Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Niestabilny fotel


sena9

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem, fotel pasażera w mojej audi jest strasznie niestabliny, przy skrętach poprostu "buja" na lewo i prawo. Jest jakaś możliwość regulacji tego? Czasami po ustawieniu odległości fotela nie chce zaskoczyć blokada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja taki sam problem miałem z fotelem kierowcy w swojej laluni.

Wiele nie myśląc - zdjąłem blokadę z przodu i dwie klapki z tyłu - fotel na maxa do tyłu, przechyliłem ile mogłem i oplątałem pasem bezp. :)

Na podłodze jest tego typu prowadnica / \ raz młotkiem z jednej strony raz z drugiej strony i się doprostowała /\ (fotel nie lata już na boki)

podklepałem (wygiąłem) jeszcze górną część tej prowadnicy z dziurą żeby poszła lekko do góry (wydłużyła się) i fotel zaskakuje podczas zmiany odległości od kierownicy, dobrze jest troszeczkę smaru narzucić na szynę pod fotelem. Czas pracy ok 30min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja taki sam problem miałem z fotelem kierowcy w swojej laluni.

Wiele nie myśląc - zdjąłem blokadę z przodu i dwie klapki z tyłu - fotel na maxa do tyłu, przechyliłem ile mogłem i oplątałem pasem bezp. :)

Na podłodze jest tego typu prowadnica / \ raz młotkiem z jednej strony raz z drugiej strony i się doprostowała /\ (fotel nie lata już na boki)

podklepałem (wygiąłem) jeszcze górną część tej prowadnicy z dziurą żeby poszła lekko do góry (wydłużyła się) i fotel zaskakuje podczas zmiany odległości od kierownicy, dobrze jest troszeczkę smaru narzucić na szynę pod fotelem. Czas pracy ok 30min.

No ja tam z młotkiem do swojej niuni się nawet nie zbliżam :shocked:

W ten sam sposób możnaby uniknąć wydmuchania uszczelki pod głowicą - wywalić i obspawać naokoło :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja taki sam problem miałem z fotelem kierowcy w swojej laluni.

Wiele nie myśląc - zdjąłem blokadę z przodu i dwie klapki z tyłu - fotel na maxa do tyłu, przechyliłem ile mogłem i oplątałem pasem bezp. :)

Na podłodze jest tego typu prowadnica / \ raz młotkiem z jednej strony raz z drugiej strony i się doprostowała /\ (fotel nie lata już na boki)

podklepałem (wygiąłem) jeszcze górną część tej prowadnicy z dziurą żeby poszła lekko do góry (wydłużyła się) i fotel zaskakuje podczas zmiany odległości od kierownicy, dobrze jest troszeczkę smaru narzucić na szynę pod fotelem. Czas pracy ok 30min.

rafik28 czy możesz to opisać troche jaśniej i wrzucić jakieś fotki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja też miałem przygodę z fotelem kierowcy miał luzy do przodu i tyłu wyczytałem na forum że to ślizgi kupiłem w aso komplet wymieniłem i doopa dalej to samo wymontowałem drugi raz fotel i po dokładnych oględzinach okazało się że pęknięty jest zawias który reguluje fotel góra dół, precyzyjny spaw załatwił sprawę przy okazji nasmarowałem prowadnice teraz fotel śmiga jak nówka sztuka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja taki sam problem miałem z fotelem kierowcy w swojej laluni.

Wiele nie myśląc - zdjąłem blokadę z przodu i dwie klapki z tyłu - fotel na maxa do tyłu, przechyliłem ile mogłem i oplątałem pasem bezp. :)

Na podłodze jest tego typu prowadnica / \ raz młotkiem z jednej strony raz z drugiej strony i się doprostowała /\ (fotel nie lata już na boki)

podklepałem (wygiąłem) jeszcze górną część tej prowadnicy z dziurą żeby poszła lekko do góry (wydłużyła się) i fotel zaskakuje podczas zmiany odległości od kierownicy, dobrze jest troszeczkę smaru narzucić na szynę pod fotelem. Czas pracy ok 30min.

Nie trzeba młotkiem walić :no: , wystarczy ślizgi wymienić i na pewno będzie lepiej się przesuwać po ślizgu niż po metalu! :kwasny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy jest duży problem aby wymątować siedzenie pasażera. Buja mi się góra dół :mysli:

Musisz zdjąć zapinkę która jest na środku z przodu, odkręcić dwa plastiki z tyłu na końcach prowadnic i fotel wyjeżdża do tyłu! No i jak masz poduchy w fotelach albo grzanie to kable rozpiąć po uprzednim zdjęciu minusowej klemy od aku. :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...