Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 Afn brak sił dosc często Notlauf Kolejne Logi


pietris_x2x

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie nie mam jush sily i niewiem zbytnio od czego zacząc może byscie zerkneli bede wdzięczny tu zamieszczam pierwsze logi dynamiczne:)

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj jakie błedy sa zapisane i zrób komplet logów .statycznie 1 3 4 7 13 i dynamiczne 1 3 4 8 10 11 i bs 000 3 4 11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bład jeden i ten sam 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania wszystko jest powiedzmy ok dopoki nie osiagne 120 /h pozniej notlaauf nie da sie jezdzic ... ok postaram sie na jutro zrobic komplet:) co wogule moze byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty moze juz nie rob logów tylko wez sie za wyczyszczenie sprezarki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak mysle ze po takiej dobrej dawce logow to zerknij na luz najpierw przed czyszczeniem turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie że masz albo zawalone masakrycznie turbo albo masz skręconą geometrię. Nawet po wejsciu w tryb awaryjny doładowanie masz duzo ponad 2000 mbar gdzie w trybie awaryjnym powinno zejsc do 1300-1400 mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ta geometria nie stoi deba to tak.Jak stoi deba to czy przewod na gruszke zalozony czy nie jest bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie rozbierac ?? nie wiem czym sruby potraktowac bo za ciekawie to nie wygladaja ma ktos sprawdzony pomysl??czyli to lopatki stoja w miejscu prawdopodobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej ręcznie tego nie rozruszasz.

Chyba że zardzewiała gruszka ale to się dzieje , raczej w poprzeczniakach z obrócona gruszka

Zobacz odrazu do termostatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do śrub dzień wcześniej popsilkaj jakimś środkiem ja lałem po nich colą lub pepsi jeśli nie są zardzewiałe to pujdą a jak nie to zaopatrz sie w dobry przecinak jak u mnie to miało miejsce i musisz je ruszyć przecinakiem natomiast od spodu silnika zaopatrz sie się w długą nasadkę 12 bodajże jak pamietam i nową uszczelkę pod spływ oleju

jest jeszcze gorsza rzecz moze turbina po wyjęciu nie dać sie rozpołowić to nie wal w nią młotkiem tylko trzeba podgrzać palnikiem i sama sie rozpołowi

---------- Post dopisany at 12:29 ---------- Poprzedni post napisany at 12:27 ----------

i jak chcesz po czyszczenie na dłuższy czas mieć spokój to katalizator ze środka trzeba wydłubać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...