Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywa na 3-4-5 biegu przy wysokich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , posiadam audi a4 B5 1,9 tdi 90 km,

objawy następujące: na biegu 3 -4-5 tym na wysokich obrotach dodając gazu w trakcie jazdy przerywa silnik (szarpie). Nie zdarza się to zawsze , ale staje się to już uciążliwe.

Nawet jadąc równomiernie zdaża się ze czasami zacznie przerywać.

Mogę poprosić o jakieś wskazówki, co to może być za przyczyna

Jeśli ten temat powinien znaleźć się w temacie Układ napędowy to proszę modów o przeniesienie

Opublikowano

filtr paliwa wymieniony ?

Opublikowano

Tak, filtr już 2 x wymieniony, od tego zacząłem

ps. zmieniając bieg z 2ki na trójke lekko zacharczy skrzynia biegów. nie wiem czy to co ma z tymi objawami wspólnego ale wole poinformować

Opublikowano

na jakich "wysokich" obrotach ? bo dla jednego 3 tyś/obr to juz "wysokie" a dla drugiego dopiero 4,5 tyś/obr... moze warto zainteresować sie hydrosztosami, poczytaj w necie...

Opublikowano

te obroty to różnie ale raczej powyżej 3000 obrotów,

te moje wtryski

a)lepiej regenerować (czy wogóle można) ?

B) czy zainteresować sie używkami ?

z góry dzieki za odpowiedź

---------- Post dopisany 11-03-2013 at 16:39 ---------- Poprzedni post napisany 09-03-2013 at 14:18 ----------

Panowie , w silniku 1 z 1,9 tdi 90 KM jakie ja mam wtryski

a) wtryskiwacze dwusprężynowe

B) wtryskiwacze jednosprężynowe wtrysku pośredniego

c) wtryskiwacze jednosprężynowe wtrysku bezpośredniego

dzieki za odpowiedź

Gość donuska90
Opublikowano
wtrysk sterujący padł

szukaj całego innego sprawnego ,albo od razu kup komplet.

Dokładnie, ja miałam identyczną sytuację i winny był właśnie wtrysk sterujący. Za całość (wtryski używane+robocizna) zapłaciłam 550zł

---------- Post dopisany at 13:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:46 ----------

a co do synchronizatorów.. U mnie tez zaczęło się od lekkiego zgrzytu przy zmianie z 2 na 3 , potem ciężko było wrzucić 4 i 5.. Do dziś czasem piątka nie wchodzi. Przy zgrzycie pomaga "podwójne wysprzęglanie", przynajmniej go nie słychać :wink:

Gość donuska90
Opublikowano
550zl z wymiana to u mnie mozna miec praktycznie nowe wtryskiwacze :)

szkoda,że nie wiedziałam tego wcześniej :wink:

moje były zamówione z neta i wymienione przez rob555 :decayed:

Gość donuska90
Opublikowano
nowy sterujacy 600zl i spokoj na 10lat

to ja słyszałam,że nowy sterujący 1300zł.. Skąd ta rozbieżność w cenach?

A co do spokoju na 10 lat.. Chyba wcześniej byłaby zmiana samochodu :decayed:

---------- Post dopisany at 08:55 ---------- Poprzedni post napisany at 08:55 ----------

tylko ,że do mnie masz jakies 300-400km :decayed:

to chociaż same wtryski bym u Cienie zamówiła :decayed:

Gość donuska90
Opublikowano
ja mam ceny po rabatach ( znajomosci w boschu :wink: )

calego sterujacego nie ma sensu kupowac bo końcowka i tak sie nie przyda,można to zrobić tańszym sposobem który ja znam :)

jak znowu padną mi wtryski to już wiem, do kogo się zgłosić :decayed::decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...