S2PABLO Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Przyszły mi własnie felgi na aukcji było napisane ze otwór centrujący ma 57mm czyli taki jak jest w b5. Teraz na to patrzyłem i tam jest pierścień z 70,4 na 60,6 czyli otwór za duży... I tu moje pytanie czy wystarczy wymienić pierścień z 70,4 na 57,1 i wszystko będzie grało? Przykład: PIERŚCIEŃ CENTRUJĄCY 4szt PELNY CZARNY EKSPRESOWO (3033219017) - motoAllegro
LUKASZ1989 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Zakładasz pierścień centrujący z 70,4 na 57,1mm i ot to cała filozofia To pokarz te fele chociaż Rozmiar 17" 8j?
S2PABLO Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Opublikowano 14 Marca 2013 Tak jak myślałem ;D No dokładnie tak 17" 8J
fantowski Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Zakładasz pierścień centrujący z 70,4 na 57,1mm i ot to cała filozofia To pokarz te fele chociaż Rozmiar 17" 8j? dokładnie
tomii11 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Nie duży koszt pierścienie kupisz i cieszysz się felgami u siebie na aucie
matyss___ Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 komplet takich pierścieni kosztuje max 40zł...najlepiej bierz plastikowe...alu z daleka poniewaz baaardzo ciezko je zdjąc z piast
rafal9119 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 ja za 4 pierscienie dałem 40 zł bo tez felgi od merca mialem stalowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się