PPPL Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 witam problem dotyczy b5 1.6 ana po odpalenie zimnego silnika po około 40 sekundach obroty spadają do 400 obr/min i od razu się podnoszą (silnik nigdy przy tym nie zgasł), przy ponownych odpaleniach problem już nie występuje. Jak postoi przez noc to rano znowu spadek do 400. Podczas jazdy nie szarpie, nie przerywa. Druga sprawa to brak ssania. Na zimnym nigdy nie ma ssania (nawet jak było -15, odpalał bez problemu ale od razu <900obr/min), ale po trasie jak odstoi kilka godzin i go odpalę to czasem ma ssanie (~1200 obr/min i po kilkunasty sekundach spada pomału do ~850). Jak go kupiłem jakieś 10 miesięcy temu to ssanie miał częściej, nawet na zimnym. kable, świece wymieniane pół roku temu; przepustnica czyszczona, adaptowana; LPG jest - AG, HANA, ZAVOLI ZETA-N ale odpala na benzynie więc to raczej nie wina gazu (spalanie gazu ~8,5 l/100km) akumulator 75AH 700A sprawdzając VAGiem temp płynu na zimnym jest podobna jak otoczenia błędy z VAGa: 17584 - Bank1: o2s (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached p1523 - 35-10 - - 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 p0172 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity p0134 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected p0301 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected p0304 - 35-10 - - - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected p0302 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder 2 Misfire Detected p0300 - 35-10 - - - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected p0303 - 35-10 - - - Intermittent 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow p1423 - 35 00 - - po skasowaniu błędów, odpaleniu i spadku do 400 nie pojawiają się żadne błędy wcześniej Misfire było tylko na jednym cylindrze, to są błędy po około 2 miesiącach niesprawdzania Lambdy czasami miesiąc nie pokazywało błędu, później wyskakiwał pompa wtórnego powietrza odkąd go kupiłem nie miała bezpiecznika
DeeJay_Kill Opublikowano 26 Lutego 2013 Opublikowano 26 Lutego 2013 może kat przytkany? Lambda się nie rusza, bo pewnie mieszanka zbyt bogata - zerknij na rozrząd, czujnik halla oraz czujnik obrotów wału.
andrzej_1970 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Winę może ponosić czujnik temperatury ,dobrze by było podmienić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się