Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżone zawieszenie H&R i problemy ze prowadzeniem


CZIKITA

Rekomendowane odpowiedzi

I jest lepiej wymieniłem stare hr a właściwie te nowe problemowe na poprzednie oryginalne springi audi i jest dużo lepiej tył jest wyżej i spring już nie lata po amorku tylko jest sztywno. A przód niżej ale w końcu mogę drifty ciągnąc przy 120 :wink: lekko przód jeszcze idzie prosto ale juz jest o niebo lepiej jednym słowem jak ktoś lubi szybką jazdę niech montuje gwint a nie badziewne springi które zabijają przy 120 :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł, sam sobie przeczysz. Skoro koleś pisze że sprężyna lata mu w amorku to jak ma to działać. Wiem że H&R są krótsze nawet od Eibacha. Skoro Audi do sprężyny -20 daje inne amorki a z tego co się orientuję to to H&R będą miały lekko -40 ale w rzeczywistości długość sprężyny pewnie znacznie więcej niż te 4cm stąd powód latania w amorku. Przez to samochód jest niestabilny. Owszem jeśli masz amorki 1BA w bardzo dobrym stanie i sprężyny do -30 to teoretycznie można tak jeździć. W B5 niestabilny tył to w 95% tylne amorki do d*py. Pozostałe 5% to tuleje tylnej belki.

---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:35 ----------

Kamilpolakiewicz, to nie wina sprężyn tylko nieodpowiednich amortyzatorów, jak wsadzić dobre amorki i tak jak pisałem o skróconym skoku wszystko wróci do normy i będzie się zdecydowanie lepiej prowadził niż teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie niestabilny tył na szczęście okazał się tylko tymi H&R na -40 jak by ktoś chciał to te tylne Hr sprzedaje porządna firma ale nie na moje wybryki jak ktoś chce lans to proszę pisać co do ceny się dogadamy :wink:

---------- Post dopisany at 20:41 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ----------

Teraz jest bardzo fajnie z przodu twardo i nisko a z tyłu komfortowo i wkońcu lata bokami wmiare fajnie tak więc ewentualnie tylnie springi przytnę kiedyś bo w Hr na tył to już mi się odechciało choć masz racje amory pewnie dużo dają ale jak dla mnie niepotrzebny wydatek :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego co napisałeś to nawet komentować nie będę :facepalm: może ktoś inny Cię uświadomi albo jak chcesz to poczytaj trochę forum i wtedy możemy pogadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może nie wiem wiem że było na niskim źle a teraz jest lepiej :wink:

---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:50 ----------

Kupił'd bym nawet te amory ale jak się okaże że to lipa z tym zachowywaniem w poślizgu to wywalę kasę w błoto więc już kończę eksperymenty w zawieszeniu wole awx i 216 :hi:

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:52 ----------

A mam 2 czujniki ABS na sprzedaż na tył jak by ktoś chciał /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego że nie poruszałem akurat tematu autora wątku, więc sam sobie nie przeczę. Chodziło mi tylko o to że nie będzie miało to znaczenia jaki jest amorek założony ( 1BA czy 1BE ) ponieważ mocowanie sprężyny ( odległość po całkowitym rozciągnięciu amortyzatora ) jest taka sama, więc i tak sprężyna latała by luźno na amortyzatorze 1BE. Skoro u mnie sprężyny 55/40 chodziły na amorku 1BA i nie było dobijania amortyzatora to nasuwa się tylko jedna odpowiedź w tym konkretnym przypadku. Problemem jest sprężyna która obniża o więcej jak 40-50mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale jak można zakładać na amortyzatory sprężyny, które luźno sobie po nim latają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale jak można zakładać na amortyzatory sprężyny, które luźno sobie po nim latają?

Niby nie można ale się da niewiedziałem że będą latać dopiero przy zakłądaniu się okazało a że chcieliśmy zobaczyć jak autko siądzie to tak zostały aż do dziś :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nawet trzeba zobaczyć jak autko siądzie jak już i tak było rozgrzebane :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na mokrym :kox: czasami na zakrętach bez ręcznego poleci :banan::naughty::banan:

---------- Post dopisany at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany at 16:30 ----------

I pięknie leci jak E30 :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i robisz tak przy 120 km/h ?

---------- Post dopisany at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:35 ----------

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 bieg 2,5 tysiąca obrotów na mokrym to lekko zatniesz i leci jak bmka tak pięknie się prowadzi :wink:

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:30 ----------

Wsumie prowadziła dopóki springów nie ruszałem a teraz po wymianie tyłu jest lepiej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dużo barów nabite i opona sztywna i samo rzuca :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś jeździ na takim zestawie amortyzatory 1BA+ Audi A4 Avant - sportowe sprezyny zawieszenia 35mm (3057901786) - motoAllegro .

I czy te sprężyny są cokolwiek warte. Proszę o rade.

---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:27 ----------

Pawel_M Poszło pytanko na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TA-Techta firma to straszny szit:facepalm: nie dalbym 100zl za ten zestaw lepiej kolego poszukaj juz jakis uzywek fk kw eibach veitec jak poszukasz to nawet za 200 pln kupisz konkretne uzywki swojego czasu sprzedawalem takie. teraz jak cos to mam springi z amorkami skreconymi do kupy springi -40 VEITEC po przebiegu 5tys cena samych nowych springow 198euro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zaczynałem od 2 beigu ale autko swoje znam na wylot więc czasem mogę sobie pozwolić grunt żeby człowiek był wyspany i szybko reagował a do 5 biegu dojdziesz w tydzień :wink: oczywiśćie jak masz odpowiednio mokro i szeroko :naughty: no i dobra szeroka 17 jak najbardziej wskazana dziś kolega mi obstawił 15 to balon mieko no masakra plus tylko taki że auto zaczęło zapierniczać jak wściekłe bo opory toczenia mniejsze i felga lekka :whistling:

---------- Post dopisany at 02:13 ---------- Poprzedni post napisany at 02:12 ----------

Może ktoś jeździ na takim zestawie amortyzatory 1BA+ Audi A4 Avant - sportowe sprezyny zawieszenia 35mm (3057901786) - motoAllegro .

I czy te sprężyny są cokolwiek warte. Proszę o rade.

---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 20:27 ----------

Pawel_M Poszło pytanko na PW

Kolego ja mam HR tył na sprzedaż jak byś chciał -40 jak nie lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...