Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakie amory?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem i fajnie by było gdyby mi ktos doradził(byłbym wdzieczny). Chodzi o to ze kupiłem sprężyny Eibach -40 na tył do mojego Audi. Jakie amory włożyć? Czytałem cos o oznaczeniach 1BA, 1BE ale nie zabardzo kumam. Nie mozna włożyc normalnych Np. Sachs albo Bilstein? Chodzi mi o to by nie było drogo a dobrze. pozdrawiam

Opublikowano

Najlepiej jakbyś włożył jakieś utwardzone,krótsze amorki np. bilstein 1 BE. Możesz też zastosować standardowe amortyzatory, chłopaki takie stosują do obniżających sprężyn ale jak to będzie współpracować z Twoimi sprężynami to ciężko powiedzieć. 1BA - seria 1BE -20 Ty masz -40 czyli jeszcze niżej niż 1BE.

Opublikowano

No własnie nie wiadomo jak sie to bedzie zachowywać. A bilstein B6 sa drogie. Ogladałem to w granicach 800-900 zł dwa amory. Wiec twardy orzech do zgryzienia mam.

Opublikowano

-40 mozesz bez problemu dac na standardowe amortyzatory... kyb, sachs co chcesz...

tez mam -40... wcześniej miałem na standardowych 1ba i było ok, sporo km natrzaskałem.... teraz mam amorki 1be i tez jest zayebiście... :decayed:

Opublikowano

Dzięki. W następnym tyg. bede wymieniał springi amory i tuleje na tyle i zobaczymy jak to bedzie wygladac i działać. Przod juz obnizony teraz tył i powinno byc ładnie. pozdrawiam

Opublikowano

pochwal się zdjęciem i wrażeniami jak skończysz :wink:

Opublikowano

Wrażeniami to się już nie pochwali bo stosując się do Twoich rad to na pierwszym lepszym szybszym zakręcie z muldą wyleci z drogi :wink:.

Kolego wafelek1987 jest model Bilsteina B4 który można zastosować do sportowego zawieszenia. Nie jest to super rozwiązanie bo na pewno byłyby lepsze B6 ale można tak jeździć, ja miałem przy -30mm i było ok, przy -40mm może się to gorzej zachowywać. Tańsze zamienniki sobie daruj, MTS, TA i inne są kiepskie i albo będą pukać albo i tak będą słabo trzymać, chyba że jeździsz jak dziadek to wystarczy.

Opublikowano

Nie zgodze się bo nie masz racji... Przy -60 wiadomo że amory klekna szybciej a i mogą dobijać... Ale przy -35 czy -40 1be do codziennego użytku nadają się bardzo dobrze... Wiem bo ja i masa chlopakow na forum tak jeździ.... A nie sądzę by kolega jeździł wyczynowo i na torze...

Nastepna sprawa... W swoim byłym crx i e36 miałem gwint mts i byłem zadowolony... Kolega z wpp w mkIV inny w civic... I też sobie chwalą... Więc chyba ty trafies na felerny... W civic coupe jak kupiłem był gwint koni... I poza prestiżem firmy specjalnie różnicy nie odczówałem...

Opublikowano

Troszkę sobie przeczysz, teraz napisałeś że amorki od zawiasu 1BE, tu się z Tobą zgodzę. Jak najbardziej można taki amorek założyć do -30, -40 i będzie ok ale wcześniej pisałeś o 1BA a z tym nie będzie działać poprawnie. Odnośnie MTS, być może w civicu działają ale w A4 B5 nie, są zbyt miękkie. Bardzo dużo jest felernych, notoryczne pukania itp. Faktem jest że Bilstein czy Sachs za kwotę 200zł za szt. też nie gwarantują iż będą niezawodne. Te amorki są robione na rynek wschodni w zakładach usytuowanych na wschodzie. Niemiec kupi albo w ASO albo zamiennik 1BE czyli B6 lub B8 tylko to kosztuje.

Opublikowano

Napisałem tak bo taki miałem wcześniej :wink: mnie nic nie dobijalo na 1ba... A zrobiło się bardziej...

Twardo

Potem wymieniłem na 1be i jakiejś większej różnicy w jeździe nie ma... Ale zdaję sobie sprawę że powinny wytrzymać dłużej niż 1ba...:wink:

Kiedyś kupiłem golfa.. Tam poprzedni właściciel zamontowal 60/40 na ori amory... I był problem... Z przodu co chwilę wymieniłem poduszkę amortyzatora...

Opublikowano

No teraz jestem troche skołowany. Byłbym w stanie założyć Bilsteina B6 ale muszę poszukac okazji. Przeszukam internet zobaczymy co bedzie. Amory typu MTS itp nie wchodza w gre szkoda kasy. Dam znać co udało sie zrobić. Pozdrawiam

Opublikowano

za koszt amorków bilsteinów kupisz spokojnie cały kit... A nawet gwint... No ale zrobisz jak będziesz uważał :wink:

Opublikowano

Kolego i tak w koncu wleci na auto GWINT kazdy tak konczy ktory zaczyna obnizac auto:decayed: kazdy:decayed: tak samo jak z felga najpierw 16" i jakies springi -20 potem 17 i -40 a potem gwint i 18 i tak bedzie pewnie tez i u ciebie pozdro:decayed:

Opublikowano

Żeby nie pisać nowego tematu, a mam podobny problem. W tej chwili mam założone springi Eibach -30 na amory 1ba, auto się zrobiło miększe i zeszło około -25mm. Czy warto zmienić amory na 1be? Auto jeszcze trochę zejdzie niżej? Czy lepiej czegoś innego szukać? Czy zostawić to w spokoju? :eusathink:

Opublikowano

nie zejdzie nizej... ale bedzie troche sztywniej, no i amor wiecej pozyje niz 1BA.... :wink:

Jak masz dobre amorki to nie bawił bym sie w wymiane

Opublikowano

z przodu mam weitec amory i springi -30 i powiem ze jest sztywno ale bardzo fajnie trzyma sie na zakretach i szczerze mowiac mogło by byc nizej ale wole tak jak jest bo nizej znaczy twardo a wtedy tapicerka i reszta to byłby wielkie trzaski i luzy.

Opublikowano

zbieraj na gwint :wink: Najlepsza opcja

Opublikowano
Podepne sie do tematu. Czy komplet Bilstein B12 Pro Kit będzie dobrze chodził na 1BA i feldze 8,5x18" z opona 245/40?

Coś kolego pomyliłeś fakty, to że teraz masz 1BA to nie ma żadnego znaczenia. B12 Pro Kit to komplet sprężyn wraz z amortyzatorami. Bardzo fajne zestawienie. W B8 nadkola wszystko wejdzie więc się nie przejmuj. Zobacz wątek Mirona, zobaczysz co tam wsadził :naughty:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-76/all-b8-mironowoz-cz-iv-3-0tdiq-sedan-pakiet-s4-20-rotory-171930/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...