Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.6 ADP Prosze o porade SWAP


nicko999

Rekomendowane odpowiedzi

jestem młodym kierowcą mam już 2 lata moją a4.Aktualnie nie mam kasy na zmianę auta a jak bym zmieniał to przynajmniej na B6 i od pewnego czasu chodzi mi po głowie pomysł

swap na 1.8 125km

swap na 2.4 v6 150km

tylko bez turbo tak,żeby było jak naj mniej roboty i jak najtaniej

tylko,że tak silnik kupić powiedzmy dobry to nic goły 1000zł z osprzętem 2200/2000zł

tylko tak znając życie przy montażu będzie w grom a to to nie pasuje a to to i tak pewnie

z wymianą tarcz+klocków liczyłbym się

z wymianą bo mam lpg listwy i reduktora tez bym się liczył

ale pewnie trza by nowy komputer itp potem nowy dowod zmienianie itp pewnie nie opłacalne? już nie mówiąc o turbo?

jezeli powyżej 5tys to nie warto bo za 8 jest juz 2.4 czy 1.8 150

te 5tys silnik cały osprzet i robota mechanika mógłbym jeszcze dać ale nie wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

sprzedaj grata i kup takiego jak Ci sie wyśnił

szybciej, taniej i przyjemniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda zachodu, dokładnie tak jak kolega wyżej napisał, sprzedaj i kup B5 z większym motorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kupywales auto to było sie zastanowic. :grin: a tak po za tym to jezdzilem kumpla a4 z 1.6 i dosc fajnie sie rozpedzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swap na 1.8 125 odpuść, też nie jedzie a nic z tym nie zrobisz.

Jak już bym się decydował to na 1.8T albo ropniaka. Baza do dalszych modów.

Nie zapomnij jeszcze że 1.6 ma małe heble i całą resztę. Nie sztuką jest się rozpędzić. Hamować to też musi. Więc sam silnik to tak naprawdę 1/3 potrzebnych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już bym się decydował to na 1.8T albo ropniaka. Baza do dalszych modów.