arielloA4b6/b7 Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Opublikowano 18 Maja 2013 hehe, no wiesz jak sie jedzie do pracy to powoli,bo nigdy sie nie spieszy.ale za to powrot jest znacznie szybszy:wink:
piotrekf3ke Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Mam jeszcze pytanie co do uszczelniaczy. Wymieniałeś na wale w silniku czy tylko w skrzyni, chyba że oba wymieniłeś??
arielloA4b6/b7 Opublikowano 2 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2013 w silniku.pocil sie juz-ale to normalne.
verus Opublikowano 2 Czerwca 2013 Opublikowano 2 Czerwca 2013 221000 km, tylko jakiej firmy? ja mysle ze sachsa. ale wyczytalem ze luk to to samo i w kartonach luka sa czesci sachsa Sprzęgło w B6 w wersji z silnikiem AVF dociąga lekko do 350.000km więc coś masz nie halo, że tak wcześnie Ci padło...
pioteros Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Pojęcie względne, jak jakas lebiega jeździła autem to i po 50tys może być do wymiany
pakotomasz Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Sprzęgło w B6 w wersji z silnikiem AVF dociąga lekko do 350.000km więc coś masz nie halo, że tak wcześnie Ci padło... U siebie mam już przelatane 262000 km, sprzegło i dwumas ori, ale zastanawiam się czy już czasem nie zabierać się za wymianę kpl. Jak na razie zero oznak zużycia i problemów ze sprzegłem i dwumasą, więc po tym co napisałeś nie będę sobie zawracał tym głowy...przynajmniej na jakiś czas:wink:
daniels Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 221000 km, tylko jakiej firmy? ja mysle ze sachsa. ale wyczytalem ze luk to to samo i w kartonach luka sa czesci sachsa Sprzęgło w B6 w wersji z silnikiem AVF dociąga lekko do 350.000km więc coś masz nie halo, że tak wcześnie Ci padło... wszystko zależy jak eksploatujesz auto,jak jeździsz na emeryta to i 350tys wytrzyma jak dajesz dobrze w palnik,często jeździsz blisko v max to 200tysi i dwumas się odezwie na bank
pakotomasz Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Styl jazdy mieszany, zdarza się, że muszę jechać jak emeryt, ale czasami też lubię dać ostro w palnik:decayed: To drugie raczej rzadko, bo nie mam za bardzo gdzie, chyba że w trasie na wakacje.
daniels Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ale w sumie chyba nic tak dwumasy i sprzegła nie wykańcza jak "strzały" ze sprzęgła spod świateł
piotrekf3ke Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Panowie pytanie odnośnie uszczelniacza wału silnika od strony skrzyni. Oryginał prawie 300 PLN , zamiennik Elringa 125 PLN. Co wybrać ??
pioteros Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 20020383B • Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy • CORTECO • 96 zł • e-autoparts.pl
piotrekf3ke Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy.. nie zależy mi aż tak na cenie. Jestem wstanie dać te 125 PLN i nie chcę szukać tanich zamienników. Chodzi mi raczej o jakość uszczelniacza elringa do oryginału. Ponoć elring ma zeszlifowane oznaczenia audi i jest sprzedawany jako zamiennik. Szukam po prostu jak najlepszych jakościowo części ale nie chcę przepłacać za oryginały.
pioteros Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Elring nigdy chyba nie był stosowany na 1 montaż, corteco owszem, poduszki, uszczelki uszczelnienia
piotrekf3ke Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 jesteś pewny na 100% co do corteco ??
pioteros Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Tak, było to parę razy poruszane na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się