mtarnas Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Auto straciło moc, postanowiłem sprawdzić kablem co się dzieje i oto pojawiły się następujące błędy: 5294 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal High P2103 00 [032] - Defective 5296 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low P2102 00 [032] - - Od razu zajrzałem pod maskę, ponieważ okazuje się, chodzi o KLAPĘ REGULUJACA, numer części: 03L128063C. To co mnie zmartwiło, to że po odpięciu kostki od tego urządzenia, z kostki wyciekał... olej, jakim cudem mógł się tam dostać? :/ Czy spotkał się ktoś z czymś takim?
german81 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 to jest normalne klapa zakonczyła swój rzywot i jest do wymiany ,najprawdopodobniej zembatki sie wyrobiły .
mtarnas Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Z tego co widzę, nowa to koszt ok 800 PLN, używana 150-300, myślicie, że warto oszczędzać? Czy jest to element, który wcześniej czy później i tak się wyeksploatuje ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się