VTG 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Knecht nie mógł mieć luzu, przecież to pierwszy montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hgrzegorz 2 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 knecht z intercarsu ,miał luz i to spory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur87 0 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 ja używam mana, knechta i filtrona wszystko ok nigdy żadnych luzów, a filtron już nie jest polski wykupił go WIX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Ja nigdy się nie zawiodłem na knechcie, ale w sumie tam ludzie pracują może trafiła się jakaś wadliwa partia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan kierownik 0 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Ja wprawdzie mam B5 ale podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Aktualnie założony mam węglowy filtr PURFLUX i jeśli chodzi o jakość wykonania to jest to największa lipa z jaką do tej pory miałem do czynienia - bardzo lekki tj mało materiału filtrującego, mała zawartość węgla aktywnego, odłażąca uszczelka. Wcześniej stosowałem Filtrona/WIX'a i nie było do czego się przyczepić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid2300 0 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Mann jest najlepszy , ale moim zdaniem mana można , a nawet należy stosować odnośnie filtrów oleju i paliwa , jeśli chodzi o pyłkowy- filtron wystarcza w zupełności, lepiej go zmienić co roku na nowy tańszym kosztem, a rzecz numer dwa węgiel aktywny to jedna wielka ściema , w filtrach o wartości do 100zł taki węgiel jest w stanie działaś przez pierwsze 30 min pracy, potem węgiel nie spełnia już swej roli, koszt wyprodukowania filtra z węglem z prawdziwego zdarzenia przerosła by kwoty rzędu 1000zł więc jest to nie opłacalne , a to co jest stosowane w filtrach z tzw węglem aktywnym to jego namiastka ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanu 3 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Po kupnie założyłem Filtrona a teraz Mann oba pasują idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid.bary 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Wcześniej miałem boscha, teraz zakupiłem filtrona Warto też odgrzybić nawiewy przed zmianą filtra np za pomocą: WURTH quickfresh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kograman 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Wciągu trzech lat(3 wymiany oleju) miałem najpierw Filtron, pozniej założyłem Bosch, a teraz Mann. Zero różnicy,zmiany co 10tyś. Kupowałem i kabinowy i powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek81 2 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 witam:hi:tak troche z innej beczki,czy firma K&N robi dobre filtry powietrza,znajomy zachwala tylko w innym aucie,twierdzi ,ze calkiem inna jazda,pytam znawcow,bo on troche lubi bajki opowiadac:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się