Frelich_Z Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 Witam , posiadam audi a4 B5 1,9 tdi 90 km, objawy następujące: na biegu 3 -4-5 tym na wysokich obrotach dodając gazu w trakcie jazdy przerywa silnik (szarpie). Nie zdarza się to zawsze , ale staje się to już uciążliwe. Nawet jadąc równomiernie zdaża się ze czasami zacznie przerywać. Mogę poprosić o jakieś wskazówki, co to może być za przyczyna Jeśli ten temat powinien znaleźć się w temacie Układ napędowy to proszę modów o przeniesienie
Frelich_Z Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 Tak, filtr już 2 x wymieniony, od tego zacząłem ps. zmieniając bieg z 2ki na trójke lekko zacharczy skrzynia biegów. nie wiem czy to co ma z tymi objawami wspólnego ale wole poinformować
Rafal_1188 Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 na jakich "wysokich" obrotach ? bo dla jednego 3 tyś/obr to juz "wysokie" a dla drugiego dopiero 4,5 tyś/obr... moze warto zainteresować sie hydrosztosami, poczytaj w necie...
Frelich_Z Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 te obroty to różnie ale raczej powyżej 3000 obrotów, te moje wtryski a)lepiej regenerować (czy wogóle można) ? czy zainteresować sie używkami ? z góry dzieki za odpowiedź ---------- Post dopisany 11-03-2013 at 16:39 ---------- Poprzedni post napisany 09-03-2013 at 14:18 ---------- Panowie , w silniku 1 z 1,9 tdi 90 KM jakie ja mam wtryski a) wtryskiwacze dwusprężynowe wtryskiwacze jednosprężynowe wtrysku pośredniego c) wtryskiwacze jednosprężynowe wtrysku bezpośredniego dzieki za odpowiedź
Gość donuska90 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 wtrysk sterujący padłszukaj całego innego sprawnego ,albo od razu kup komplet. Dokładnie, ja miałam identyczną sytuację i winny był właśnie wtrysk sterujący. Za całość (wtryski używane+robocizna) zapłaciłam 550zł ---------- Post dopisany at 13:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:46 ---------- a co do synchronizatorów.. U mnie tez zaczęło się od lekkiego zgrzytu przy zmianie z 2 na 3 , potem ciężko było wrzucić 4 i 5.. Do dziś czasem piątka nie wchodzi. Przy zgrzycie pomaga "podwójne wysprzęglanie", przynajmniej go nie słychać
Gość donuska90 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 550zl z wymiana to u mnie mozna miec praktycznie nowe wtryskiwacze szkoda,że nie wiedziałam tego wcześniej moje były zamówione z neta i wymienione przez rob555
rafalskin73 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 nie dawno kolega A4AvantTDI miał ten problem i wymiana sterującego pomogła.
Gość donuska90 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 nowy sterujacy 600zl i spokoj na 10lat to ja słyszałam,że nowy sterujący 1300zł.. Skąd ta rozbieżność w cenach? A co do spokoju na 10 lat.. Chyba wcześniej byłaby zmiana samochodu ---------- Post dopisany at 08:55 ---------- Poprzedni post napisany at 08:55 ---------- tylko ,że do mnie masz jakies 300-400km to chociaż same wtryski bym u Cienie zamówiła
Gość donuska90 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 ja mam ceny po rabatach ( znajomosci w boschu )calego sterujacego nie ma sensu kupowac bo końcowka i tak sie nie przyda,można to zrobić tańszym sposobem który ja znam jak znowu padną mi wtryski to już wiem, do kogo się zgłosić :decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się