wywaliło błędy.

Teraz mam zawór hybrydę theSUN i daje radę w 100%... nie jest za głośny, nic nie muli, zero błędów, trzyma boost :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...