LRT Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 Witam forumowiczów. Borykam się ostatnio z wyciekiem płynu z okolic termostatu. Przy okazji demontażu natrafiłem na "coś" co mam ułamane i chcę wymienić, bo może być przyczyną wycieku (pęknięte jest w miejscu gdzie jest Oring). Żeby nie numery nabite na tym elemencie to za chiny bym nie wiedział jak to znaleźć. W związku z tym mam do Was pytanie. Co to jest i do czego słuzy?? 06B 103 035 PA6.6 http://c1552172.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/65308_x800.jpg Kosztuje raptem 16zł w IC ale nie wiedzą jak to się nazywa Miał ktoś przypadek uszkodzenia tego elementu??
Gość adus20 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 dokładnie jakis zaślepek, ale po co do czego
krzysiekml Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 co to za cudo? gdzie to się znajduje ?
pioteros Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 zaślepia jeden otwór w jakimś trojniku obiegu cieczy, może jest to czesc wspolna dla innych silnikow i w wersji akurat takiej nie ma wyjscia na dalsza czesc obiegu wiec jest zaslepka - zreszta po co rozmyslac po co on jest, jest korek, wazne zeby byl szczelny i tyle ;] jest mnostwo takich elementow "potencjalnie niepotrzebnych" w silniku
LRT Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Znajduje się to w bloku zaraz obok termostatu. Ktoś przede mną rozbierał to i też musiał być ciekawy, bo samo się nie połamało A silikonu było napchane, że huhu...
Pan-Paluch Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Tak jak piszesz, znajduje się ona pod termostatem, żeby ja wymienić trzeba zdemontować termostat. Zaślepia ona dziurę w bloku silnika zaraz koło termostatu, ale po co ona to nie wiem. Do dostania w ASO koszt jakieś 20zł. Też miałem ją połamaną i mi uciekał płyn ale nie zawsze:kwasny: co ja sie tego naszukałem
LRT Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Czekam cały tydzień na tą zaślepkę. Na razie zrobiłem korek z teflonu i na nim dwa o-ringi uszczelniające dałem. Taka prowizorka. Na razie nie leci Ktoś przede mną próbował kleić ją poxipolem i zbroił drucikami miedzianymi stąd moje wątpliwości czy to na pewno zaslepka, a nie jakiś czujnik czy coś.
pioteros Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 wystarczy wpisac w google grafice numer i zobaczysz jak wyglada dokladnie
aron Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 witam!w wersjach północnych(tam jest niska temperatura) tam wkładają grzejnik,żeby przed uruchomieniem silnika trochę podgrzać
lukii23 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 dokładnie w wersjach skandynawskich zamiast tej zaslepki jest grzałka, taki norweg przyjeżdża do roboty pod firmą są słupki wpina sie po robocie odpala auto i ma temp, 50stopni w silniku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się