Damianq Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Co? Wacha po 5 zł przeraża? ? Masakra z tymi cenami...
jolley Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Od blisko 10 lat miałem auta z podtlenkiem teraz pół roku jeżdżę na pb i co 450-500km leję pod korek, spod którego szybkooo ucieka
Damianq Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Ja tez mam system zawsze korek - rezerwa ale faktycznie 500 km jak mówisz za 300 zł teraz to kiepsko ;/ w Insignia co Ci mówiłem jak miałem to robiłem 980 za 300
k232 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 39 minut temu, Damianq napisał: Ja tez mam system zawsze korek - rezerwa ale faktycznie 500 km jak mówisz za 300 zł teraz to kiepsko ;/ w Insignia co Ci mówiłem jak miałem to robiłem 980 za 300 Czemu przesiadłeś się z Insigni ? Jak te samochody w ogóle się sprawują? Tak jest, że w przeciągu 300 k km trzeba dwa razy silnik zmieniać w tych nowych oplach ?
Damianq Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 (edytowane) Godzinę temu, k232 napisał: Czemu przesiadłeś się z Insigni ? Jak te samochody w ogóle się sprawują? Tak jest, że w przeciągu 300 k km trzeba dwa razy silnik zmieniać w tych nowych oplach ? Miałem Insignie 2009 modelowo 2010 2.0 CDTI 160km z 173k nalotu jak była kupiona. Serwis do końca z prywatnych rak. Po miesiacu od zakupu zaczęły dziać się cuda. Zaczęły mnie nękać problemy. Nie mogłem sobie poradzić z ciśnieniem oleju. Standard w tym silniku - tak jak piszesz mało który dojeżdża do 200k, zacierają się. Obraca panewki i dalej już wiesz Wystarczy zobaczyć na ceny tych silników na Allegro Schodzą jak ciepłe bułeczki po 7 tysi. Oczywiście po zakupie pełny serwis z czyszczeniem smoka wymiana wszystkich oringow i uszczelki smoka, bo temat znałem. Władowałem sporo kasy na starcie żeby mieć spokój a tutaj na odwrót. Miesiąc pojeździło i zaczął się cyrk. Nic nie pomagało. Zacząłem drążyć temat wymieniłem wszystko co się dało (czujniki, podstawę filtra itp itd) oprócz pompy oleju bo ciśnienie było sprawdzane w serwisie i sam zakupiłem nanometr. Pokzywalo książkowe jednak komputer nie dawał żyć. Codziennie rano info „Niskie ciśnienie oleju. Wyłącz silnik”. Strach było jeździć. Po wsadzeniu ponad 5 tysi i usłyszeniu od Pana w ASO ze „ten typ tak ma, proszę to olać” dałem sobie siana. Stwierdziłem ze już nie będę dokładał następnego tysiąca do nowej pompy. Wystawiłem po pół roku walki do sprzedania. Przyjechał Pan. Powiedziałem co i jak. Napisał mi oświadczenie ze go poinformowałem o problemie z ciśnieniem zeby nie było i kupił. To auto to była istna skarbonka. Insignie kupiłbym drugi raz ale tylko w silniku 2,8 v6 lub 1.6T w benzynie bo to mega fajne auto, duże i pakowne w HB, ale jednak zawsze chciałem jeździć Audi wiec jest Audi w benzynie bo diesla już mam dość. Miałem jednego i więcej nie kupię Gaz do kuchenek, a ropa do traktorów Oczywiście bez obrazy Edytowane 17 Maja 2018 przez Damianq
k232 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 A z insigniami w benzynie? Też się psują tak jak diesle?
Damianq Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 (edytowane) Tak jak napisałem kupiłbym drugi raz ale tylko 2.8 v6 lub 1.6T Złych opini o tych silnikach nie słyszałem poza tym ze są bardzo paliwożerne. W 2.0T jest problem z rozrządem bo generował błędy na kompie ale nie darzyłem tematu. Auto samo w sobie bardzo fajne ale diesle trzeba omijać szerokim łukiem Edytowane 18 Maja 2018 przez Damianq
Kajan Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 (edytowane) ZAPRASZAMY NA SPOT 20.05.2018r 19 Józefa Piłsudskiego ŁAŃCUT LINK DO WYDARZENIA NIŻEJ Edytowane 19 Maja 2018 przez Kajan
Kajan Opublikowano 19 Maja 2018 Opublikowano 19 Maja 2018 https://www.facebook.com/events/2100245316670775/
J_A_N_E_K Opublikowano 25 Maja 2018 Opublikowano 25 Maja 2018 Jest ktoś z okolic Rzeszowa kto montował głośniki 16 cm do A4b5 w przednich drzwiach ?
Damianq Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) 19.30 spontan na podpromiu dziś Biorę kompa można błędy sprawdzać kto chce to wpadać Edytowane 11 Czerwca 2018 przez Damianq
Miki95 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Cześć Wam, znacie może sprawdzony warsztat w Rzeszowie lub niedalekiej okolicy od Rzeszowa który regeneruje turbosprężarki, czysci geometrie, przeprowadza diagnostyke sprężarek? Ktoś z was ostatnio robił turbo w swoim aucie? Bądź może wysylal gdzies i moze cos polecic?
enore Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Polecam chłopaków znają się na rzeczy :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się