quattro80 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Witam. Jak w temacie, do ilu można podnieść Nm żeby nie przesadzić silnik seryjny AVJ 1,8t 150km i chyba 210Nm albo 225Nm dokładnie nie wiem.
_Bartek_ Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 U mnie w AVJ mam dwa wykresy: jeden po programie w DynoSoft W-aw na 275Nm, drugi - po zamontowaniu dolotu, na jakiejś hamowni na przyczepie - 335Nm. Ta druga hamownia mniej wiarygodna, więc tak do końca nie wiem ile jest, ale sprzęgło mam seryjne, wysoko bierze od kilku lat i ani razu się nie ślizgnęło Moc koło 195KM.
quattro80 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 pytam dlatego że zmieniłem program i mam teraz 185km i 279Nm i zastanawiam się czy to nie za dużo
_Bartek_ Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Jeśli przed chipem miałeś robioną diagnostykę i wszystko było ok, a tuner miał łeb na karku to spokojnie pojeździsz. Ja tak już 4 lata śmigam
quattro80 Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 dzięki za odp. przed zmianą mapy zrobiłem kilka wymian tz. kompletny rozrząd, olej , filtry wszystkie, i komplet sprzęgło +koło dwumasowe od modelu 190KM . tak żebym miał świadomość że się nie bedzie ślizgał ---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 23:30 ---------- a program montowała ta firma Autoseba :: ChipTuning Wrocław ponoć jest ok.
wodi87 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 seryjne sprzeglo spokonie wytrzyma ja mam osprzet taki jak mam programu jescze nie robilem ale bedzie kolo 330 Nm i 230ps ale teraz bez problemu strzele ze sprzegla i rwie na 4 kapcie oczywiscie nowka sprzeglo teraz na orginalnym programie 150 konym mam 270nm i zasys powietrza 160g/s na doladowaniu ~0.67 bara
quattro80 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Opublikowano 13 Marca 2013 nigdy nie interesowało mnie jakie sprzęgło, ile Nm więc przed zmianą mapy założyłem komplet od 190 konnego, różnica w cenie była ale co zrobić
wodi87 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 mi sie wydaje ze niczym sie nie roznia moze numerami ale tak to wszystko to samo
quattro80 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Opublikowano 15 Marca 2013 tu niestety się mylisz widziałem koło dwumasowe i tarcze sprzęgła od 150 konnego i 190 konnego różnią się iloscią sprężyn
wodi87 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 ale gdzie sprezyn? jak to mogles zobaczyc?
wampir Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 porównanie sprzegla avj i bfb/bfb/bex Niektorzy twierdza, ze te sprzegla się niczym nie roznia tylko numerkami
quattro80 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 dzięki wampir za fotki ja niestety nie zrobiłem:wink:
wodi87 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 tochyba te sprzeglo mniej wytrzyma jezeli dwumas jest taki sam i na tej tarczy sa dodatkowe sprezyny to latwiej o poslizg sprzegla co innego jak bylo by tam sztywne kolo do tego taka tarcza i wtedy mamy naprawde mocne sprzeglo tak mi sie wydaje xD w sumie to sam nie wiem
dawid97531 Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Ja mam setup na 220km i 310 nm i juz podczas strojenia bylo czuc dwumas , przelatalem na tym juz pol roku caly czas drzy , a czykolwiek nie slizga sie . zamowiem zestaw tarcza i docisk Sachs Performance + koło jednomasowe (lekkie i wyważone). Po zamontowaniu sprzegla jade na remat turbo dmucha w tej chwili 0.9 bara , tuner powiedzial ze dmucha na maxa 1.5 bara
wodi87 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 to pewnie ci sie odyzywa na wysokich biegach przy niskich predkosciach
dawid97531 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 to pewnie ci sie odyzywa na wysokich biegach przy niskich predkosciach Dokladnie tak
wodi87 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 no to juz musisz mieć doże luzy ja przed wymina sprzędła sprawdzałem dawało jeszcze rade teraz na 5 przy 30 gaz w podłogę i sie rozpędza z leciutkimi wibracjami ale to normalne ja padnie to coś ze sztywnym kolem zreszta zobacze jak pojade na program licze na olo 230ps i 330nm lub wiecej
dawid97531 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 U mnie tez nie ma tragedi ale czuc znacznie wibracjie po wymianie sprzegla tez jestem ciekaw jak wyjda cyferki jeszce tylko wymienie wtryski na 440cc , i przelot
wodi87 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 wstaw te z tt przy 3 barach maja 380cc a w audi beda mialy kolo 420cc sam mam takie
dawid97531 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Mam juz wtryski 440cc wiec te beda zakladane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się