Stano Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Witam. Niedawno nabyłem A4 B7 2.0 TDi Avant z 2007r z multitronicem. Przed zakupem byłem na przeglądzie bo niepokoiły mnie drgania przy obrotach 2tys w góre. Diagnoza: Przeguby wewnętrzne do wymiany. Silnik też nie był super żwawy ale powiedzieli że to wina przepływki. Wczoraj zostawiłem auto na warsztacie na wymiane rozrządu, przepływki i przegubów wewnętrzych. Drgania niestety dalej są więc mechanik twierdzi że to może być wina skrzyni jednakże twierdzi też że powodem złej pracy skrzyni moze być problem z silnikiem tak jak mówiłem jest słabszy. Diagnoze ma postawić jutro. Chcialbym sie Was poradzić a może miał ktoś podobny problem? Z góry dziekuje ---------- Post dopisany 28-02-2013 at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2013 at 22:01 ---------- Dobra i tak nikt nie odpisał. Powodem był padnięty jeden wtrysk. Tak dla potomnych info ---------- Post dopisany 10-03-2013 at 19:20 ---------- Poprzedni post napisany 28-02-2013 at 21:17 ---------- Kurde wtryski wyjęte żeby sprawdzić który padnięty i okazuje się że przy sprawdzeniu wszystkie ponoć są dobre. Kurde brak mi pomysłów. Auto jest słabsze i drgania w zakresie 2-3tys a powyżej poprostu słabiej przyspiesza. Bylem przekonany ze to wina wtryskiwaczy a teraz to juz nie wiem. Możliwe ze poprostu zle je sprawdzili? Nr nadwozia WAUZZZ8EX7A204615 model audi a4 av. 2,0 tdi A4 Data produkcji 15.02.2007 Rok modelowy 2007 typ handlowy 8ED0WH numer silnika BPW numer skrzyni biegów JZU numer napedu osiowego SA
Smiszny Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Co do drgań można sprawdzić jeszcze poduszki silnika i skrzyni a że silnik jest słabszy nie koniecznie może być związane z drganiami, sprawdź turbinę. Podłączałeś auto pod komputer? Wszystko w porządku?
Stano Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Opublikowano 10 Marca 2013 Na mechanice się nie znam za bardzo. W warsztacie który robi mi mechanike podłączali i mówił że nie ma nic niepokojącego :-/
siwy2326 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Najlepiej jak byś zrobił logi grupy 004 i dynamiczne 011.
Stano Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Opublikowano 14 Marca 2013 Wymienione wszystkie wtryskiwacze na nowe. Problem zniknął. Jeszcze delikatne drgania są ale to chyba poduszke skrzyni musze wymienić.
siwy2326 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Tak na przyszlosc,nie trzeba wyciagac wtryskow zeby sprawdzic czy sa dobre wystarczy podpiac kompa i wchodzisz w 01 engine / meas.blocks 08 sprawdzasz grupy13,18 i 23. Po wymianie rozrzadu pan mechanik ustawial ci kat synchronizacji?
Stano Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Tak ustawiał. ---------- Post dopisany 01-04-2013 at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2013 at 12:11 ---------- Po wymianie pompowtryskiwaczy oczówałem jeszcze delikatne drgania. Wymieniłem poduche i olej w skrzyni. Auto przyspiesza okay, fajnie jezdzi ale mam problemowe drgania jak zwalniam i obroty spadają do 1000-1200 obrotów. Co to będzie? Poducha silnika? Przypominam że pompowtryskiwacze są nówki, przeguby wewnętrzne nówki, poducha skrzyni nówka.
Stano Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Może skrzynia. Skrzynia ładnie przerzuca biegi. Praktycznie nie czuc. Wraz z poduszką wymieniłem olej w skrzyni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się