Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 b5 1.6 benzyna | Centralny zamek, skaczące obroty, kontrolka rezerwy,spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Tak jak w temacie mam problem z moją A4. Zacznę może od centralnego.

NIe dawno zakupiłem audi i facet stwierdził ze centralny nei działa dlatego bo pompka jest spalona, stwierdzilem ze to nie bd problem kupie używke za 100zł. No więc gdy juz doszla, zalozylem ja i działał centralny ale z przerwami, tzn czasami sie zacinal ale gdy poruszalem kostka to dzialal ponownie. Juz cieszylem sie ze mam to z glowy, ale nastepnego dnia probowalem otworzyc i juz nie dziala. Problem jest tez w tym ze zamek w tylnej klapie mam inny, nie mam do niego kluczyka. Wiecie moze czy to wina pompki, kostki? Czy moze cos w zamku?

Teraz obroty, gdy dodam gazu tak gdzies do 2-3 tys obrotów i zdejmę noge z gazu to obroty skacza do 500 i tak pare razy az sie unormuja. Silnik krokowy czy cos "wiekszego"?

Po zakupie widzialem ze jest rezerwa zatankowalem za 100zł benz 95 wiec jest to ok 17.5l po przejechaniu gdzies 120km pali sie rezerwa. Z tego co wczesniej czytalem dowiadywalem sie ze te silniki pala w granicach 8-9 l/100km wiec bylem bardzo zaskoczony. Przy odpalaniu wskaznik poziomu paliwa pokazuje dobrze, ale po dodaniu gazu przejechaniu ok 1km juz wskaznik wariuje i jest prawie przy rezerwie.

Proszę Was bardzo o pomoc bo nie wiem co mam robic : /

Opublikowano

co do spalania najlepiej zatankuj do pelna i sprawdz to spalanie bo zbankrutujesz jak ci pali tyle mi czasami wskaznik od paliwa sie zawiesi i swieci rezerwa a tak naprawde jest pol baku paliwa:wink:

Opublikowano

dokladnie jak pisze andzia883 mam podobnie poprostu sie zawiesza:wink:

Opublikowano

Wczoraj zatankowalem za 50zł i problem jest ten sam, a przejechałem gdzies 10km. To nie jest TIR zeby tyle palil ;p Ale dlaczego gdy przejade kawałek i dodaje gazu to wskaznik cofa sie do rezerwy?

Opublikowano

Przeczyszczony pływak w zbiorniku, jest ok pół zbiornika, a pokazuje nadal rezerwe ;x pomoże ktoś? co to może być?

Opublikowano

ja miałem podobne objawy jak mi padł zawór węgla aktywnego zatankowałem do pełna a miałem 3/4 baku, sprawdź czy działa zaworek węgla aktywnego znajduje się na filtrze powietrza powinien cykać chodź nie zawsze albo odkręć korek paliwa

---------- Post dopisany at 15:11 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ----------

co do obrotów to przeczyść rurkę od odmy, przepustnice, zrób adaptację i sprawdź czy nie maż słabego akumulatora

Opublikowano

Akumulator jest dobry, nie dawno wymieniony :) a resztę sprawdze

---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ----------

Drzwi rozłożone, zamki przeczyszczone i centralny śmiga jak powinien. Gorzej ze wskaźnikiem paliwa ; x

Opublikowano

wyjmnij przepustnice ładnie przemyj włòż zrób adaptacjie a co do stanu paliwa zajrzyj do pływaka pewnie się zacina:facepalm:

Opublikowano

co do rezerwy miałem to samo miałem pływak uszkodzony wymieniłem, kupiłem z anglika 1.6 od kumpla i juz zadne cudy sie nie dzieja:)

co do obrotów mam to samo jak zrobie przegazówke szybka nie wiem od czego to zalezne bo czasem mi sie tak wcale nie dzieje ale gdy zaleje na lepszej stacji i skasuje błedy vagiem u kumpla to przestaje na miesiac a potem czasem po hamowaniu i wrzuceniu luzu sie tak zaczyna dziac wiec doszedłem do wniosku ze ten typ tak ma pozdro:)

Opublikowano

Wymieniłem filtr paliwa, już tak nie szarpie i nie dusi się. Mały koszt a dużo lepiej chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...