KRS2919 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Witam koledzy, na początku jak coś nie tak piszę to sorry, dopiero raczkuję na tym forum, poprzednio było A6 więc tam jest troszkę inaczej, ale do rzeczy. Ostatnio postanowiłem pobawić się vagiem w liczniku [17-instrument], po włączałem funkcje wszystkie dostępne dla mojej niuni [AFN 1999 mod.2000, licznik 1/2 FIS] i tak więc włączyłem ikonkę zużytych klocków, niezapiętych pasów oraz próbowałem włączyć informację o małej ilości płynu do spryskiwaczy szyby, ale się nie udało(nie wiem dlaczego?-czy jest opcja, że nie mam czujnika w zbiorniku i dlatego się nie chce załączyć?. Mam też problem z tą kontrolką od pasów teraz po zapłonie pokazuje pasy ale nie ma sygnału dźwiękowego jak nie zapnę(testowane do 100km/h), natomiast robiąc testy wykonawcze licznika to jest dźwięk do pasów. Dodam jeszcze, że po odpaleniu wyświetla OK na liczniku, więc wszystko wygląda na sprawne. O co chodzi? Pozdrawiam
horny devil Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Hmmm nie wiem jak u Ciebie ale u mnie po przekręceniu kluczyka zapala się na chwilę ikonka i potem gaśnie (przypominacz). Jeśli nie masz czujnika w klamrach (że pas został zapięty) to tak to działa.
KRS2919 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 u mnie tak właśnie jest jak piszesz, po przekręceniu pojawia się ikonka (przypominacz), odpalasz jeszcze chwilkę świeci i gaśnie - to by było na tyle...a powinien być jeszcze sygnał dźwiękowy...
MASATO Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 bo to nie jest sygnalizacja zapiętych pasów tylko takie jak by przypomnienie, kontrolka się zaświeci i gasnie nie zaleznie czy zapniemy pasy czy nie (ponieważ nigdzie nie ma takiego czujnika w B5 ktory by informował o zapięciu pasów) sygnału dzwiekowego tez nie ma i nie będzie bo tak już jest
KRS2919 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Opublikowano 25 Marca 2013 a co to za sygnał w takim wypadku, gdy robimy testy licznika vagiem, pojawia się on zaraz po kontrolce pasów???
MASATO Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 jak wyciągniesz kluczyk przy wlączonych światłach to piszczy prawda ? dodatkowo jak wyskoczy rezerwa, niski poziom płynu spryskiwaczy, spalona zarówka, informacja o przekroczeniu wcześniej ustawionej prędkości itd itp. też jest powiadomienie sygnałem dzwiękowym, do kontrolki pasów tego nie ma bo to tylko przypomnienie a nie żadna sygnalizacja, nie ma czujników przy zamkach pasów ani też na fotelach czy jest on zajęty czy też nie, więc skąd ma Ci pikać ze ktos nie zapiął pasów ? w B5 nie było takich bajerów i tyle !
KRS2919 Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 a co powiesz na temat płynu w spryskiwaczach, czemu nie da się uaktywnić? jest opcja, że 1/2 fis nie ma tej opcji?
horny devil Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 U ciebie sterowanie płynem sprysków (sygnalizacją) jest chyba zwarcie do masy. Jeśli u Ciebie gdzieś jest przerwa (między czujnikiem a zegarami) to nigdy nie zewrze po prostu więc i sygnalizacji brak. Swoją drogą zacznij od sprawdzenia jaką masz pompkę i czy jest czujnik
-RamzeS- Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 sprawdz najpierw czy masz czujnik przy zbiorniczku do spryskiwaczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się