szaromek Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Witam Moja "czarnulka" odmówiła posłuszeństwa, zdjąłem głowicę i okazało się, iż ma popękane zawory wydechowe. Zawiozłem całą głowicę do sprawdzenia koszt regeneracji bardzo wysoki (zawory ssące cienkie i też należałoby wymienić) i tam zasugerowano mi abym kupił drugi słupek tylko tu się nasuwa pytanie, czy silnik ANB mogę zastąpić innym i ewentualnie co się z tym wiąże, chyba że kupić głowicę z innym oznaczeniem? No chyba, że ma ktoś do sprzedania ANB, bo przeszukałem wszystko i nic. Pomóżcie - robi się ciepło a tu zostają tramwaje
kuba84 Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Można spokojnie zamienić silnikiem APU. Operacja P&P
szaromek Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Opublikowano 6 Marca 2013 Można spokojnie zamienić silnikiem APU. Operacja P&P A nie ma problemu z recyrkulacją spalin? Do głowicy ANB jest przykręcany zawór recyrkulatora a z tego co widziałem APU nie ma czegoś takiego. Taki system ma silnik AWT ale problem pojawia się przy cewkach, bo są inne.
15lolo Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 tak ma awt i anb mam glowice kpl z anb jak by kolega byl zainteresowany czekam na propozycje:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się