TooMeeK87 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zawieszenie to spora kombinacja elementów zależnych od siebie takie zgadywanie może to może tamto nie ma sensu może ktoś doświadczony w tym temacie się wypowie... Na pewno by pomogła wymiana całego zawieszenia
Marcino87 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zawieszenie to spora kombinacja elementów zależnych od siebie takie zgadywanie może to może tamto nie ma sensu może ktoś doświadczony w tym temacie się wypowie... Na pewno by pomogła wymiana całego zawieszenia Jest tyle możliwości że magik nie pomorze, zawieszenie maglownica, geometria, wszystko opony koła amotyzatory. Trzeba jechać i po prostu wszystko sprawdzić ja w najbliższym czasie jadę na geometrię, bo kilka razy na drodze zahaczyłem o garb aż zhamowało samochód i może się coś przestawiło
Kukis Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zawieszenie to spora kombinacja elementów zależnych od siebie takie zgadywanie może to może tamto nie ma sensu może ktoś doświadczony w tym temacie się wypowie... Na pewno by pomogła wymiana całego zawieszenia Błąd. Wymiana całego zawieszenia nie gwarantuje sukcesu, a nawet jest niemądra.
marzec39 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 U mnie problem rozwiązany byłem u 3 razy na geometrji i wszystko ok za 4 razem pojechałem na geometrie w 3D i po problemie korekcja lewe i prawe koło było na -1 teraz jest na 0
Tomek1979 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a gdzie taka geometrie 3D można zrobić?
marzec39 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 W każdej dobrej stacji diagnostycznej.
pastaldo Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 W każdej dobrej stacji diagnostycznej. A ile takie cuda kosztuja?
Kukis Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 marzec39 czy masz wydruk z tej geometrii 3D? i co to za korekcje czego dotyczą? czy zbieżności połówkowej czy kąta pochylenia koła, etc.?
matys89 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Ja również mam problem z pływaniem po szosie ale tylko w momencie najechania na jakiś dołek/nierówność. Wymieniłem tyle amorki bo nadawały się na śmietnik i pływanie jest ciut mniej odczuwalne ale nadal jeszcze coś jest nie tak...
matys89 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Nie ale skoro to moga byc one to podjade w weekend na stacje zeby sprawdzili
daro84.pl Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 U mnie po wymianie łączników różnica była bardzo duża
marzec39 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 mam wydruk takie ustawienie mnie kosztowało 120 zł geometria 3D ze sprawdzeniem zawieszenia przed geometrią z tyłu zrobili konty z przodu zbierzność i jak dla mnie jest jak powinno być wcześniej jeżdziłem tu wachacze tu łączniki tu opony do bani i wymieniałem co się dało ale kolega namówił mnie na tą geometrie i nie żałuje.wkoncu mam samochód ktury się trzyma szosy nie tanczy jest przyklejony do szosy.
Marcino87 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 mam wydruk takie ustawienie mnie kosztowało 120 zł geometria 3D ze sprawdzeniem zawieszenia przed geometrią z tyłu zrobili konty z przodu zbierzność i jak dla mnie jest jak powinno być wcześniej jeżdziłem tu wachacze tu łączniki tu opony do bani i wymieniałem co się dało ale kolega namówił mnie na tą geometrie i nie żałuje.wkoncu mam samochód ktury się trzyma szosy nie tanczy jest przyklejony do szosy. i u mnie to samo
troudyl Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Panowie, ja mam dość podobne objawy jak tu opisujecie. Gdy jade tak powyżej 100 po każdym szczycie wzniesienia, lub na dołku gdy auto jest dociążone, czuje jak mi lekko sciaga auto na lewo. Przy ostrym hamowaniu też zauważyłem,że lekko ( nie zawsze) kierownica skręca w lewo. Objawy te zauważyłem w listopadzie po winianie sprzegła ( rozłączany cały układ napędowy) i wymianie końcówki drążka z lewej strony. geometria niby była zrobiona. W między czasie wymieniłem z tyłu amorki bo siadły, ale to nic nie dało ( miałem wysrany prawy tył amorek podejrzewałem, że to z jego winy były te objawy). Co sugerujecie sprawdzić?
Lukasz0417 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 A po wymianie amorków z tyłu ustawiałeś geometrię?
matys89 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 po samej wymianie amorów chyba nie trzeba ustawiać geometrii o ile się nie myle
troudyl Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Słyszałem,że po wymianie sprężyn trzeba robić geometrie, ale te objawy były przed wymiana amortyzatorów z tyłu.
Lukasz0417 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 po samej wymianie amorów chyba nie trzeba ustawiać geometrii o ile się nie myle Zmiana amortyzatorów może lekko zmienić kąt, a kąt łamie zbieżność. Zaleca się przynajmniej sprawdzenie geometrii.
matys89 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 w takim razie i ja podjadę w tygodniu na sprawdzenie bo po wymianie napewno mi nie sprawdzili
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się