Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z przyspieszeniem


arielloA4b6/b7

Rekomendowane odpowiedzi

To może być wszystko pewnie. Przepływomierz musi być czysty, turbo czyste, paliwo dobre, filtry powietrza i paliwa czyste, pompowtryskiwacze czyste, zaworki w dolocie sprawne, gruszeczka kolektora ssącego niedziurawa, przewody podciśnienia szczelne itd. itd. ja się nie znam ogólnie więc tylko piszę co mogłoby być.

U mnie wszystko jest czyste i ostatnio na autostradzie 200 km/h miałem na pstryknięcie (BRD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie same objawy u mnie powodem był filtr paliwa. Widać przy niższych obciążeniach dawał radę a przy szybszej jeździe autostradowej już nie, zacznij od niego koszt niewielki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100 zł w hurtowni :P Koszt niby niewielki. Jako amator potwierdzam, to ważny element, jeśli jest zapchany to nie daje tyle soku ile powinien. Nie oszczędzajcie na firmie, tylko Knecht.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli nie ma zadnych błedów to na poczatek zmien f.paliwa -to lek na wiele dolegliwosci,jesli problem zniknie to dobrze jesli nie to wtedy diagnostyka. z winy słabej przepustowosci paliwa przez filtr moze uszukiewac praktycznie wszystko a przede wszystkim przepływomierz - skoro przy wysokich rpm jest brak paliwa czujniki sypia do ECU info ze brak paliwa, a ECU wydaje rozkaz przeplywce -przestan liczyc powietrze... stad np przy sprawdzaniu podzespołów dynamicznie moze byc ze winna moze byc przplywka bo diagnosta widzi ze źle liczy...a ona faktycznie liczy dobrze tylko ze ze względu na brak paliwa ja ucina...(temat przerobiony na własnej skórze ilez ja sie na podkładałem gratów i było tak jak piszesz tylko ze w 1,9tdi.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od paliwa, powinien to być zwykły , oryginalny w 100% ON.

BRD jest mocno wysilonym dieslem i lanie ulepszanych napędów typu Verva, Ultimate , lub jakiegoś g..wna niewiadomego pochodzenia mija się z celem bo mają one podwyższoną temperaturę spalania i spaliny szybciej ( czytaj przy mniejszej mocy) osiągają temperaturę 802 st, C.

Przy tej właśnie temperaturze czujnik EGT powoduje cięcie dawki wtryskiwanego paliwa do cylindrów , zabezpieczając turbinę i DPF przed przegrzaniem i automatycznie wysyłając część koników na trawę :whistling:

Dopiero później zacznij szukać innych przyczyn, jak się nic nie poprawi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym ulepszonym paliwem własnie odczułem... zalałem zbiornik dynamica na lotosie...tak dziwenie ten samochód jezdził ze az byłem w szoku... ale na szczescie szybko to wyjedziłem i zalałem zwyklego ON i wróciło wszystko do normy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...