adadur Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Ostatnio znajmy wspominał o problemie z kontrolną trakcji ... i zasugerowałem że powodem może być czujnik pedału hamulca. Podczas wizyty mechanik pokazał mu jedną rzecz (niby w związku z testowaniem czujnika pedału hamulca): w innej B6 wcisnął pedał gazu na obroty 2500-3000 obr. po czym docisną lewą nogą pedał hamulca co spowodowało spadek obrotów silnika, po puszczeniu hamulca po chwili obroty wzrosły ponownie. W aucie kolegi (z 2004r.) takie zjawisko nie zaistniało ... z ciekawości przeprowadziłem je u siebie i ... u mnie też spadek obrotów nie nastąpił. O dziwo kolega w A3 z 1998r. z 90KM TDI ma takowe zjawisko - słychać było jak jakiś przekaźnik się przełączał. No i teraz mam pytanie jak 3-4 miesiące temu wymieniałem ten czujnik na pedale hamulca a spadek obrotów u mnie nie występuje, tak ma być czy nie? Czemu właściwie na służyć ta redukcja obrotów przy wciśniętym gazie i hamulcu jednocześnie? Ja jakoś nie znajduje wytłumaczenia tego zjawiska.
damian12759 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 ja u siebie zaobserwowałem ze podczas jazdy z wcisnietym gazem nacisne hamulec to tak jakby gaz byl automatycznie na zero bez wzgledu na jego pozycje, a po odpuszczeniu hamulca wszystko wraca do normy, na postoju tego nie sprawdzalem ale spróbuje
Góral.tz Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 jest to prawidłowe zachowanie, u mnie w silniku AVG naciśniecie gazu i hamulca ustawia obroty na ok 1200, co to przydatności patentu obroty po takiej kombinacji wolniej opadają niż przy puszczeniu tylko gazu z obrotów 1200, nie wiem czy to ma pomagać kierowcą ale mnie nie przeszkadza i często sobie tak ruszam, trzymając lekko hamulec i gaz popuszczając sprzęgło auto rusza jak na automacie hehehe co do nowszych niż moje (1999r) nie wiem jak jest niech się inni wypowiedzą
Lukaszxxx Opublikowano 22 Marca 2013 Opublikowano 22 Marca 2013 jest to prawidłowe zachowanie, u mnie w silniku AVG naciśniecie gazu i hamulca ustawia obroty na ok 1200, co to przydatności patentu obroty po takiej kombinacji wolniej opadają niż przy puszczeniu tylko gazu z obrotów 1200, nie wiem czy to ma pomagać kierowcą ale mnie nie przeszkadza i często sobie tak ruszam, trzymając lekko hamulec i gaz popuszczając sprzęgło auto rusza jak na automacie heheheco do nowszych niż moje (1999r) nie wiem jak jest niech się inni wypowiedzą Czegoś tu nie czaje jedna noga trzymasz gaz drugą lekko hamulec a która puszczasz sprzegło??
.Pablo. Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 jest to prawidłowe zachowanie, u mnie w silniku AVG naciśniecie gazu i hamulca ustawia obroty na ok 1200, co to przydatności patentu obroty po takiej kombinacji wolniej opadają niż przy puszczeniu tylko gazu z obrotów 1200, nie wiem czy to ma pomagać kierowcą ale mnie nie przeszkadza i często sobie tak ruszam, trzymając lekko hamulec i gaz popuszczając sprzęgło auto rusza jak na automacie heheheco do nowszych niż moje (1999r) nie wiem jak jest niech się inni wypowiedzą Czegoś tu nie czaje jedna noga trzymasz gaz drugą lekko hamulec a która puszczasz sprzegło?? <hahaha> dobra uwaga chyba że kolega ma 3 nogi albo tak szeroką stopę że naciska od razu gaz i hamulec <sorki za ot>
Góral.tz Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 jest to prawidłowe zachowanie, u mnie w silniku AVG naciśniecie gazu i hamulca ustawia obroty na ok 1200, co to przydatności patentu obroty po takiej kombinacji wolniej opadają niż przy puszczeniu tylko gazu z obrotów 1200, nie wiem czy to ma pomagać kierowcą ale mnie nie przeszkadza i często sobie tak ruszam, trzymając lekko hamulec i gaz popuszczając sprzęgło auto rusza jak na automacie heheheco do nowszych niż moje (1999r) nie wiem jak jest niech się inni wypowiedzą Czegoś tu nie czaje jedna noga trzymasz gaz drugą lekko hamulec a która puszczasz sprzegło?? <hahaha> dobra uwaga chyba że kolega ma 3 nogi albo tak szeroką stopę że naciska od razu gaz i hamulec <sorki za ot> mam jednak 2 nogi i dokładnie tak ogarniam jedna nogą gaz i hamulec nic trudnego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się