Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.6 ADP Prosze o porade SWAP


nicko999

Rekomendowane odpowiedzi

jestem młodym kierowcą mam już 2 lata moją a4.Aktualnie nie mam kasy na zmianę auta a jak bym zmieniał to przynajmniej na B6 i od pewnego czasu chodzi mi po głowie pomysł

swap na 1.8 125km

swap na 2.4 v6 150km

tylko bez turbo tak,żeby było jak naj mniej roboty i jak najtaniej

tylko,że tak silnik kupić powiedzmy dobry to nic goły 1000zł z osprzętem 2200/2000zł

tylko tak znając życie przy montażu będzie w grom a to to nie pasuje a to to i tak pewnie

z wymianą tarcz+klocków liczyłbym się

z wymianą bo mam lpg listwy i reduktora tez bym się liczył

ale pewnie trza by nowy komputer itp potem nowy dowod zmienianie itp pewnie nie opłacalne? już nie mówiąc o turbo?

jezeli powyżej 5tys to nie warto bo za 8 jest juz 2.4 czy 1.8 150

te 5tys silnik cały osprzet i robota mechanika mógłbym jeszcze dać ale nie wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

sprzedaj grata i kup takiego jak Ci sie wyśnił

szybciej, taniej i przyjemniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda zachodu, dokładnie tak jak kolega wyżej napisał, sprzedaj i kup B5 z większym motorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kupywales auto to było sie zastanowic. :grin: a tak po za tym to jezdzilem kumpla a4 z 1.6 i dosc fajnie sie rozpedzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swap na 1.8 125 odpuść, też nie jedzie a nic z tym nie zrobisz.

Jak już bym się decydował to na 1.8T albo ropniaka. Baza do dalszych modów.

Nie zapomnij jeszcze że 1.6 ma małe heble i całą resztę. Nie sztuką jest się rozpędzić. Hamować to też musi. Więc sam silnik to tak naprawdę 1/3 potrzebnych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już bym się decydował to na 1.8T albo ropniaka. Baza do dalszych modów.

Nie zapomnij jeszcze że 1.6 ma małe heble i całą resztę. Nie sztuką jest się rozpędzić. Hamować to też musi. Więc sam silnik to tak naprawdę 1/3 potrzebnych rzeczy.

1.8T jest git i swap stosunkowo prosty lecz drogi :wink:

ropniak ? ...:facepalm:

co do hebli to wiadomo że wypada wymienic bo hamujac z 200 odrazu sie palą:grin: Ja póki co jezdze i nie narzekam na hamulce, lecz jak tylko gotówka wpadnie to zmieniam:wink:

---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 15:34 ----------

Ps . jeśli chcesz przeznaczyc max 5k to zapraszam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta i przerabiaj denzyniaka na tdi ... wiecej zachodu niz to warte..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ADRa nie ma co narzekac jakos to jezdzi zawsze lepiej niz te 1.6 mi np wystarczy te 125 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że 1,6 nie jedzie. Kupując 1,6 trzeba brać to pod uwagę. Ja osobiście szukalem 1,6 z powodu prostej budowy (niski koszt eksploatacji), łatwego gazowania, i najważniejsze dla mnie łatwo było o nie zamęczony egzemplarz w fajnej cenie. Tyle.

Co do swapu to też w chwili słabości o tym myślałem... za 3-4 tysiące kupisz kompletnego, sprawnego anglika. Nosb za przekładkę z angola powiedział baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo rozsądne pieniążki (niech macher się sam wypowie). Biorąc pod uwagę ile części zostaje to myślę że 5 tysięcy to kwota zupełnie abstrakcyjna - obstawiam że max 3 tysie dołożysz jak bedziesz mieć pecha i mało chęci zeby graty posprzedawać. Będzie to wszystko trwało i trzeba będzie na początku wyłożyć kase ale finalnie powinno wyjśc OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujac silnik z osprzętem i sprzedając swoj dokłada sie moze z 2 tys..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie to 1.6 to najlepsza jednostka poniważ prosty silnik sam go sobie naprawisz nalepszy silnik do lpg może mocy nie ma cholera wie jakiej ale do spokojnej jazdy wystarczy A 1.8 pali wachy od groma i aż takiego szału nie robi i jeszcze jest bardzo wadliwy Już bym wolał kupić 1.8t ale nigdy 1.8 Kumpel miał a4 to sprzedał po dwóch miesiącach a drugi kumpel miał a3 to nie wiem czy ją tydzień jezdził niby mała buda a paliwa tyle żarła ze masakra Ja osobiście mam 1.6 ma już przejechane ponad 270 tyś a oleju ani grama nie bierze pali mi niecałe 7 litrów :) Wiadomo jak komuś szybka jazda w głowie to i mu 1.8t nie wystarczy No ale 1.6 to naprawde dobry motor POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to niezłych masz kumpli jak kupuja auta a poznij ich na wache nie stac. to tak samo jak i z rozrzadem czy płynami :facepalm: mi pali 8-9l na 100KM i jest luz nie narzekam. nie gazuje auta itd bo to głupota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gazowanie auta to głupota? :whistling:

Żeby nie było OT, jeśli kolega ma wychuchany egzemplarz i brakuje mu mocy to warto zmienić silnik.

Zmienić nowe auto to nie problem, większym problemem jest kupienie dobrego egzemplarza,

równie wychuchanego, z większym motorem - tak żeby było taniej niż zmiana silnika.

To właściciel musi się zastanowić co mu się bardziej opłaca.

A obecnie nie ważne czy zakładasz LPG do 1.6, 1.8T czy do V6 :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pisze ze gaz to głupota tylko ja nie jestem zwolennikiem gazowania silnikow i tyle. dopuki mnie stac to na benzynie jezdze i tyle . koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nico jeśli zamierzasz SWAPować to odpuść sobie kupowanie tego co potrzebujesz w częściach bo to akurat bez sensu. SWAP ma duży sens ale tylko w tedy kiedy masz dostęp do bazy części, czyli na przykład kupujesz całego anglika. Wtedy to się może opłacać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...