Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile maksymalnie Nm do silnika AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak w temacie, do ilu można podnieść Nm żeby nie przesadzić :facepalm: silnik seryjny AVJ 1,8t 150km i chyba 210Nm albo 225Nm dokładnie nie wiem.

Opublikowano

U mnie w AVJ mam dwa wykresy: jeden po programie w DynoSoft W-aw na 275Nm, drugi - po zamontowaniu dolotu, na jakiejś hamowni na przyczepie - 335Nm.

Ta druga hamownia mniej wiarygodna, więc tak do końca nie wiem ile jest, ale sprzęgło mam seryjne, wysoko bierze od kilku lat i ani razu się nie ślizgnęło ;) Moc koło 195KM.

Opublikowano

pytam dlatego że zmieniłem program i mam teraz 185km i 279Nm i zastanawiam się czy to nie za dużo

Opublikowano

Jeśli przed chipem miałeś robioną diagnostykę i wszystko było ok, a tuner miał łeb na karku to spokojnie pojeździsz.

Ja tak już 4 lata śmigam ;)

Opublikowano

dzięki za odp. przed zmianą mapy zrobiłem kilka wymian tz. kompletny rozrząd, olej , filtry wszystkie, i komplet sprzęgło +koło dwumasowe od modelu 190KM :facepalm:. tak żebym miał świadomość że się nie bedzie ślizgał :wink:

---------- Post dopisany at 23:32 ---------- Poprzedni post napisany at 23:30 ----------

a program montowała ta firma Autoseba :: ChipTuning Wrocław ponoć jest ok.

Opublikowano

seryjne sprzeglo spokonie wytrzyma ja mam osprzet taki jak mam programu jescze nie robilem ale bedzie kolo 330 Nm i 230ps ale teraz bez problemu strzele ze sprzegla i rwie na 4 kapcie oczywiscie nowka sprzeglo teraz na orginalnym programie 150 konym mam 270nm i zasys powietrza 160g/s na doladowaniu ~0.67 bara

Opublikowano

nigdy nie interesowało mnie jakie sprzęgło, ile Nm więc przed zmianą mapy założyłem komplet od 190 konnego, różnica w cenie była :facepalm: ale co zrobić:wink:

Opublikowano

mi sie wydaje ze niczym sie nie roznia moze numerami ale tak to wszystko to samo

Opublikowano

tu niestety się mylisz widziałem koło dwumasowe i tarcze sprzęgła od 150 konnego i 190 konnego różnią się iloscią sprężyn

Opublikowano

ale gdzie sprezyn? jak to mogles zobaczyc?

Opublikowano

porównanie sprzegla avj i bfb/bfb/bex

sprz2.jpg

sprz3.jpg

Niektorzy twierdza, ze te sprzegla się niczym nie roznia tylko numerkami :)

Opublikowano

dzięki wampir za fotki ja niestety nie zrobiłem:wink:

Opublikowano

tochyba te sprzeglo mniej wytrzyma jezeli dwumas jest taki sam i na tej tarczy sa dodatkowe sprezyny to latwiej o poslizg sprzegla co innego jak bylo by tam sztywne kolo do tego taka tarcza i wtedy mamy naprawde mocne sprzeglo tak mi sie wydaje xD w sumie to sam nie wiem

Opublikowano

Ja mam setup na 220km i 310 nm i juz podczas strojenia bylo czuc dwumas , przelatalem na tym juz pol roku caly czas drzy , a czykolwiek nie slizga sie . zamowiem zestaw tarcza i docisk Sachs Performance + koło jednomasowe (lekkie i wyważone). Po zamontowaniu sprzegla jade na remat turbo dmucha w tej chwili 0.9 bara , tuner powiedzial ze dmucha na maxa 1.5 bara

Opublikowano

to pewnie ci sie odyzywa na wysokich biegach przy niskich predkosciach

Opublikowano

no to juz musisz mieć doże luzy ja przed wymina sprzędła sprawdzałem dawało jeszcze rade teraz na 5 przy 30 gaz w podłogę i sie rozpędza z leciutkimi wibracjami ale to normalne ja padnie to coś ze sztywnym kolem zreszta zobacze jak pojade na program licze na olo 230ps i 330nm lub wiecej

Opublikowano

U mnie tez nie ma tragedi ale czuc znacznie wibracjie po wymianie sprzegla tez jestem ciekaw jak wyjda cyferki jeszce tylko wymienie wtryski na 440cc , i przelot

Opublikowano

wstaw te z tt przy 3 barach maja 380cc a w audi beda mialy kolo 420cc sam mam takie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...