Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów po czyszczeniu N75


lukiboy87

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć chłopaki:) Niedawno założyłem temacik z prośbą o analizę logów z powodu dziwnego zachowania turbiny-tryb awaryjny i w sumie grube przeładowanie (przy żądaniu mapy 1948 miałem ponad 2500! Logi poniżej (grupa 003 i 011 w próbie dynamicznej.

Log (0 - 003)

Log (1 - 011,011,011,011)

Szukając przyczyny przeładowania wyczyściliśmy zawór N75 z Tobike (dzięki za pomoc) Po wyczyszczeniu auto przy 4200 wpadło w tryb awar.( wcześniej przy 3500) ale po resecie czytaj włącz i wyłącz zapłon i skasowaniu błędu w sterowniku silnika kolejna próba i już auto nie łapie trybu awaryjnego nawet powyżej 4300orb/min. Ogólnie dynamika bardzo na plus, ciągnie już od 1500 i jest super tylko stwierdziliśmy że jest przeładowanie turbo. Mapa żada 1948 a szuszara dmucha 2350. W związku z tym zamieszczam logi po czyszczeniu i proszę o pomoc z czego może wynikać przeładowanie? jakie mohą być konsekwencje jeżdzenia z takim przeładowaniem(żużycie turbiny szybsze?) Logi Po czyszczeniu N75:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie ze wyczysciles..... szkoda, że nie to co trzeba.... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi Ci o czyszczenie geometrii? Geometrię czyściłem jakoś 2 lata temu. Powiem szczerze że efekt po czyszczeniu N75 jest super tylko to przeładowanie... Już nie wpada w tryb awaryjny, widocznie łopatki zgarneły nagar. Jak się zrobi cieplej będę bebeszył kata to profilaktycznie przeczyszczę geometrię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej bym zrobił odwrotnie - wyczyscił geometrie VTG, a profilaktycznie wywalił KAT.... im szybciej to zrobisz tym lepiej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie słuchaj przemka w 99% problem jest w turbo zbyt delikatna jazda i katalizotar są przyczyną problemu a szczególnie po zimie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina pompuje 1,4b!!! Troszkę sporo jak na afn, tym bardziej że masz fabryczny soft i to powietrze jest niepotrzebne. Radzę szybko się z tym uporać bo ukręcisz ośkę w turbinie. Czy masz może logi po czyszczeniu turbiny?? Dokladnie chodzi mi o log 011 dynamiczny. Bo są 2 opcje:albo geometria stoi albo masz odwrotnie założony pierścień od geometrii w turbinie.(obrócony o 180 stopni). A tak poza tym zrób jeszcze loga 000 basic settings, bo ten log000 wygląda coś podejrzanie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge sie założyć o wszystko.Ze na 4 biegu po około 3tyś jest awaryjny.

Na moje dziwnie wyglada 011BS sztanga nie była krecona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo sugerowałem koledze, ale twierdzi że nie da się tego pierścienia inaczej założyć :) w tych logach 4 ostatni jest zrobiony z podciśnieniem podłączonym bezpośrednio z grodzi do turbo. Auto ładnie się zbiera i żwawiej jeździ niż mój AFN z niedoładowaniem lekkim. Przy okazji sprawdziliśmy dawkę paliwa i jest ustawione 5,2-5,4 mg i co ciekawe kąt wtrysku jest ustawiony na 15-16. Sztanga nie była kręcona podobno i na 4 biegu też go ciągnął i już nie było awaryjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo sugerowałem koledze, ale twierdzi że nie da się tego pierścienia inaczej założyć :) w tych logach 4 ostatni jest zrobiony z podciśnieniem podłączonym bezpośrednio z grodzi do turbo. Auto ładnie się zbiera i żwawiej jeździ niż mój AFN z niedoładowaniem lekkim. Przy okazji sprawdziliśmy dawkę paliwa i jest ustawione 5,2-5,4 mg i co ciekawe kąt wtrysku jest ustawiony na 15-16. Sztanga nie była kręcona podobno i na 4 biegu też go ciągnął i już nie było awaryjnego.

Cieszę się że mogłem pomóc:) Pierwszego afna kupiłem z tak złożoną turbiną. Dałem się nabrać na pełną regenerację, ale przyznali że była źle złożona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że dopiero pisze ale byłem na święta za granicą. Auto nie wpada w awaryjny na żadnym biegu poza 5! przy ok 160km/h wpada na 5 biegu w tryb awaryjny. Czyściłem geometrię, ale pierścień założyłem tak jak był. Jeżeli da się odwrotnie założyć to może był już tak założony.Z tego co pamiętam sprawdzałem jeszcze przy czyszczeniu geometrii czy da się założyć odwrotnie pierścień-(pisał ktoś na forum VW na 100% ale nie wiem czy też na naszym)że sie nie da założyć inaczej tylko jednym sposobem... Sztanga nie była ruszana nic a nic. Wychodzi na to że z tym pierścieniem jest odwrotnie. Dzięki za pomoc koledzy!!! w najbliższym czasie biorę się za rozbórkę dmuchawki i bebeszenie kata. Jak się z tym uporam to zrobię logi i wrzucę. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz seryjna sprezarke (a zakladam ze masz) to istnieje mozliwosc pomyłki przy zakladaniu pierscienia geometrii VTG...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...