e9matic Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Witam Was Tak jak w temacie, mam pytanie. Czy po wymianie turbo na AWX + Kolektor AWX + usuniecie EGR, bede mogl jezdzic przez jakis czas na seryjnym programie, bez jakichs problemow ? Czy wymusza to KONIECZNOSC wystrojenia ? Pytam, poniewaz wiadomo, dobry program ~~1000 zł peknie a trzeba uzbierac
goldi Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Teoretycznie bedzie jechał tak samo tylko kwestia czy nie będzie zadymiał a przez to zasyfiał turbo.Nie trzeba było najpierw zrobic jak ja mam wtryski 216 + program i byś na razie latał na tym mi to w zupełnosci wystarcza i pamiętaj póżniej o sprzęgle tak jak ci pisałem wcześniej w którymś z tematów
e9matic Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 Goldik, ja wiem ze mozna bylo tak zrobic, ale Turbo mi bralo olej, wiec wymiana byla konieczna. Katalizator jutro chce wywalic i wstawic przelotke Przynajmniej wiem na czym stoje. Dzieki za odpowiedz.
goldi Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 katalizator wydłub tylko ze środka puszke zostaw
LUKASZ1989 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 A jaki jest sens dłubania kata? Lepiej go sprzedać zawsze parę groszy do przodu To ile kucy takie zestawienie daje AFN+216+program= ?
e9matic Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 Juz zakupilem zamiennik katalizatora. Upieke dwie pieczenie na jednym ogniu, mianowicie usune katalizator + plecionke, ktora i tak mam porwana. A katalizator sprzedam, zawsze to cos zie zwroci. Zapraszam do dzialu, gdzie jest rozpisane jaki przyrost mocy wzgledem zmian pod maska : http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/
LUKASZ1989 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Czytałem ten dział i nie ma tam tego zestawienia AFN+216+program jest tylko AFN+program=135-140KM i AFN+turbo AWX+ program=140-150KM Chcąc mieć te 140-150KM co lepiej zrobić dać 216+program czy program+turbo AWX ?? Bo koszty tego pewnie porównywalne
goldi Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Nie robiłęm hamowni bo konkretna hamownia u nas kosztuje 300 zł jest u nas ecuproject ale ona zawyża pomiar jadąc za kolegą który w ajm seryjnym po programie ma 155 KM myślę że mam cos podobnie około 150 KM oczywyście bez pomiaru to można sobie gdybać ale nawet jak robiłem korektę czipa u jacka z evolution po zmianie wtrysków na 216 jacek twierdzi że zdrowy silnik i pompa wtryskowa kończąc moze kiedyś zdecyduje siew na pomiar.Dodam na koniec że trzeba pamietać o sprzegle jeżeli planujemy moc wyżej niż 150 KM bo seryjne jeszcze stare sprzęgło z dwumasem za długo nie pohula ja juz po wymianie w tamtym roku na nowe ale dalej z dwumasem
Kowi87 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 jak założysz turbo od AWX na seryjne graty nic Ci sie nie zapiecze bo niby czemu, jedynie co to zwiększyć sie moze lag ale to też loteria czyli reakcja na pedał gazu:whistling: co innego ingerencja w paliwko, trzeba zmniejszyć dawke paliwa i myślec szybko o korekcie softu A co do AFN + 216 to wyjdzie jakieś 140-150km, o ile silnik w dobrej kondycji, wiecej nie bedzie bo turbo nie da rady:wink:
e9matic Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Opublikowano 13 Marca 2013 Jestem juz po zabiegu. Odczucia ? Katalizator mialem tak zabity, ze mialem potezną turbo dziure Teraz ciagnie pieknie od dolu, nie mam zadnej turbo dziury, zadnego laga Co do dawki paliwa, 2 tygodnie przed usunieciem kata + zalozeniem tubo AWX, bylem w sobotce na regeneracji i uszczelnieniu pompy, wiec obecnie totalna serYja Zostalo mi teraz pomalowanie ladnie kolektora AWX w czern:decayed: i zamontowanie. Zdjecia podesle jak przyjdzie odwilz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się