elkaras Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Witajcie. Nie bardzo wiem co jest grane, moje podejrzenie padło na przepływkę ale prosił bym dużo mądrzejszych ode mnie o analizę logów. Statyczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I jeszcze jeden dynamiczny grupy 011 ktory udalo mi sie zrobic jak moc powrociła:D VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Ogólnie jest tak,że jak wcisnę pedał od gazu do dechy to kręci się do okolo 3000 obr. Przy biegach 3,4,5,6 czasem jest tak ze jak delikatnie dodaje gazu to łapie cuga i ciągnie ale to po jakiejś chwili. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
german81 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 masz problem z zaworem EGR lub przepływomierzem . zaslep egr na rurze doprowadzajacej spaliny i powtórz logi .
elkaras Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Opublikowano 12 Marca 2013 ok dziękuję jutro sprawdzę. Powtórzyć wszystkie logi?
german81 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 wystarczy ze powtórzysz dynamicznie i staycznie z bloku 3 .
przemik Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Podmien przeplywomierz z takiego samego silnika - domyslam sie ze masz silnik AKN i powtorz logi dynamiczne. Dodatkowo... nagrzej porzadnie auto i wykonaj logi statyczne - 000,001,003,004,007,013,014 i 018 oraz Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011 Pozdrawiam i powodzenia
elkaras Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 Witajcie Panowie po krótkiej przerwie. Niestety ale podmiana przepływki i zaślepienie EGR nic nie pomogło. Macie jakies inne pomysły? ---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:24 ---------- Aha i pytanie czy jest w tym silniku cos takiego jak zabezpieczenie przed wysokimi obrotami na biegu jałowym?
Sztomel Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Chyba masz nieszczelność w dolocie pomiędzy przepływką a turbosprężarką - sprawdź też czy nie jest wypięty wężyk idący z odmy do dolotu powietrza.
elkaras Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Opublikowano 18 Marca 2013 ale czy jak by dolot byl nieszczelny przed turbulum to czy czasem moc by wracała? do zmiany biegu? Jasne jutro sprawdze szczelność.
peyo32 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Można by wywalić jeszcze katalizator dla pewności.
elkaras Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 No więc tak... Kata nie było ktoś wydłubał wczesniej, Dolot szczelny. Odma również. Dziś odpiałem wężyk podcisnieniowy od gruszki i calkiem inne auto. Dopóki awarii nie zlapie poprzez przeladowanie. Ale ogólnie zbiera się duzo lepiej. i na biegu jałowym zeby go wkrecic powyżej 3 tyś to wcale nie trzeba prosic. Próbowałem podejrzeć pracę sztangi podczas gazowania to tak szczerze jak dodaje sie gazu to nic sie z nia nie dzieje dopiero jak odpusci sie gaz to delikatnie się cofa. Czyzby zaworek N75? ---------- Post dopisany 21-03-2013 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2013 at 19:22 ---------- up...
peyo32 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 No więc tak...Kata nie było ktoś wydłubał wczesniej, Dolot szczelny. Odma również. Dziś odpiałem wężyk podcisnieniowy od gruszki i calkiem inne auto. Dopóki awarii nie zlapie poprzez przeladowanie. Ale ogólnie zbiera się duzo lepiej. i na biegu jałowym zeby go wkrecic powyżej 3 tyś to wcale nie trzeba prosic. Próbowałem podejrzeć pracę sztangi podczas gazowania to tak szczerze jak dodaje sie gazu to nic sie z nia nie dzieje dopiero jak odpusci sie gaz to delikatnie się cofa. Czyzby zaworek N75? ---------- Post dopisany 21-03-2013 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2013 at 19:22 ---------- up... Coś tu kolego nie hallo jak odepniesz wężyk od siłownika turbo to automatycznie jakby wyłączasz turbo .Rozumie że mowa tu o turbo ze zmienną geometrią?
elkaras Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 tak ze zmienna geometria. chyba jutro rozbiore zaworek i zobacze co w srodku siedzi, posmaruje, wymyje i zloze a jak problem nie zniknie to zajrze do turbawki co w niej siedzi ---------- Post dopisany 22-03-2013 at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2013 at 20:46 ---------- Podmieniłem zaworek N75 z zaworkiem od EGR. Autko chyba odzyło po testowej jezdzie (niestety pogoda u nas nieciekawa wiec nie bylo jak przegonic). Teraz pytanie mam... Czy na tym zaworku od egr podpiertym zamiast N75 mozna jezdzic? EGR zaślepiony a N75 wpięty pod EGR. Gdzieś wyczytałem ze to są takie same zaworki.
Tobike Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Różnią się trochę wewnątrz i oporem cewki ale dla sprawdzenia się je zamienia tu masz opis jak go wyczyścić, dodałem też na końcu opis jak ja to zrobiłem.
elkaras Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Opublikowano 29 Marca 2013 rozbierałem u siebie n75 i srodek czysciutki ladny i wszystko ladnie pracuje, pierwsze co to rozbieralem n75 stad tyle sie borykalem bo bylem swiecie przekonany ze byl dobry. ---------- Post dopisany 29-03-2013 at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2013 at 19:44 ---------- Okazało się ze nie było tak kolorowo jak mi sie wydawało. Ale wpadłem na pomysł by pokręcić trochę sztangą. Trochę ją wydłużyłem i teraz czuć że auto jedzie. Wciskam gaz do dechy i ciągnie jak glupie. Wczesniej muliło jak był pedał gazu do dechy wciśnięty. Jak się trochę pogoda ustatkuje to na vagu będę sztangę ustawiał. Na chwile obecną jestem zadowolniony z przyspieszenia na kazdym biegu ---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ---------- poprzedni właściciel chyba coś kręcił lub jego mechanik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się