Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana gratow a notlaufy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was :hi:

Tak jak w temacie, mam pytanie. Czy po wymianie turbo na AWX + Kolektor AWX + usuniecie EGR, bede mogl jezdzic przez jakis czas na seryjnym programie, bez jakichs problemow ? Czy wymusza to KONIECZNOSC wystrojenia ? Pytam, poniewaz wiadomo, dobry program ~~1000 zł peknie a trzeba uzbierac :wink:

Opublikowano

Teoretycznie bedzie jechał tak samo tylko kwestia czy nie będzie zadymiał a przez to zasyfiał turbo.Nie trzeba było najpierw zrobic jak ja mam wtryski 216 + program i byś na razie latał na tym mi to w zupełnosci wystarcza i pamiętaj póżniej o sprzęgle tak jak ci pisałem wcześniej w którymś z tematów

Opublikowano

Goldik, ja wiem ze mozna bylo tak zrobic, ale Turbo mi bralo olej, wiec wymiana byla konieczna.

Katalizator jutro chce wywalic i wstawic przelotke ;)

Przynajmniej wiem na czym stoje. Dzieki za odpowiedz. :hi:

Opublikowano

katalizator wydłub tylko ze środka puszke zostaw

Opublikowano

A jaki jest sens dłubania kata? Lepiej go sprzedać zawsze parę groszy do przodu :naughty:

To ile kucy takie zestawienie daje AFN+216+program= ?:eusathink:

Opublikowano

Juz zakupilem zamiennik katalizatora.

Upieke dwie pieczenie na jednym ogniu, mianowicie usune katalizator + plecionke, ktora i tak mam porwana. A katalizator sprzedam, zawsze to cos zie zwroci.

Zapraszam do dzialu, gdzie jest rozpisane jaki przyrost mocy wzgledem zmian pod maska :

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/

Opublikowano

Czytałem ten dział i nie ma tam tego zestawienia AFN+216+program jest tylko AFN+program=135-140KM i AFN+turbo AWX+ program=140-150KM

Chcąc mieć te 140-150KM co lepiej zrobić dać 216+program czy program+turbo AWX ??:eusathink:

Bo koszty tego pewnie porównywalne

Opublikowano

Nie robiłęm hamowni bo konkretna hamownia u nas kosztuje 300 zł jest u nas ecuproject ale ona zawyża pomiar jadąc za kolegą który w ajm seryjnym po programie ma 155 KM myślę że mam cos podobnie około 150 KM oczywyście bez pomiaru to można sobie gdybać ale nawet jak robiłem korektę czipa u jacka z evolution po zmianie wtrysków na 216 jacek twierdzi że zdrowy silnik i pompa wtryskowa kończąc moze kiedyś zdecyduje siew na pomiar.Dodam na koniec że trzeba pamietać o sprzegle jeżeli planujemy moc wyżej niż 150 KM bo seryjne jeszcze stare sprzęgło z dwumasem za długo nie pohula ja juz po wymianie w tamtym roku na nowe ale dalej z dwumasem

Opublikowano

jak założysz turbo od AWX na seryjne graty nic Ci sie nie zapiecze bo niby czemu, jedynie co to zwiększyć sie moze lag ale to też loteria czyli reakcja na pedał gazu:whistling: co innego ingerencja w paliwko, trzeba zmniejszyć dawke paliwa i myślec szybko o korekcie softu

A co do AFN + 216 to wyjdzie jakieś 140-150km, o ile silnik w dobrej kondycji, wiecej nie bedzie bo turbo nie da rady:wink:

Opublikowano

Jestem juz po zabiegu. Odczucia ? Katalizator mialem tak zabity, ze mialem potezną turbo dziure :facepalm: Teraz ciagnie pieknie od dolu, nie mam zadnej turbo dziury, zadnego laga :banan:

Co do dawki paliwa, 2 tygodnie przed usunieciem kata + zalozeniem tubo AWX, bylem w sobotce na regeneracji i uszczelnieniu pompy, wiec obecnie totalna serYja :wink:

Zostalo mi teraz pomalowanie ladnie kolektora AWX w czern:decayed: i zamontowanie.

Zdjecia podesle jak przyjdzie odwilz :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...