ePasjonat Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam, jestem laikiem ogólnie, możecie wyjaśnić, dlaczego należy wciskać sprzęgło przy zapalaniu auta (B7 2007 r.)? W nowych Audi (2011 r.) już nawet nie da się tego zrobić bez wciśnięcia sprzęgła. Po co?
lukaszlsw Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 dwumasa mniej po tyłku dostaje, przynajmniej tak mi się wydaje, zawszę tak robie pomimo że nie mam starsze auto..
ePasjonat Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a z kolei sprzęgło nie będzie dostawać po d*pie? Jestem wyczulony, wciskam sprzęgło tak rzadko jak się da. Dzięki za info.
pablo_9 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 z tego co czytałem to mniejsze obciążenie jest dla rozrusznika i akumulatora, ja z przyzwyczajenia zawsze odpalam na wciśniętym sprzęgle
Marynarz____ Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 a z kolei sprzęgło nie będzie dostawać po d*pie? Jestem wyczulony, wciskam sprzęgło tak rzadko jak się da.Dzięki za info. Jak może dostawać po d*pie skoro je rozłączasz wciskając pedał??
piotrsob1 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 A nie jest to po prostu zabezpieczenie, żeby kogoś lub czegoś nie rozjechać ? W zimę jak olej w skrzyni gęsty to faktycznie rozrusznik ma lżej, w lato i tak się nie przepracowuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się