german81 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 piotrek nie ma sensu sie spierac o wydajnosc wtrysków . faktem jest ze u kolegi jest problem z paliwem .z tymi poliftami i b6 masz racje tam sa wtryski 280 z tym ze tam jest inaczej regulowane cisnienie paliwa .
pioteros Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 ja mysle ze po prostu wtryski mają już swoj przebieg i przydalo by sie je i tak profilaktycznie przeczyscic chocby jakims stp, moze niech tak zrobi i wtedy powtorzy logi to zobaczymy czy chociaz minimalna poprawa wystapi no i ten filtr paliwa niech wymieni
krzysiekml Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 w b6 jest 3 ? bo mierzyłem u siebie to ok.4 a czasy wtrysku ok 19-20m/s
krzysiekml Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 to co u mnie coś nie halo bo już nie kumam ? że jest ok 4 bar
scq Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Filtr poleci na 100%, wtrysków nie czyściłem, ale z chęcią się czegoś nowego nauczę. Chyba, że jest to jakaś tajemna wiedza dostępna wyłącznie dla wybrańców?
pioteros Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 mozesz je wyczyscic oddajac do zakladu, nie jest to duzy koszt jak w przypadku wtryskow do diesla, albo kupic na stacji dodatek do benzyny np stp za 15zl i nalac butelke na ok 40L paliwa, chociaz ja robilem mocniejsze roztwory predzej to pomoze jak zaszkodzi a koszt niewielki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się