Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5 1.6 ADP 97 rok] luźny pasek od pompy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie mam luźny pasek od pompy cieczy chłodzącej jest tam ciulowy dostęp i prawdopodobnie trzeba przód wywalać jak do rozrządu a to mi się nie uśmiecha :roll: moje pytanie takie czy coś się może stać jak on jest luźniejszy czy spada efektywność chłodzenia pompa nie osiąga swoich obrotów, a poza tym rano trochę mi coś chałasuje niby to pisk niby odgłosy tarcia jak większe mrozy to się to nasila a po rozgrzaniu prawie te odgłosy ustają czy to ten pasek to powoduje.

a może ma ktoś sposób na naciąg jego bez wywalania przodu auta, tam na kółku prowadzącym są imbusy lub torxy i to nimi się naciąga ?

silnik się nie przegrzewa jak narazie

Opublikowano

Pasek do wymiany. Zdaj sie na mechanika bo może przegniesz z naciągiem i z czasem rozwali łożyska.

Opublikowano

Po pierwsze w AUDI się pasków nie naciąga od tego jest rolka napinająca (na sprężynie), a po drugie krótki pasek (pompa wspomagania / pompa wodna) sprawia wrażenie luźnego więc to o niczym nie świadczy (po założeniu nowego jest tak samo) ale jeżeli paski głośno pracują lub są popękane to wtedy są do wymiany. :cool:

Opublikowano
a po drugie krótki pasek (pompa wspomagania / pompa wodna) sprawia wrażenie luźnego więc to o niczym nie świadczy (po założeniu nowego jest tak samo) ale jeżeli paski głośno pracują lub są popękane to wtedy są do wymiany.

no właśnie jak kręce kierownica przy manewrach parkowania jednocześnie gazując to słychać chałas czyżby to ten lużny pasek ( napewno po założeniu nowego będzie też luźny tzn naciskając na niego sporo się ugina w porównaniu do innych) :???:

pasek jest ori Audi bez spekań więc co robić mechanior mówił że jest lużny ty mówisz że tak musi być i teraz jestem skołowany hmmm :???:

Opublikowano

Pasek kosztuje ok 13 zł , przecież napisałem jeżeli głośno pracuje to do wymiany a jeśli chodzi o demontaż wystarczy że imbusem rozkręcisz jedno koło pasowe (przy pompie wspomagania) zrzucasz pasek ,wkładasz nowy i skręcasz koło równomiernie, później pokręć wałem aby się ułożył pasek i popraw śruby na kole pasowym.

Opublikowano

no ale przód auta trzeba wywalać żeby ten zasrany pasek za 13zł wymienić ? :evil:

Opublikowano
no ale przód auta trzeba wywalać żeby ten zasrany pasek za 13zł wymienić ? :evil:

co masz na myśli przez przód auta :?:

Opublikowano

no jak to co zderzak i chłodnice na bok :razz:

Opublikowano
no jak to co zderzak i chłodnice na bok :razz:

to to do rozrządu

hmm to dziwne , z dwa tygodnie temu u mnie też był zmieniany pasek wzdłużny ten 6PK i mój mechanik nic nie rozbierał , jedynie otworzył maske i zdjął osłonę pod silnikiem :razz: :mrgreen:

Opublikowano
mój mechanik nic nie rozbierał , jedynie otworzył maske i zdjął osłonę pod silnikiem

zmieniam mechanika ! :twisted:

Opublikowano

Dokładnie tak jak pisze Zdeniu. Maska w górę i osłona silnika w dół.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...