feti Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Witam, Od ok. 130 KM/h zaczyna wibrować mi z zawieszenia, aż trzęsie całą budą. Przy 140 bardziej, a później jest mniej odczuwalne, no ale jednak dalej coś tam trzęsie. Po wciśnięcia sprzęgła to samo, więc obstawiam zawieszenie. Co może być przyczyną, jeśli koła są dobrze wyważone i są założone nowe opony? Pozdrawiam
Damian866 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Również posiadam taki sam problem co ty, wczoraj przeglądałem poduszki silnika i prawą mam do wymiany zobaczę czy wymiana pomoże?
P-U-M-A Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Jak to wyczaiłeś że do wymiany? Widać że olej z poduszki wypłynął?
Damian866 Opublikowano 3 Marca 2013 Opublikowano 3 Marca 2013 Jak to wyczaiłeś że do wymiany? Widać że olej z poduszki wypłynął? w moim przypadku cała poduszka jest mokra od oleju
feti Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Opublikowano 4 Marca 2013 Kurcze tylko w moim przypadku wcisnalem sprzęgło i dalej wibrowalo. A skoro mówisz że masz poduchy do wymiany to przy jakich obrotach masz największe drgania? Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
scania4 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Koledzy u Mnie ostatnio mam takie objawy, rozpracowaliście temat?
MAT1000 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 Też to mam, po zmianie na letnie 18". Przy 140km/h telepie całymi plastikami w środku, a tak od 120km/h widzę jak opacie fotela pasażera drga. Co lepsze opony są nówki, felgi w tamtym roku też były nówki i się jeździło dobrze. Gdzieś wyczytałem, że u niektórych osób winą były pierścienie centrujące, minimalnie za małe. U mnie wchodzą na piastę ładnie, ale z felgi wypadają bez problemu. W swoim przypadku mam zamiar po kolei zacząć od: - wyważenia ponownie kół, - przekładka opon na felgach - zamiany przód na tył, - kupno nowych pierścieni centrujących, - wrzucenia jednej zimówki na podmiankę by wyeliminować trefne koło - reklamacja opony, jak powyższe nie pomogą
scania4 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Na zimówkach było ok, natomiast po zmianie na letnie i założeniu na przód nowych Dunlopów obserwuję to zjawisko. Koła mam 16 ,felgi proste ,czyżby nowe opony z indeksem y ,bo tylko takie dostałem w rozmiarze 16 z rantem ochronnym robiły taki bałagan?
MAT1000 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Sam indeks nie ma nic do tego, sprawdź czy opona na feldze nie "podskakuje", trzeba się trochę pobawić przekładkami.
scania4 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Problem rozwiązany, wymieniając klocki nie toczyłem tarcz, dziś rozebrałem i przetoczyłem tarcze ,jak ręką odjął. Tarcze były proste i rant wcześniej zeszlifowałem ,ale jednak były delikatne fale i to powodowało te wibracje.
MAT1000 Opublikowano 8 Maja 2013 Opublikowano 8 Maja 2013 Ja akurat nie zmieniałem nic oprócz kół, ale sprawdzę podczas jazdy wciskając lekko hamulec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się