oktawiusz5 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 mam AHU 90km rok 98 pytanie podobno jest tu jakiś komp starszy i możną go zamienić na jakiś inny co ma więcej bitów dobrze słyszałem? dlaczego chcę zamienić , pytam orientacyjnie na wypadek zmiany wtrysków i turbiny. proszę o wskazówkę jakiego konkretnie szukać kompa jeśli trzeba go zmieniać.
elpiotrek Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 czesc, jakiego kompa szukac do aeb 97r ? mze byc od ajl? czy to ze mam gas na linke ma znaczenie przy wymianie kompa?
elpiotrek Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 aha, dzieki, a co mozna wykszesac z golfa mk3 1.6 abu? zmiana ecu? na jakie?
spanky Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 czesc,jakiego kompa szukac do aeb 97r ? mze byc od ajl? czy to ze mam gas na linke ma znaczenie przy wymianie kompa? od AEB ...
wydra Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 aha, dzieki, a co mozna wykszesac z golfa mk3 1.6 abu? zmiana ecu? na jakie? na takie z golfa vr6 :] - kolega speckom żartował :] w wolnossącym silniku odczuwalnych przyrostów nie bedzie swoją drogą po co checie zmieniać ECU ?
elpiotrek Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 chce zmienic ecu zeby miec jedno stockowe a w drugim chip wlutowac... w razie czego bede mial na podmiane, a to ze od aeb to wiem, ale chodzi mi tez o to ze aeb i ajl rozni sie tylko kompem a roznica jest przeciez az 30KM... wiec pytam czy jak kupie sam ecu od ajl to czy nic sie nie popsuje...
elpiotrek Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 ok, kumam, dziekuje, ale zostawmy temat mk3, ktos cos o tym co napisalem ?
wydra Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 chce zmienic ecu zeby miec jedno stockowe a w drugim chip wlutowac... w razie czego bede mial na podmiane, a to ze od aeb to wiem, ale chodzi mi tez o to ze aeb i ajl rozni sie tylko kompem a roznica jest przeciez az 30KM... wiec pytam czy jak kupie sam ecu od ajl to czy nic sie nie popsuje... do tego nie potrzebujesz drugiego kompa a ogarniętego czipmena w swoim aucie mam w jednym ECU 3 mapy kodowanie 0001 - jest dla skrzyni automatycznej i tu mam oryginalny program kodowanie 0002 - jest dla skrzyni manualnej i tu mam doładowanie 1.1 i trochę więcej paliwa kodowanie 0003 - jest dla dla quattro i tu mam doładowanie 1.2 i jeszcze więcej paliwa kodowania mogę sam zmieniać vagiem daj nr tych ECU - Twojego i tego które chcesz kupić
elpiotrek Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 ten kupilem: AUDI A4 1.8T STEROWNIK SILNIKA AEB (3129287841) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. wydaje mi sie ze moj jest taki sam. napisz cos wiecej o tym kodowaniu i o co chodzi.
ArturARL Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Auto kolegi wydra to jest passat afn 1998 i w jego sterowniku znajduje się 3 komplety map (fabrycznie) bo producent robił jeden sterownik a tylko zmienia się kodowanie w fabryce czyli tak jak pisał automat,manualna,4x4 żeby wybrac komplet map (setup)
wydra Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 dokładnie, pierwsza została fabryczna, pozostałe 2 zmienione uderz z tym może do tunera poproś, zapytaj czy może tak zrobić
elpiotrek Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 to rozumiem, ze jak masz kaprys to sobie vagiem zmieniasz mapy? tak? czy do tuner to nie mam zadnego w okolicy, ale mam znajomka, ktory dobrze ogarnia elektronike i umie lutowac takie uklady, powiedzial ze mi wlutuje. musze jakies cyrki z immo robic czy tylko wypinam stare [stockowe] ecu i podlaczam nowe?
wydra Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 dokładnie jak mam kaprys to zmieniam mape, tak to wygląda od strony teoretycznej ale mając mocne auto po co robić z niego słabsze ?? 1.8t to nie dizel, ja bym nie lutował tam gotowca, diesel ma większy powiedzmy margines bezpieczeństwa w swoim ecu mam wlutowane podstawki tak że w razie korekty wyciągam kości programuje i wkładam już bez lutowania co do immo to wydaje mi się za każdym razem gdy byś zmieniał ECU będziesz musiał go adoptować, ewentualnie wyrzucić immo całkiem
elpiotrek Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 aha, kumam, a jak sie adaptuje immo? tak jak dla laika. powiedz jeszcze jaki program do diagnostyki mam sciagnac, bo kabela jakis tam mam, mam win7 64x.
wydra Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 vagiem zaadoptujesz immo i zdiagnozujesz silnik. Ewentualnie VCDS - jak gdzieś znajdziesz to też chętnie przygarne
elpiotrek Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 aha, dzieki. po swietach bede mial to ogarniete to napisze co i jak mi poszlo. edit. chip wlutowany, komp w samochodzie, immo ogarniete. wszystko bangla jak nalezy. myslalem tylko ze bedzie wiecej ladowal, ale i tak jest moc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się