Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów, brak mocy, dymienie, czasem moc powraca


elkaras

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Nie bardzo wiem co jest grane, moje podejrzenie padło na przepływkę ale prosił bym dużo mądrzejszych ode mnie o analizę logów.

Statyczne:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Basic:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

I jeszcze jeden dynamiczny grupy 011 ktory udalo mi sie zrobic jak moc powrociła:D

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Ogólnie jest tak,że jak wcisnę pedał od gazu do dechy to kręci się do okolo 3000 obr.

Przy biegach 3,4,5,6 czasem jest tak ze jak delikatnie dodaje gazu to łapie cuga i ciągnie ale to po jakiejś chwili.

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz problem z zaworem EGR lub przepływomierzem . zaslep egr na rurze doprowadzajacej spaliny i powtórz logi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien przeplywomierz z takiego samego silnika - domyslam sie ze masz silnik AKN i powtorz logi dynamiczne.

Dodatkowo... nagrzej porzadnie auto i wykonaj logi statyczne - 000,001,003,004,007,013,014 i 018

oraz

Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011

Pozdrawiam i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Panowie po krótkiej przerwie.

Niestety ale podmiana przepływki i zaślepienie EGR nic nie pomogło.

Macie jakies inne pomysły?

---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 18:24 ----------

Aha i pytanie czy jest w tym silniku cos takiego jak zabezpieczenie przed wysokimi obrotami na biegu jałowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz nieszczelność w dolocie pomiędzy przepływką a turbosprężarką - sprawdź też czy nie jest wypięty wężyk idący z odmy do dolotu powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak...

Kata nie było ktoś wydłubał wczesniej, Dolot szczelny. Odma również.

Dziś odpiałem wężyk podcisnieniowy od gruszki i calkiem inne auto. Dopóki awarii nie zlapie poprzez przeladowanie. Ale ogólnie zbiera się duzo lepiej. i na biegu jałowym zeby go wkrecic powyżej 3 tyś to wcale nie trzeba prosic.

Próbowałem podejrzeć pracę sztangi podczas gazowania to tak szczerze jak dodaje sie gazu to nic sie z nia nie dzieje dopiero jak odpusci sie gaz to delikatnie się cofa. Czyzby zaworek N75?

---------- Post dopisany 21-03-2013 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2013 at 19:22 ----------

up...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak...

Kata nie było ktoś wydłubał wczesniej, Dolot szczelny. Odma również.

Dziś odpiałem wężyk podcisnieniowy od gruszki i calkiem inne auto. Dopóki awarii nie zlapie poprzez przeladowanie. Ale ogólnie zbiera się duzo lepiej. i na biegu jałowym zeby go wkrecic powyżej 3 tyś to wcale nie trzeba prosic.

Próbowałem podejrzeć pracę sztangi podczas gazowania to tak szczerze jak dodaje sie gazu to nic sie z nia nie dzieje dopiero jak odpusci sie gaz to delikatnie się cofa. Czyzby zaworek N75?

---------- Post dopisany 21-03-2013 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2013 at 19:22 ----------

up...

Coś tu kolego nie hallo jak odepniesz wężyk od siłownika turbo to automatycznie jakby wyłączasz turbo .Rozumie że mowa tu o turbo ze zmienną geometrią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ze zmienna geometria.

chyba jutro rozbiore zaworek i zobacze co w srodku siedzi, posmaruje, wymyje i zloze a jak problem nie zniknie to zajrze do turbawki co w niej siedzi

---------- Post dopisany 22-03-2013 at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2013 at 20:46 ----------

Podmieniłem zaworek N75 z zaworkiem od EGR. Autko chyba odzyło po testowej jezdzie (niestety pogoda u nas nieciekawa wiec nie bylo jak przegonic). Teraz pytanie mam... Czy na tym zaworku od egr podpiertym zamiast N75 mozna jezdzic? EGR zaślepiony a N75 wpięty pod EGR. Gdzieś wyczytałem ze to są takie same zaworki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnią się trochę wewnątrz i oporem cewki ale dla sprawdzenia się je zamienia :decayed:tu masz opis jak go wyczyścić, dodałem też na końcu opis jak ja to zrobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierałem u siebie n75 i srodek czysciutki ladny i wszystko ladnie pracuje, pierwsze co to rozbieralem n75 stad tyle sie borykalem bo bylem swiecie przekonany ze byl dobry.

---------- Post dopisany 29-03-2013 at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2013 at 19:44 ----------

Okazało się ze nie było tak kolorowo jak mi sie wydawało. Ale wpadłem na pomysł by pokręcić trochę sztangą. Trochę ją wydłużyłem i teraz czuć że auto jedzie. Wciskam gaz do dechy i ciągnie jak glupie. Wczesniej muliło jak był pedał gazu do dechy wciśnięty. Jak się trochę pogoda ustatkuje to na vagu będę sztangę ustawiał.

Na chwile obecną jestem zadowolniony z przyspieszenia na kazdym biegu :D

---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:53 ----------

poprzedni właściciel chyba coś kręcił lub jego mechanik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...