Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Rzeszowskie - Zapraszamy Niedziela Parking Kryty PODPROMIE


slaweq

Rekomendowane odpowiedzi

Ja postaram sie zaglądnąć na nastepny SPOT :wink:

Gumy zmieniacie ?

eh dopiero za jakies dwa tyg zmieniam bo jeszcze pewnie wyskocze na anrty :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja pewnie też do końca marca pośmigam na zimówkach; muszę kupić letnie gumy a póki co OOOO stoi u mechaniora :kwasny:

Remont ALT-a :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pewnie też do końca marca pośmigam na zimówkach; muszę kupić letnie gumy a póki co OOOO stoi u mechaniora :kwasny:

Remont ALT-a :facepalm:

Ciekawe czy coś to da :whistling: bo już nie jeden z forum robił remont ALT-ka a puźniej qrwował że dalej bierze olej :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrclaguna, nie jedziesz do Bukowiny?

Chciałbym :kwasny:

czyli jeszcze nie wiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kolega chce furke odpicowac po zimie kogo polecacie ? mycie woskowanie itd .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pewnie też do końca marca pośmigam na zimówkach; muszę kupić letnie gumy a póki co OOOO stoi u mechaniora :kwasny:

Remont ALT-a :facepalm:

Ciekawe czy coś to da :whistling: bo już nie jeden z forum robił remont ALT-ka a puźniej qrwował że dalej bierze olej :whistling:

Słuchaj za bardzo wyjścia nie miałem; brał pod 1L/1000km a robiąc codziennie 50-100/150km musialem dolewać średnio co 3 dni- uwierz można ku..a nerwicy natręctw dostać od otwierania i zamykania tej maski i wogóle. Do wymiany pierścienie, uszczelniacze zaworowe i najprawdopodbniej prowadnice zaworowe (jutro przed południem bedę znał szczegóły w 100%); oczywiście planowanie głowicy itd. Tłoki okazały się OK; gładzie cylindrowe również. Nie jestem mechanikiem ale jak silnik jest suchy tzn nie ma wycieków, uszczelniacze będą zrobione na cacy i pierścienie będą zgarniać + do tego zakładam wszystkie nowe plastiki odmy no to ku..a w zasadzie którędy móglby sp***rzać jeszcze ten olej, bo już sam nie wiem :facepalm: Większość gratów zakładam ori z ASO AutoRud; na weekendzie mam mieć OOOO z powrotem, zobaczymy co będzie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pewnie też do końca marca pośmigam na zimówkach; muszę kupić letnie gumy a póki co OOOO stoi u mechaniora :kwasny:

Remont ALT-a :facepalm:

Ciekawe czy coś to da :whistling: bo już nie jeden z forum robił remont ALT-ka a puźniej qrwował że dalej bierze olej :whistling:

Słuchaj za bardzo wyjścia nie miałem; brał pod 1L/1000km a robiąc codziennie 50-100/150km musialem dolewać średnio co 3 dni- uwierz można ku..a nerwicy natręctw dostać od otwierania i zamykania tej maski i wogóle. Do wymiany pierścienie, uszczelniacze zaworowe i najprawdopodbniej prowadnice zaworowe (jutro przed południem bedę znał szczegóły w 100%); oczywiście planowanie głowicy itd. Tłoki okazały się OK; gładzie cylindrowe również. Nie jestem mechanikiem ale jak silnik jest suchy tzn nie ma wycieków, uszczelniacze będą zrobione na cacy i pierścienie będą zgarniać + do tego zakładam wszystkie nowe plastiki odmy no to ku..a w zasadzie którędy móglby sp***rzać jeszcze ten olej, bo już sam nie wiem :facepalm: Większość gratów zakładam ori z ASO AutoRud; na weekendzie mam mieć OOOO z powrotem, zobaczymy co będzie :kox:

A słyszałeś że te silniki mają wadę konstrukcyjną i sporo oleju dostaje się przez odmę do dolotu??? :whistling: Po złożeniu wszystkiego daj cynk czy coś się zmieniło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pewnie też do końca marca pośmigam na zimówkach; muszę kupić letnie gumy a póki co OOOO stoi u mechaniora :kwasny:

Remont ALT-a :facepalm:

Ciekawe czy coś to da :whistling: bo już nie jeden z forum robił remont ALT-ka a puźniej qrwował że dalej bierze olej :whistling:

Słuchaj za bardzo wyjścia nie miałem; brał pod 1L/1000km a robiąc codziennie 50-100/150km musialem dolewać średnio co 3 dni- uwierz można ku..a nerwicy natręctw dostać od otwierania i zamykania tej maski i wogóle. Do wymiany pierścienie, uszczelniacze zaworowe i najprawdopodbniej prowadnice zaworowe (jutro przed południem bedę znał szczegóły w 100%); oczywiście planowanie głowicy itd. Tłoki okazały się OK; gładzie cylindrowe również. Nie jestem mechanikiem ale jak silnik jest suchy tzn nie ma wycieków, uszczelniacze będą zrobione na cacy i pierścienie będą zgarniać + do tego zakładam wszystkie nowe plastiki odmy no to ku..a w zasadzie którędy móglby sp***rzać jeszcze ten olej, bo już sam nie wiem :facepalm: Większość gratów zakładam ori z ASO AutoRud; na weekendzie mam mieć OOOO z powrotem, zobaczymy co będzie :kox:

A słyszałeś że te silniki mają wadę konstrukcyjną i sporo oleju dostaje się przez odmę do dolotu??? :whistling: Po złożeniu wszystkiego daj cynk czy coś się zmieniło :wink:

Zobaczymy co będzie; wątek olejowy przeczytałem cały- o odmie też, ale żeby tak mocno olej ładowało do odmy to coś musi przepuszczać ten olej np: uszczelniacze? Tak tylko głośno myślę :wink:

To co wiem na dzisiejszy dzień (po porannej wizycie u mechanika) to że tłoki są jak najbardziej OK i gładzie cylindrowe nie są porysowane, natomiast "największą" przyczyna wciągania oleju przez mój silnik był brak uszczelniaczy zaworowych na czwartym cylindrze :facepalm: Ktoś przede mną probował zrobić pewnie ten silnik i oddał do jakiegoś paproka który poprostu zrobił uszczelniacze na trzech cylindrach a o czwartym zapomniał :whistling: Złożyli wszystko w całość, poprzedni właściciel wyłozył pewnie z 2000zł po czym okazało się że silnik dalej bierze więc co.... auto na handel. Myślę że też z takich przypadków biorą się niektóre opinie że w ALT nawet remont nie pomaga. Pozostaje pytanie kto ten remont przeprowadzał i ile właściciel był w stanie wyłożyć na to pieniążków.

Chłopaki nie zrozumcie mnie źle; nie chcę żeby wyszło że się wymądrzam! Mówię o swoim przykładzie gdzie przy silniku wcześniej dłubał ktoś niekompetentny a poprzedni właściciel pożałował kasy na konkretny remont i ograniczył sie pewnie do zdjęcia głowicy i zrobienia uszczelniaczy; bo z tego co mówił mój mechanik to reszta silnika nie była ruszana.

U mechanika jestem codziennie przed południem i widzę co się dzieje z silnikiem; mam odebrać auto w sobotę przed południem. Jak zrobię trochę kilometrów to opiszę wszystko co i jak; jakie poniosłem koszty, jak chodzi silnik i co poborem oleju. Prosiłem mechaniora żeby robił fotki więc pewnie zamieszczę też jakieś foto story :wink: Trzymajcie kciuki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema, dzisiaj założyłem na próbę 18" - jest za wysoko, teraz pytanie : mam 1 BA - gdybym założył 1 BE (springi) - pójdzie 2 cm w dół czy szukać innych sprężyn ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema, dzisiaj założyłem na próbę 18" - jest za wysoko, teraz pytanie : mam 1 BA - gdybym założył 1 BE (springi) - pójdzie 2 cm w dół czy szukać innych sprężyn ?

Same springi to kiepski pomysł :whistling: i przy 18" pakował bym gwinty :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema, dzisiaj założyłem na próbę 18" - jest za wysoko, teraz pytanie : mam 1 BA - gdybym założył 1 BE (springi) - pójdzie 2 cm w dół czy szukać innych sprężyn ?

Gwint lub to co mam ja... sprężyny Eibach pro kit bodajże -35 mm przy 18" całkiem dobrze to wygląda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...