szakal222 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 czyli bede musial dokupic kolejne wachacze
bania Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 dziewczyno musisz mnie stresowac przed swietami bede kupywal uzywke moj pekl na pol i tylko na smietnik sie nadaje---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:23 ---------- Ciesz się że żyjesz xD to mogło być różnie
szakal222 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 dziewczyno musisz mnie stresowac przed swietami bede kupywal uzywke moj pekl na pol i tylko na smietnik sie nadaje---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 16:23 ---------- Ciesz się że żyjesz xD to mogło być różnie wiem dlatego jak zrobilem jazde testowa i cos mi nie gralo zaczalem szukac co i jak
bania Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Nie miałeś przypadkiem magla z takim dodatkowym teleskopem na zewnątrz ? bo w mocniejszych wersjach takie były przynajmniej ja taki mam ?
szakal222 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 chyba tak pozniej wrzuce foto to sobie zobaczysz
adam19-1990 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Witam, u mnie ten sam problem, stuki przy gwałtownym ruszaniu kierownicą w prawo i w lewo, ale panowie i panie jeśli nie drążki, zawieszenie to zostaje tylko magiel czy jest coś jeszcze? Bo dostęp jest tragiczny, z przodu przysłania go silnik a od spodu automat:kwasny: I czy jeśli magiel jest uszkodzony to ubywały płyn od wspomagania? Ostatnio zauważyłem że mam uszkodzoną osłonę pomiędzy drążkiem a maglownicą po lewej stronie.
szakal222 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 niestety chyba magiel u mnie tak bylo wysuniesz go z boku i trzymaja go 4 sruby i piata na kolumnie kierowniczej ,nie jest tak tragicznie zdemontarzem ja mam Q wiec tez ciezko bylo z miejscem
melman_zyrafa Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Problem z miejscem jest dopiero w 3,0 TDI A z tego co pamiętam to śrub do odkręcania magla są chyba 4: 2 od spodu, jedna z góry (lub odwrotnie) + od kierownicy...
wesz82 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Magiel nie zawsze puszcza płyn jak jest walnięty ale w większości przypadków tak jest. Ja nawet przewód jeden podołałem włożyć z maglem:decayed: Ogólnie praca dla 2 osób ale samemu też da rady. Jak zakładamy stare drążki i końcówki to zaoszczędzimy na ustawieniu zbieżności.
szakal222 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2013 ja na uzywce tez mialem zbieznosc ok u mnie nie gubil oleju do wspomagania srub jest 5 2 od dolu od gory 2 jedna przy kielichu kierowcy druga pod aku na takiego smiesznego torxa nakladanego,a jedna przy wejsciu kolumny do kabiny wewnatrz kabiny na imbus akurat z nia najlatwiej ,ogolnie zeszlo nam 7 godzin we dwoch ale to bylo wiecej pitolenia niz roboty http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-wymiana-przekladni-kierowniczej-maglownicy-fotostory-15058/ wzorowalem sie na btym i poszlo ,w moim przypadku jeszcz musialem odkrecic caly zawiuas od kielicha bo nie zabardzo chcialo si zmiescic przy wyjmowaniu
wesz82 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Też mi coś tłucze przy ostrym przyśpieszaniu/hamowaniu. Wymiana górnych wahaczy nic nie dała (dolnych wahaczy, maglownicy, drążków i końcówek drążków, gum stabilizatora też ).Obstawiam łożysko amortyzatora- najtańsze z całego kompletu (ASO- 100 PLN). Powoli zaczynam brać pod uwagę twoją teorie:grin: Wymieniłem górne wahacze i dalej to samo coś puka i przy gwałtownym puszczania sprzęgła zwłaszcza na 2 biegu:facepalm: Tylko teraz pytanie czy to nie jest magiel,może krzyżak??? Koszt magla równa się kosztowi wymiany łożyska amora plus sam amor. Daj znać kolego jak znajdziesz przyczynę. W aso 100 za jedno łożysko???
melman_zyrafa Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Łożyska mam już kupione- ale chcę jeszcze kupić jedno mocowanie amora (to aluminiowe, przykręcane do budy)- bo mam gwint przekręcony i póki co jest skręcone z klejem (ale nie ta strona, z której puka). Chcę zrobić raz a dobrze. Łożysko jak sprawdzałem to w ASO 100PLN/szt. Ja brałem u kolegi Tomka (TOM77) ori Lemfordery. Tu masz temat: http://a4-klub.pl/sprzedam-ogloszenia-komercyjne-firm-157/czesci-super-cenach-hurtowni-duze-upusty-klubu-promocje-20286/
wesz82 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Wiem o którym mocowaniu mówisz bo mi teraz w sobotę też jedna śruba poszła ale nie dawałem jej na klej. Zastanawiam się czy też nie zmieniać amorków,chodź nie maja wycieków ale mają już swoje latka:decayed: Powiedz mi a jak np dajesz gazu i zaraz puszczasz to nie czujesz tak jakby cała zwrotnica delikatnie chodziła przód i tył???? Myslałem że to wahacze,wymieniłem i już nie pukają,końcówki i drążki mam roczne lemo także odpadają. Poduszki nowe corteco cały komplet,sprzęgło też Albo magiel który wsadziłem jest skopany albo to te łożyska właśnie pukają. Mam luz jak poruszam kierownicą tzn słysze metaliczny stuk ale nie jest aż tak duży jak ten podczas puszczanie sprzegła. Teoretycznie jak u góry amora jest luz to ten luz będzie wiekszy na dole amora co z tym idzie mamy luz na zawiasie. Powiedz a jak przeguby????Sprawdzałeś?????
szakal222 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2013 u mnie poszla rozpadla sie poducha pod skrzynia biegow razem z ta lapka, i to stukalo ale ja mam Q wiec niewiem jak w osce ,ale radze sprawdzic boi w pasku traz tak mialem
melman_zyrafa Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 U mnie stuka jak mocno dam w pi...e lub po hamulcu- czasem (ale rzadziej na dziurach). Mam też dźwięk chrobotania przy skręcaniu z tej samej strony (dlatego obstawiam łożysko amora). Po tej stronie wymienione jest już prawie wszystko: nowy drążek, końcówka drążka, górne wahacze, banan, gumy stabilizatora, łożysko, przegub no i oczywiście magiel. Zobaczymy jak będzie po wymianie łożyska- ale coś mi się wydaje, że stukać może dwumas albo tak jak szakal wspomniał- któraś poducha. Amorki wymienię dopiero za jakiś czas- nie mam kasy póki co na nie- a chcę isć w Koni FSD dla S-line'a + Eibach.
szakal222 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2013 sprawdz dokladnie a dojdziesz
wesz82 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Słuchaj jak masz dźwięk chrobotania to może być przegub tylko że jak skręcasz w prawo to lewy przegub strzela... Daj znać ok:wink: Ja musze przyjrzeć sie wew przegubom czy czasem nie mają za dużego luzu.... Słuchaj a swoją drogą to wszystko dzieje się w b7???(bez urazy)
szakal222 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Słuchaj jak masz dźwięk chrobotania to może być przegub tylko że jak skręcasz w prawo to lewy przegub strzela...Daj znać ok:wink: Ja musze przyjrzeć sie wew przegubom czy czasem nie mają za dużego luzu.... Słuchaj a swoją drogą to wszystko dzieje się w b7???(bez urazy) jezeli to pytanie do mnie to nie ja mam b6 alke b7 to prawie to samo
melman_zyrafa Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 B6 i B7 to prawie to samo. Chrobotanie mam z prawej- przegub + łożysko wymienione (na wszelki wypadek). Obstawiam łożysko amora- chrobotanie słychać też przy braku jakiegokolwiek ruchu do przodu. Przy tym momencie (560 Nm) nie dziwię się, że pewnie rzeczy nie wytrzymują. Generalnie lubię mieć perełkę i wymieniam części nawet kiedy nie do końca jest to konieczne
wesz82 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Generalnie lubię mieć perełkę i wymieniam części nawet kiedy nie do końca jest to konieczne też tak miewam:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się