wiki Opublikowano 6 Grudnia 2006 Opublikowano 6 Grudnia 2006 jak w temacie mam luźny pasek od pompy cieczy chłodzącej jest tam ciulowy dostęp i prawdopodobnie trzeba przód wywalać jak do rozrządu a to mi się nie uśmiecha :roll: moje pytanie takie czy coś się może stać jak on jest luźniejszy czy spada efektywność chłodzenia pompa nie osiąga swoich obrotów, a poza tym rano trochę mi coś chałasuje niby to pisk niby odgłosy tarcia jak większe mrozy to się to nasila a po rozgrzaniu prawie te odgłosy ustają czy to ten pasek to powoduje. a może ma ktoś sposób na naciąg jego bez wywalania przodu auta, tam na kółku prowadzącym są imbusy lub torxy i to nimi się naciąga ? silnik się nie przegrzewa jak narazie
adadur Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Pasek do wymiany. Zdaj sie na mechanika bo może przegniesz z naciągiem i z czasem rozwali łożyska.
Narcyz 35 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Po pierwsze w AUDI się pasków nie naciąga od tego jest rolka napinająca (na sprężynie), a po drugie krótki pasek (pompa wspomagania / pompa wodna) sprawia wrażenie luźnego więc to o niczym nie świadczy (po założeniu nowego jest tak samo) ale jeżeli paski głośno pracują lub są popękane to wtedy są do wymiany.
wiki Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2006 a po drugie krótki pasek (pompa wspomagania / pompa wodna) sprawia wrażenie luźnego więc to o niczym nie świadczy (po założeniu nowego jest tak samo) ale jeżeli paski głośno pracują lub są popękane to wtedy są do wymiany. no właśnie jak kręce kierownica przy manewrach parkowania jednocześnie gazując to słychać chałas czyżby to ten lużny pasek ( napewno po założeniu nowego będzie też luźny tzn naciskając na niego sporo się ugina w porównaniu do innych) :???: pasek jest ori Audi bez spekań więc co robić mechanior mówił że jest lużny ty mówisz że tak musi być i teraz jestem skołowany hmmm :???:
Narcyz 35 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Pasek kosztuje ok 13 zł , przecież napisałem jeżeli głośno pracuje to do wymiany a jeśli chodzi o demontaż wystarczy że imbusem rozkręcisz jedno koło pasowe (przy pompie wspomagania) zrzucasz pasek ,wkładasz nowy i skręcasz koło równomiernie, później pokręć wałem aby się ułożył pasek i popraw śruby na kole pasowym.
wiki Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2006 no ale przód auta trzeba wywalać żeby ten zasrany pasek za 13zł wymienić ?
Gość zdeniu Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 no ale przód auta trzeba wywalać żeby ten zasrany pasek za 13zł wymienić ? co masz na myśli przez przód auta :?:
wiki Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2006 no jak to co zderzak i chłodnice na bok :razz:
Gość zdeniu Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 no jak to co zderzak i chłodnice na bok :razz: to to do rozrządu hmm to dziwne , z dwa tygodnie temu u mnie też był zmieniany pasek wzdłużny ten 6PK i mój mechanik nic nie rozbierał , jedynie otworzył maske i zdjął osłonę pod silnikiem :razz: :mrgreen:
wiki Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2006 mój mechanik nic nie rozbierał , jedynie otworzył maske i zdjął osłonę pod silnikiem zmieniam mechanika ! :twisted:
grzesioo Opublikowano 13 Grudnia 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Dokładnie tak jak pisze Zdeniu. Maska w górę i osłona silnika w dół.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się