Ar2r Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam - wiem że temat wałkowany kilkukrotnie ale chcę się upewnić Powoli zbliżam się do wymiany tarcz i klocków ( tył + przód) Audi a4 1.8T 2001r - czy zestaw tarcze brembo + klocki ferodo to dobry zestaw? ewentualnie prosił bym o podanie jakiejś alternatywy - zaznaczam że kaski nie za dużo
Ar2r Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 ATE to już trochę droższe ale dzięki za odp
Pomyk Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Też polecam w 100% ATE. Cena nie jest znowu taka wygórowana, bodajże 320 zł za dwie zapłaciłem z tym, że miałem 25 % zniżki przez znajomego.
kograman Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Znajdź w dziale Sprzedam kolegę, który ma dosyć dobre ceny dla ludu z forum. Tak od siebie dodam, że mój ojciec ma Brembo już ponad rok, i sprawują się idealnie. Czy warto płacić za ATE więcej kasy ? sam sobie odpowiedz.
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 żadnego smierdzącego Ate :facepalm::facepalm::facepalm: omijać tą plastelinę szerokim łukiem Bosch, Ferodo, TRW, Jurid, Pagid, Mintex, Textar tutaj masz dobry i tani zestaw: TARCZE+KLOCKI FERODO VW PASSAT 97> ,AUDI A4, A6 (3131000289) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. jezeli sie na niego zdecydujesz powiedz gosciowi że chcesz z klockami FDB1717
Ar2r Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Dzięki Panowie devastation - czyli brać tarcze i klocki Ferodo na tył i przód?
kicker Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 żadnego smierdzącego Ate :facepalm::facepalm::facepalm:omijać tą plastelinę szerokim łukiem Bosch, Ferodo, TRW, Jurid, Pagid, Mintex, Textar tutaj masz dobry i tani zestaw: TARCZE+KLOCKI FERODO VW PASSAT 97> ,AUDI A4, A6 (3131000289) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. jezeli sie na niego zdecydujesz powiedz gosciowi że chcesz z klockami FDB1717 Ja kupiłem "DDF1706" i dopiero teraz widzę że te FDB 1717 są wyższe czyli więcej tarczy by zbierały, f*ck!
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 do Twojego jest FDB1323 do B6/7 FDB1717 wiec wszystko jest ok
kicker Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jak przykładałem nowe klocki do nowej tarczy to sporo zostawało "luzu" na górze i na dole, pamiętam jak kolega zmieniał tarcze i klocki w omedze to klocki były trochę wyższe od tarczy i zbiera całą tarczę, nie robią się na niej ranty.
kudalty66 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Dzięki Panowie devastation - czyli brać tarcze i klocki Ferodo na tył i przód? mam do sprzedania kpl przód ferodo 288mm, za 340 z przesyłką, klocki FDB1323
matys89 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 klocki Ferodo FDB 1717 o takim oznaczeniu są tylko na przód? czy na tył mają jakieś inne oznaczenie?
matys89 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Pan ze sklepu z aukcji zaproponował mi na tył FDB 1788 98zł komplet co o nich sądzisz?
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 FDB1788 sa takie same, w zestawie sa dodatkowe blaszki ktore nie beda potrzebne do A4.
rav85 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 dobra cena za same tarcze? przód 288mm ferodo - DDF 1706 - 199zl 2sztuki tył 245 mm ferodo - DDF 1709 - 146zł 2 sztuki na tyle są 245 czy 255? w A4 b6 1.8T AVJ 2001 napęd na przód
Ar2r Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Panowie w końcu zamówiłem tarcze i klocki i w weekend będę je wymieniać - więc kilka pytań - tłoczek w tylnych zaciskach jest wkręcany i wciskany? - przy wciskaniu tłoczków rozumiem że maja być odkręcone odpowietrzniki - Jakiś patent na wciskanie tłoczków poza specjalnie przeznaczonymi do tego narzędziami - może być np. "francuz"? ---------- Post dopisany 17-04-2013 at 08:34 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2013 at 11:25 ---------- Panowie - może ktoś podpowie:) wiem już że tłoczek jest wkręcany i wciskany więc jeden problem mniej ale za to jeszcze jedna myśl- piaste smarujemy jakimś specyfikiem - np smarem miedzianym?
kicker Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Piastę wyczyść do żywego, szczotka druciana nie wystarczy, papier ścierny 80 i poszedł Możesz smarować piastę miedzianym, chodzi oto by przy późniejszej wymianie tarcza lekko zeszła. Podczas wciskania tłoczka odpowietrzniki odkręcone, wtedy syf wyjdzie przez odpowietrzniki a nie pójdzie w układ, potem odpowietrzanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się