grzes1150 Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Hmmm... wróćmy jeszcze do tego tematu katalizatora... Czy coś takiego może być http://www.allegro.pl/item780567912_strumienica_za_katalizator_awg_fiat_mazda_audi_vw.html ? Czy lepiej coś innego? Nie chce mieć problemów z przeglądem. Jest już coś gotowego i chyba się opłaca: http://www.allegro.pl/item793904390_katalizator_zamienik_audi_a4_a6_vw_passat_19tdi.html Tylko czy to tak super spasuje ? No, gdyby fajnie wszystko spasowało to tylko pozostaje poszukać kogoś kto by zamontował taki zamiennik Do 1Z chyba nie spasuje :gwizdanie:
Dibo Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 No, gdyby fajnie wszystko spasowało to tylko pozostaje poszukać kogoś kto by zamontował taki zamiennik Po co tak kombinować, najprostszy sposób podałem Wam na zlocie [br]Dopisany: 25 Październik 2009, 19:36_________________________________________________wrclaguna odnośnie Twojego podwójnego wydechu co rozmawialiśmy na spocie to takie coś masz u siebie ? : http://moto.allegro.pl/item793156435_wydech_tlumik_srodkowy_koncowy_audi_a4_od_2001.html
wrclaguna Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 u mnie jest cos takiego http://moto.allegro.pl/item774991196_audi_a4_wydech_tlumik_tlumiki_668_606_606.html
bracus Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 generalnie gdyby ktoś się chciał bawić w 2 cale to będę sprzedawał za jakieś 2 tygodnie kompletny wydech od S4 oryginalny bez zwężek i katalizatorów (bo sportowe zamienniki już sprzedałem) (metaliczny dzwięk od 2.5 do 3.5 tys obrotów "ala" bmw m3) od samego turbo do końca w 2 ch częściach bo u mnie już RS4 siedzi
slaweq Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Orientuje się ktoś czy podziemny parking na Capital Parku jest powszechnie otwarty?
bracus Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 powszechnie tak a jak wjedziesz tam w więcej jak 3 samochody nawet po cichu to zaraz wpada pan z ochrony i mówi ładnie do widzenia jak zaczynasz marudzic to wraca z 2 kolegami i juz nie jest taki miły tak ze jak myslałeś o spocie tam to juz temat przerabiany i nie wypala niestety bo miejscówka super a jak samochód tam brzmi....poezja
slaweq Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Jechałem tam ostatnio w godzinach otwarcia i był zakaz wjazdu Łańcuch wisiał [br]Dopisany: 27 Październik 2009, 11:43_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/sprzedam_ori_felgi_17_sline-t100360.0.html;msg1150795#new Gdyby ktos był zainteresowany to zapraszam na PW
grzes1150 Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 No to coś ode mnie: http://www.a4-klub.pl/smf/sprzedam/all_b5_zawieszenie_gwintowane_at_technix_prawie_nowe-t100644.0.html;msg1153557 Zapraszam bo naprawdę warto Dla znajomych coś opuszczę
skalarx Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 A to co . Widzę, że nowy dział "Sprzedam II"
grzes1150 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 A to co . Widzę, że nowy dział "Sprzedam II" :tongue4: Skalarx lepiej zapodaj fotke twojego kaszalota
skalarx Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 A to co . Widzę, że nowy dział "Sprzedam II" :tongue4: Skalarx lepiej zapodaj fotke twojego kaszalota hmm nie :polew: kaszalot jedzie do łąki na weekend. potem pewnie się pojawie
grzes1150 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 A to co . Widzę, że nowy dział "Sprzedam II" :tongue4: Skalarx lepiej zapodaj fotke twojego kaszalota hmm nie :polew: kaszalot jedzie do łąki na weekend. potem pewnie się pojawie czekamy :>
tc666 Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Witam koledzy Mam pytanko czy ma ktoś z was miernika masy powietrza (przepływomierz) do 1.8TQ z 98r.? Silnik AJL czyli seryjnie 180KM natomiast przepływka jest prawdopodobnie identyczna jak przy wszystkich 1.8T. Chodzi o to, że swego czasu przy zakładaniu gazowni wymieniałem parę rzeczy min. przepływomierz bo stary co chwile wywalał błędy. Ale efekt jest taki, że jak nagle wciskam gaz do spodu to następuje przydławienie i potem już ciągnie do końca. I o to właśnie przydławienie chodzi. Byłem ostatnio u Elektryka samochodowego ( Mściwujecki - nawiasem mówiąc bardzo dobry mechanik juz kilka osób mi go polecało tylko jakoś nigdy nie miałem do niego po drodze) i ustalił, ze winą takiego zachowania mojej OOOO jest właśnie przepływomierz (który wykluczałem od początku z powodu nie tak dawnej wymiany - niestety nie na oryginał). Efekt jest taki, że po odpięciu przepływomierza lub zapięciu starego (oryginalnego, lecz niestety zepsutego) autko jedzie równo. Jak mu odepnę to od razu przyspiesza bez żadnego jęknięcia. ALE - jest oczywiście minus. Na starej przepływce wywala co chwile błędy że sygnał jest za słaby i zachowuje sie tak jak by tej przepływki nie było. Czyli zachowanie dokładnie takie samo jak po całkowitym odpięciu miernika. Samochód reaguje na gaz tak jak powinien natomiast nie jest tak szybki. - Przy odpiętym przepływomierzu lub założonym starym oryginalnym turbo bije do 0,3bar więc nie ma tej mocy która mieć powinien - Przy założonym mierniku który kupiłem w tamtym roku (zamiennik) samochód szarpie przy gwałtownym daniu gazu ale jest sporo mocniejszy i turbo ciągnie do prawie 0,9~1,0bar tyle że nie ma mowy o gwałtownym dodaniu gazu Jak wam pewnie wiadomo miernik masy powietrza nie należy do tanich rzeczy. Nówka w ASO kosztuje 535zł Zamiennik, który kupowałem w tamtym roku o dziwo teraz kosztuje niewiele mniej bo 500zł a ja chciałbym sprawdzić czy jak założę sprawdzoną dobrą (nawet używana) przepływkę, czy problem zniknie tzn. auto będzie przyśpieszać gładko i jednocześnie będzie miało moc. Bo nie chcę wydać znowu paru stuwek nie mając pewności czy pomoże. Pytanie jest takie. Czy ktoś z szanownych kolegów lub koleżanek z forum będących z Rzeszowa lub okolic dysponuje może takim właśnie miernikiem masy powietrza (przepływomierzem) w swoim aucie lub ma na półce i jest w stanie pomóc mi w sprawdzeniu czy zmiana przepływki na inną (sprawną) rozwiąże problem. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Oczywiście jeżeli chodzi o samą podmianę miernika zrobił bym to sam na miejscu. Na szczęście nie schodzi z tym długo i po przejechaniu się kawałka w celu testu wymontuje go z powrotem i wmontuje tam gdzie był
wrclaguna Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Witam koledzy Mam pytanko czy ma ktoś z was miernika masy powietrza (przepływomierz) do 1.8TQ z 98r.? Silnik AJL czyli seryjnie 180KM natomiast przepływka jest prawdopodobnie identyczna jak przy wszystkich 1.8T. Chodzi o to, że swego czasu przy zakładaniu gazowni wymieniałem parę rzeczy min. przepływomierz bo stary co chwile wywalał błędy. Ale efekt jest taki, że jak nagle wciskam gaz do spodu to następuje przydławienie i potem już ciągnie do końca. I o to właśnie przydławienie chodzi. Byłem ostatnio u Elektryka samochodowego ( Mściwujecki - nawiasem mówiąc bardzo dobry mechanik juz kilka osób mi go polecało tylko jakoś nigdy nie miałem do niego po drodze) i ustalił, ze winą takiego zachowania mojej OOOO jest właśnie przepływomierz (który wykluczałem od początku z powodu nie tak dawnej wymiany - niestety nie na oryginał). Efekt jest taki, że po odpięciu przepływomierza lub zapięciu starego (oryginalnego, lecz niestety zepsutego) autko jedzie równo. Jak mu odepnę to od razu przyspiesza bez żadnego jęknięcia. ALE - jest oczywiście minus. Na starej przepływce wywala co chwile błędy że sygnał jest za słaby i zachowuje sie tak jak by tej przepływki nie było. Czyli zachowanie dokładnie takie samo jak po całkowitym odpięciu miernika. Samochód reaguje na gaz tak jak powinien natomiast nie jest tak szybki. - Przy odpiętym przepływomierzu lub założonym starym oryginalnym turbo bije do 0,3bar więc nie ma tej mocy która mieć powinien - Przy założonym mierniku który kupiłem w tamtym roku (zamiennik) samochód szarpie przy gwałtownym daniu gazu ale jest sporo mocniejszy i turbo ciągnie do prawie 0,9~1,0bar tyle że nie ma mowy o gwałtownym dodaniu gazu Jak wam pewnie wiadomo miernik masy powietrza nie należy do tanich rzeczy. Nówka w ASO kosztuje 535zł Zamiennik, który kupowałem w tamtym roku o dziwo teraz kosztuje niewiele mniej bo 500zł a ja chciałbym sprawdzić czy jak założę sprawdzoną dobrą (nawet używana) przepływkę, czy problem zniknie tzn. auto będzie przyśpieszać gładko i jednocześnie będzie miało moc. Bo nie chcę wydać znowu paru stuwek nie mając pewności czy pomoże. Pytanie jest takie. Czy ktoś z szanownych kolegów lub koleżanek z forum będących z Rzeszowa lub okolic dysponuje może takim właśnie miernikiem masy powietrza (przepływomierzem) w swoim aucie lub ma na półce i jest w stanie pomóc mi w sprawdzeniu czy zmiana przepływki na inną (sprawną) rozwiąże problem. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Oczywiście jeżeli chodzi o samą podmianę miernika zrobił bym to sam na miejscu. Na szczęście nie schodzi z tym długo i po przejechaniu się kawałka w celu testu wymontuje go z powrotem i wmontuje tam gdzie był pytaj kolege o nicku szogun0 :>
GM Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 A to co . Widzę, że nowy dział "Sprzedam II" :tongue4: Skalarx lepiej zapodaj fotke twojego kaszalota hmm nie :polew: kaszalot jedzie do łąki na weekend. potem pewnie się pojawie czekamy :> kaszalot ma jebn...ecie , miałem okazje przebyć parę km z skalarx - em
Si?a Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Witam Kto się umawiał na Vag'owanie w tamtym tygodniu na weekendzie? Odbyło się spotkanie? Jeżeli nie to może byśmy zorganizowali coś przy najbliższej wolnej chwili ?
PILOT_24 Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Koledzy podzielę się uwagą odnośnie jakości paliwa i jak na to reagowały moje koniki. -A więc: 1.) Statoil SupraDiesel: przebiegły w moich warunkach ok. 700km, miękka praca silnika w czasie jazdy, lekkie drgania silnika na biegu jałowym, dynamika 4/6 w skali jakości paliwa. 2.) Statoil DieselGold: przebiegły w moich warunkach ok. 850km, twarda praca silnika w czasie jazdy, Praktycznie brak drgań silnika na biegu jałowym, dynamika 5/6 w skali jakości paliwa. (specyfikacja mówi, że paliwo czyści wtryski) (cena ok. +0,14 zł do poz. 1.) 3.) BP Ultimate Diesel: przebiegły w moich warunkach ok. 900km, miękka praca silnika w czasie jazdy, lekkie drgania silnika na biegu jałowym, dynamika 6/6 w skali jakości paliwa. (cena ok. +0,16 zł do poz. 1.) Pozycja 1.) i 3.) sprawdzana wielokrotnie pozycja 2.) tylko raz . Pozdrawiam.
Si?a Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Panie PILOT_24 a jak odnosi się BP Ultimate Diesel do Verwy na Orlenie? Chociaż i tak każdy chyba ma swoją ulubioną stację przy której zostanie. Niestety chyba nie da się dokładnie zbadać gdzie w danej chwili najlepiej tankować... Dziękujemy za podanie nam wyników doświadczenia .
grzes1150 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Ja tam mojego AFNa tankuje gdzie popadnie i nie odczuwam różnic Może to przez to że pompowtryski są bardziej czułe na jakość paliwa? Ostatnio śmigan na Lotos Dynamic i jest ok. Jak tankowałem na źródełku to chyba więcej kopcił a tak to bez zmian.
Si?a Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Ogólnie pewnie nie odczuwasz żadnych zmian... ale czy patrzyłeś na spalanie ?? Bo przy tym może być różnica, wiadomo że niewielka ale zawsze coś . W sumie mi się wydaje, że jest to trochę manipulacja podświadomością ludzi, którzy jak widzą, że tankują Ultimate lub jakieś inne "turbo" paliwko to od razu czują różnice w dynamice itp. . Jakie Wy mieliście odczucia po pierwszym tankowaniu Ultimate'a?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się