adik1983 2 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 witam mam problem moje autko a4 b5 95 rok 1,8 adr ciezko pali nierówno pracuje okazalo sie po podpieciu pod vaga ze to sensor g12 czujnik cieczy chłodzacej po podpieciu vaga objaw jest taki ze w grupie 21 pokazuje na rozganym silniku 30 stopni a potem wskakuje na 140 stopni po zgaszeniu ciepłego ciezko go zapalic choc na wskznikach ma 90 stopni czyli jest rozgrany zagladalem sa tam dwa czujniki pierwszy dwu pinowy niebieski i drugi biały czteropinowy ktory jest odpowiedzialny za takie wachania ---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ---------- podobno to G62 tylko ktory to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 dwu pinowy jest od wskazań na desce a cztero daje sygnał do ecu i to będzie ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Nie dokońca się z kolegą zgodzę bo ten czujnik cztero pinowy jest i od zegarów i od ECU, a ten dwu pinowy jest jak dobrze pamiętam od klimatronika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 pomogla wymiana tego czujnika teraz wskazuje na vagu prawidlowa wartosc i auto pali od reki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek899 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 pomogla wymiana tego czujnika teraz wskazuje na vagu prawidlowa wartosc i auto pali od reki dwu czy cztero pinowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 w ADR od temperatury do ECU i na zegary jest jeden czujnik który ma 4 piny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkb 2 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 mam takie pytanie , kiedy sprawdzam rano po wystygnięciu silnika w klimatroniku na kanale 49 to pokazuje mi że mam temperaturę 30 stopni C a na kanale 51 pokazuje rzeczywista temperature na zewnatrz np 15 stopni , czy prawidłowo wyswietla te 30 stopni czy cos z czujnikiem moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się