sena9 0 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Mam problem, fotel pasażera w mojej audi jest strasznie niestabliny, przy skrętach poprostu "buja" na lewo i prawo. Jest jakaś możliwość regulacji tego? Czasami po ustawieniu odległości fotela nie chce zaskoczyć blokada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 slizg przedni prowadnicy siedziska (żółte mydełko) Kosyt w aso 70pln za siedzenie. Ja kupilem ostatnio na szrocie za 3 pln.... i jest gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafik28 0 Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 A ja taki sam problem miałem z fotelem kierowcy w swojej laluni. Wiele nie myśląc - zdjąłem blokadę z przodu i dwie klapki z tyłu - fotel na maxa do tyłu, przechyliłem ile mogłem i oplątałem pasem bezp. Na podłodze jest tego typu prowadnica / \ raz młotkiem z jednej strony raz z drugiej strony i się doprostowała /\ (fotel nie lata już na boki) podklepałem (wygiąłem) jeszcze górną część tej prowadnicy z dziurą żeby poszła lekko do góry (wydłużyła się) i fotel zaskakuje podczas zmiany odległości od kierownicy, dobrze jest troszeczkę smaru narzucić na szynę pod fotelem. Czas pracy ok 30min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_G 0 Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 A ja taki sam problem miałem z fotelem kierowcy w swojej laluni. Wiele nie myśląc - zdjąłem blokadę z przodu i dwie klapki z tyłu - fotel na maxa do tyłu, przechyliłem ile mogłem i oplątałem pasem bezp. Na podłodze jest tego typu prowadnica / \ raz młotkiem z jednej strony raz z drugiej strony i się doprostowała /\ (fotel nie lata już na boki) podklepałem (wygiąłem) jeszcze górną część tej prowadnicy z dziurą żeby poszła lekko do góry (wydłużyła się) i fotel zaskakuje podczas zmiany odległości od kierownicy, dobrze jest troszeczkę smaru narzucić na szynę pod fotelem. Czas pracy ok 30min. No ja tam z młotkiem do swojej niuni się nawet nie zbliżam W ten sam sposób możnaby uniknąć wydmuchania uszczelki pod głowicą - wywalić i obspawać naokoło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
street23player 0 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 A ja taki sam problem miałem z fotelem kierowcy w swojej laluni. Wiele nie myśląc - zdjąłem blokadę z przodu i dwie klapki z tyłu - fotel na maxa do tyłu, przechyliłem ile mogłem i oplątałem pasem bezp. Na podłodze jest tego typu prowadnica / \ raz młotkiem z jednej strony raz z drugiej strony i się doprostowała /\ (fotel nie lata już na boki) podklepałem (wygiąłem) jeszcze górną część tej prowadnicy z dziurą żeby poszła lekko do góry (wydłużyła się) i fotel zaskakuje podczas zmiany odległości od kierownicy, dobrze jest troszeczkę smaru narzucić na szynę pod fotelem. Czas pracy ok 30min. rafik28 czy możesz to opisać troche jaśniej i wrzucić jakieś fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 no ja też miałem przygodę z fotelem kierowcy miał luzy do przodu i tyłu wyczytałem na forum że to ślizgi kupiłem w aso komplet wymieniłem i doopa dalej to samo wymontowałem drugi raz fotel i po dokładnych oględzinach okazało się że pęknięty jest zawias który reguluje fotel góra dół, precyzyjny spaw załatwił sprawę przy okazji nasmarowałem prowadnice teraz fotel śmiga jak nówka sztuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek12 0 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 A ja taki sam problem miałem z fotelem kierowcy w swojej laluni. Wiele nie myśląc - zdjąłem blokadę z przodu i dwie klapki z tyłu - fotel na maxa do tyłu, przechyliłem ile mogłem i oplątałem pasem bezp. Na podłodze jest tego typu prowadnica / \ raz młotkiem z jednej strony raz z drugiej strony i się doprostowała /\ (fotel nie lata już na boki) podklepałem (wygiąłem) jeszcze górną część tej prowadnicy z dziurą żeby poszła lekko do góry (wydłużyła się) i fotel zaskakuje podczas zmiany odległości od kierownicy, dobrze jest troszeczkę smaru narzucić na szynę pod fotelem. Czas pracy ok 30min. Nie trzeba młotkiem walić , wystarczy ślizgi wymienić i na pewno będzie lepiej się przesuwać po ślizgu niż po metalu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swierszcz30 0 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Mam pytanie czy jest duży problem aby wymątować siedzenie pasażera. Buja mi się góra dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek12 0 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Mam pytanie czy jest duży problem aby wymątować siedzenie pasażera. Buja mi się góra dół Musisz zdjąć zapinkę która jest na środku z przodu, odkręcić dwa plastiki z tyłu na końcach prowadnic i fotel wyjeżdża do tyłu! No i jak masz poduchy w fotelach albo grzanie to kable rozpiąć po uprzednim zdjęciu minusowej klemy od aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się