shakal Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Właśnie nie byłem pewien czy do telefonu ta antena tez była montowana, ale teraz już się wszystko wyjaśniło
blutucz Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Panowie potrzebuje pomocy odnosnie montazy gwintu z tylu. Chodzi o to czy ta tuleja gwintowana ma isc od gory czy od dolu? I czy montujemy to razem z fabrycznymi gumami? Dzwonilem do "mapet tuningu" i koles mi tam powiedzial ze obojetnie z ktorej strony dam ta tuleje i ze z tej strony co jest tuleja to wywalamy ori gume. Troszke to dziwne i chcialem sie upewnic od kogos kto juz zakladal gwinta. ---------- Post dopisany 07-03-2013 at 00:31 ---------- Poprzedni post napisany 05-03-2013 at 19:09 ---------- Dzis lewa strona zlozona do kupy. Tak sie prezentuje:
MAT1000 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Z tego co widziałem to regulacja w gwincie idzie od góry, od góry też fabrycznie jest guma. Pięknie siadło, szkoda że u siebie tak nisko nie mogę posadzić auta.
blutucz Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 No własnie tez tak zrobilem i zostawilem oryginalne gumy a regulacje dalem og gory. Tyl mam praktycznie na sam dol spuszczony ale mam nadzieje ze jak sie przejade to jeszcze troszke siadzie. ---------- Post dopisany 11-03-2013 at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany 07-03-2013 at 14:24 ---------- Troszke przykra sytuacja a mianowicie po 3 dniach nawalania w ta dluga srube z prawej strony mlotkiem 2 i 5 kilowym + palnik trzeba bylo wyciagac cala zwrotnice bo sruba ani rusz:kwasny: w sobote zwrotnice dalismy na stol i do imadla przykrecilismy i cd nawalania 5 kilowym mlotkiem a sruba dalej ani rusz. Samochod stoi w garazu i czeka na nowa zwrotnice bo juz mi rece opadaja...
akjam Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Ja też niestety miałem taka historię ze zwrotnicą - u mne skończyło się tym, że po kilku godzinach walki z nią (młoty, etc.) po prost pękła i musiałem kupić "nową". Fajna furka i ładne koło. U mnie to samo ale rozmiarek większe. Powodzenia w rezaniu.
MAT1000 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 No to ładnie, też miałem taką chwilę załamania jak mi jedna się urwała. Na szczęście udało się ją wyciągnąć w drugą stronę, metodą "ściągacza". Zauważyliście, że te śruby idą łukiem, chyba największy właśnie w tym problem . U mnie po wykręceniu śruba nie miała gwintu, cały ściął się przy wykręcaniu.
blutucz Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 Te zawieszenie to jest chyba najwieksza zakała tych naszych a4. Ale humor mi sie poprawil bo jedzie do mnie lotka od s4 no i jeszcze komplet siedzen w czarnej skorze z b8 ale jeszcze nie wiem czy beda do sprzedania moje czy te co przyjada ---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:12 ---------- Zwrotnice wlasnie tez zamowilem Mysle ze samochod w czwartek bedzie juz o wlasnych nogach chodzil
blutucz Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Opublikowano 13 Marca 2013 A wiec najpierw dobre wiadomosci dzisiaj przyszla zwrotnica wiec jutro moooooze uda mi sie zlozyc samochod ze wzgledu na brak czasu. Po drugie chcialem sie pochwalic moja lotka w kolorze od S4 i noooooowymi siedzeniami Siedzenia zostaly wymontowane z b7 s line ale z tego co zauwazylem sa to chyba siedzenia z b8? wydaje mi sie ze nie bylo takich siedzen w b7 ale jak sie myle nech mnie ktos poprawi. Siedzenia bardzol ladne, alkantara wogole nie zniszczona ale jest jedno ale...nie wiem czy one sa podgrzewane? Jest ktos kto mi powie jak sprawdzic czy sa podgrzewane? albo moze po wtyczkach?
H4mm3R Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Tak to fotele z B8, bardzo ładne Od grzanych dupek jest chyba czerwona wtyczka jak mnie pamięć nie myli.
arris_88 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Tak to fotele z B8, bardzo ładne Od grzanych dupek jest chyba czerwona wtyczka jak mnie pamięć nie myli. Myli cię pamięć - zielona grzane d*py, żółta airbag, czarna elektryczne lędźwia, czerwona czujnik zapięcia pasów:wink:.
Tomeks Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 kolego daj znac jak sie jeździ na tym gwincie,mam dokładnie taki sam,czeka na montaż.
MaciejK Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Panowie czy to oznacza że fotele z B8 pasują do B7 bez żadnego modyfikowania??
blutucz Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Opublikowano 14 Marca 2013 Fotele musza pasowac bo jak mowilem byly one zamontowane w b7. Wlasnie wrocilem z garazu:decayed: gwint zalozony i RS6 18' Ku mojemu zdziwieniu calkiem przyzwoicie sie jezdzi nie ma zadnej masakry ani trzepaniny tragicznej oczywiscie zeby nie bylo to twardo tez jest ale znosnie Foty mam ale dam jutro bo teraz ide sie szykowac do pracy
MAT1000 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 To chyba kupiłeś w dobrej kasie jak siedziały w B7 i podejrzewam, że sprzedający nie wiedział z jakiego modelu są Mogłeś jedną na szybko wrzucić
blutucz Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 Obiecalem dzis foty wiec daje:decayed: Wiadomo ze zakladajac zawieszenie gwint ustawiony był "na pale" i oto efekt jaki uzyskalem odrazu po wyjechaniu z garazu z ktorego ledwo co wyjechalem bo praktycznie zawiesilem sie A tu przeprowadzona mala korekta i tak narazie zostalo przy okazji na szybkiego przymiarka lotki
MAT1000 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Za pierwszym razem skręcało auto ? Pięknie teraz wygląda, tylko prosi się o dystanse do tych felg. Lekko bym chyba tył do góry podkręcił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się