Kali S4 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 zależy jakie to rysy , ciężko tak określić, czasami trzeba wspomóc się papierkami ściernymi
wampir Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Już sam się przekonałem. Czerwony pad megsa do tego UC i polerka DA i efekt... prawie zerowy. Owszem lakier jest mniej matowy, ale rysy jak były tak są. Chyba, że za krótko polerowałem jedno miejsce.
Griffe Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Jesli dany fragment polerowales powiedzmy 5 minut, to polerujac go 500 minut zobaczysz wyrazna roznice.
Griffe Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Nie. Sila tnaca tego zestawu jest znikoma w stosunku do ory lakieru Audi, stad potrzebny bardzo dlugi czas pracy.
wampir Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 To takim zestawem jak mam czyli Kestrel DAS6 Power+, do tego Meg's Professional DA Backing Plate (W68DA) i pad Soft Buff Cutting 1. Jak długo powinienem polerować drzwi aby pozbyć się przeciętnych swirli? 2. Czy nalozyc wieksza ilość UC? 3. Czy zwilza się jeszcze pada wodą? 4. Jaką prędkością z możliwych 6 biegów?
Griffe Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Zadnej wody. Wszystkie systemy "detailingowe" opracowane sa dla wygody do pracy na sycho. Pasty dajesz 3 ziarna na sucha czysta gabke, pozniej mniej bo gabka jest nasaczona. DAS6 ta gabka megsa i UC to znikoma sila tnaca i srednia sila polerujaca. Tak dlugo az pozbedziesz sie swirli. Wykonaj 3 pelne przejazdy na fragmencie powiedzmy 40x40cm za kazdym razem do pelnego wypracowania srodka i dokladnie przemyj IPA a bedziesz mial punkt odniesienia do fragmentu, ktorego nie robiles ile przejazdow nalezy wykonac aby uzyskac efekt zadowalajacy Cie.
wampir Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 To chyba nie jest robota dla mnie. Nie mam tyle cierpliwości. PS: ile Ty robisz korektę audi. Nie mówię o czarnym lakierze tylko tym twardym.
Griffe Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Zalezy od stopnia. Valeting czyli odswiezenie kilka godzin we dwoch. Pelna korekta kilka dni w dwie osoby.
wampir Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 ja poświeciłem 5h na pół auta. To mi pokazało jaką trzeba mieć wiedze i doświadczenie żeby to zrobić poprawnie ---------- Post dopisany 04-05-2014 at 15:00 ---------- Poprzedni post napisany 03-05-2014 at 17:37 ---------- Dzisiaj w pełnym słoncu zrobiłem test... Pokazałem Żonie auto mówiąc o tym, że jeden element z całego boku był polerowany i żeby powiedziała który to. Załamało mnie to jak długo oglądała elementy i na koniec wskazała nie ten co był robiony. UC to chyba można stosować do mycia brudnych szyb a nie polerowania lakieru. Co za gówno!
Griffe Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Zatem zapraszam, gwarantuje, ze wskaze szybko wlascicwy:wink:
wampir Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 hehe Wiesz, nie chodzi o to aby specjalista popatrzył i znalazł ale żeby przeciętny człowiek zauważył roznice. Wtedy rekompensuje to trud wlozony w polerowanie...
Griffe Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Ok, niedokladnie napisalem. Mialem na mysli, ze jak zrobie Ci jeden element, spytasz Zone ktory, wskaze z miejsca:wink:
wampir Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 PS: Czy spotkales się kiedyś z lakierem audi, tak porysowany, ze nie szło wyprowadzić? Nie mówię o pojedynczych rysach, ale o takich drobnych od myjni automatycznej?
Griffe Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Nie do konca, ale moze tak byc traktowany. W kwestii wizualnej bedzie lepszy od czystego cleanera.
wampir Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Soft buff przy pracy z UC na polerce DA z predkoscia 4. Jak to się mogło stać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się